Ja en dan de bovenste streepjes van de E zwart maken zodat er Lastpak staatquote:
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic231202/quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver dat meisje van ned 3 journaal blijft rete geil
Haha zeker vet ik heb nog die tas van de brugklas waar dst staatquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dan de bovenste streepjes van de E zwart maken zodat er Lastpak staat
Ik heb nog zo'n grote bruggertas, ga een kleinere kopen nu, toch nog amper drukke dagen.quote:
800k in coins vind ik ook niet erg hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat gaan doen ? Ik denk gewoon vergoeding
ik had een gewone eastpack.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n grote bruggertas, ga een kleinere kopen nu, toch nog amper drukke dagen.
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha zeker vet ik heb nog die tas van de brugklas waar dst staat
ik laat altijd al mijn boeken op school tenzij ik ze nodig heb voor een toets bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotdaarvoor een kipling want ja, je moest wel elke dag 20 boeken mee
Je hebt toch een kluisje jongenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotdaarvoor een kipling want ja, je moest wel elke dag 20 boeken mee
Je ook huiswerk maken toenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je hebt toch een kluisje jongenen best lullig dat je hond je nostalgische tas sloopt
Nu we het toch over nostalgie hebben:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je hebt toch een kluisje jongenen best lullig dat je hond je nostalgische tas sloopt
Ali Osram jong koekoekerdtquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over nostalgie hebben:
Gymnasium man, konko veel huiswerk in de eerste klasquote:
Wel emotioneel momentjequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over nostalgie hebben:
(Wim Sonneveld > Ali Osram)²³³²²quote:
Genadeloze leraren wens je op die momente echt de konkoquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gymnasium man, konko veel huiswerk in de eerste klas
Nee, groetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |