Vervelend van de verwijsbrief, maar fijn dat je in een voor jou rustige maand een afspraak hebt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef kahlie het volgende:
Ach, frummel, ook al had je er niet op gerekend (wat ik best wel begrijp), toch jammer.![]()
Streepjesregen mag wat mij betreft wel beginnen.
Verwijsbrief was niet goed gefaxed, dus maandag weer opnieuw gebeld. Opnieuw gefaxed en ook copie meegekregen, maar toch nog geen afspraak gemaakt met mij per brief. Dus nu hang ik weer in de wacht. Yay! Afspraak in Juli. Wel ff wachten, maar vind ik prima, dan ben ik namelijk vrij en dan kunnen we rustig alles inplannen als ze nog dingen willen testen.

Is ander discipline (Endocrinologie) dan de jouwe natuurlijk. Eerst tijd was midden Juni, maar dan ben ik op vakantie. Dus dat zou 4 weken zijn. Best goede wachttijd voor een academisch ziekenhuis. Heb weleens een week of 12 moeten wachten. Mijn eerste preconceptie gesprekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Vervelend van de verwijsbrief, maar fijn dat je in een voor jou rustige maand een afspraak hebt!Is best een lange wachttijd trouwens; in 'mijn' ziekenhuis kun je eigenlijk altijd binnen een week terecht. Verschilt toch flink van elkaar!

Hey Dobbey...wat lief dat je me niet vergeten bent ;-) ik lees even niet meer actief mee.. had t even helemaal gehad na de twee miskramen en bijna 3 maanden bloedverlies..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef dobbey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van de dames? Nikki... Rinn... Babbel... etc.

Kan ik me goed voorstellen. Doe rustig aan en neem je tijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey Dobbey...wat lief dat je me niet vergeten bent ;-) ik lees even niet meer actief mee.. had t even helemaal gehad na de twee miskramen en bijna 3 maanden bloedverlies..
Ik ben wel na 6 weken ongesteld geworden. Ondertussen zijn we verhuisd naar ons heerlijke nieuwe huis en zijn we tot morgen op Fuerteventura en volgens de app zijn precies deze week de vruchtbare dagen.. nja we wachten af en als ik ongesteld word, gaan we weer naar t ziekenhuis voor een nieuwe reeks clomid..ik hoop dat ik mn hoofd koel kan houden (moet zeggen dat t van de week mis ging toen ik hier bloedverlies kreeg..twee keer n klein beetje...zat ik gelijk weer te googlen op innestelingsbloedingen, pfff). Nja als we weer thuis zijn en we gaan weer naar t ziekenhuis, ga ik denk ik wel weer meelezen en posten...

quote:

Ja Alsin dat wij niet weten van wie het afkomstig is. Dus geen familie of vrienden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:58 schreef dobbey het volgende:
Gaddle hoe anoniem wil je het hebben? Alsin dat jullie niet weten van wie het afkomstig is? Dan kun je ook terecht bij het Geertgen in Elsendorp, (Wel ff checken of jullie verzekering er een contract mee heeft) ze hebben een hoog slagingspercentage en werken hierin samen met België en Düsseldorf. (Bevruchting in Düsseldorf en terugplaatsing in Genk geloof ik) De punctie gebeurt in Elsendorp en alle controles en de terugplaatsing in België. Daarnaast kun je in vele ziekenhuizen terecht, het umcg, rijnstate in Arnhem, Leiderdorp volgens mij ook.... Wil je echt anoniem dan zit je aan België of Spanje vast... Duitsland weet ik niet zeker maar die hebben volgens mij dezelfde regels als hier.
Mijn oude buurmeisje heeft 2 zaaddonor kinderen via het Geertgen en zij weten dus ook niet van wie. Vanaf het 12e levensjaar kan het kind de uiterlijke kenmerken opvragen en vanaf de 16e de eventuele adresgegevens. Het Geertgen werkt met donoren uit diverse landen dus je weet ook nog niet eens zeker of het uit Nederland komt.
Als onze verzekering gewoon het hele riedeltje vergoede waren wij ook daar gebleven. De behandeling is goed, de artsen vriendelijk eigenlijk kan ik, buiten de reistijden voor ons, niet echt een negatief iets noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |