quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.
Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;
Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
• Ja
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Anne op 05-05-2013 11:48:23 ]
Jep. 2 minuten / 2 km afstand: http://goo.gl/maps/tQqZuquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Tankiej het volgende:
Zit er trouwens een beetje goedkoop tankstation vlakbij het startpunt, of er niet ver vandaan? Lijkt me handig dat iedereen met een volle tank bij het begin verschijnt
Inderdaad, hou ik mij ook voor aanbevolen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Tankiej het volgende:
Zit er trouwens een beetje goedkoop tankstation vlakbij het startpunt, of er niet ver vandaan? Lijkt me handig dat iedereen met een volle tank bij het begin verschijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn iPhone is ook alweer 4,5 jaar oud ofzo, dus die batterij gaat ongeveer 10 minuten mee met GPS aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef stinkie het volgende:
iPhone in tanktas. Alle navigatie die ik nodig heb
Ik kijk altijd al naar het mos op de hectometerpaaltjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef Bozz187 het volgende:
Gewoon navigeren aan de stand van de zon. Moeilijk? Niet moeilijk!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik kijk altijd al naar het mos op de hectometerpaaltjes.
Ik haalde zijn quote erbij om m'n post bij te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Sala neemt het juist voor je op heur.
En gewoon de route aanhouden zoals ie is. GPX is ook al in de maak. Je blijft altijd zeurders houden.
Hedde gij es ekkes verrekte pech!quote:
Je gaat zelfs naar Limburg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
Moet ik nog een paspoort meenemen naar brabant?
Komend weekend dan toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Ergens wil ik nog wel ff m'n olie verversen voor de rit...
Dat zal ergens volgend weekend worden ivm ¤¤¤. Ik vul m wel bij, heb nog een te dure flacon motorex olie staan.quote:
Dat halve uur is vast wel ergens vandaan te peuteren. (half uur is inclusief warm rijden en koffie).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Ergens wil ik nog wel ff m'n olie verversen voor de rit...
Zul je altijd hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik haalde zijn quote erbij om m'n post bij te zetten
[klaagmodus]
Verder wil ik niemand persoonlijk aanspreken, maar op een paar individuen na tonen weinig mensen initiatief...
[/klaagmodus]
Game on!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zul je altijd hebben.
Ik had je trouwens aangeraden om eens te kijken naar verzorgde BBQ's. Weet niet of je dat gezien had, maar veel bedrijven doen dat. Krijg je een mooi vleeschpakket per persoon, en professionele barbeque's. Lijkt mij wat handiger voor zoveel mensen.
Ja of we rijden tijdens de rit gewoon wat wild aan, nemen dat mee, gooien bij aankomst een paar TransAlps op de brandstapel en doen het zo..quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:44 schreef Mirgeam het volgende:
De bbq van A-Z bbq en gourmet was goed verzorgd en niet duur
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Zeg dat nou niet, denktie straks weer offroad te kunnen gaan en kunnen we 'm met z'n allen helpen om 'm overend te tillen.
Wat zou daar verkeerd aan zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:50 schreef Salatrel het volgende:
kweenie hoor als je op die website kijkt is het allemaal incl. van alles en nog wat aan salades en zelfs servies en de bbq
Klopt. Maar voor de hele bende erom heen van boodschappen doen, afwassen ect. ect. kunnen die paar euro's me werkelijk gestolen worden voor de service en het gemak dat je krijgt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:56 schreef Salatrel het volgende:
wat ik bedoel te zeggen is dat je voor dat geld veel meer waar kunt krijgen
het gaat me niet om het bedrag maar het is gewoon weinig vlees voor het geld en bovendien is het assortiment nou ook niet echt denderend...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de hele bende erom heen van boodschappen doen, afwassen ect. ect. kunnen die paar euro's me werkelijk gestolen worden voor de service en het gemak dat je krijgt.
Kom met een suggestie zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het gaat me niet om het bedrag maar het is gewoon weinig vlees voor het geld en bovendien is het assortiment nou ook niet echt denderend...
Als iemand tijd/zin heeft om een bbq te plannen dan is het zelf organiseren natuurlijk goedkoper.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
gewoon ff kijken wat mensen graag op de bbq zien en dat ff inkopen... qua servies kun je ook gewoon plastic bestek en bordjes nemen hoef je ook niet af te wassen.
dat barbecue.nl hoeft van mij niet zo nodig dan schuif ik net zo lief een pizza naar binnen
Kijk effe in de OP en lees effe terug joh, luie flikkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
Gaat het nog wat worden met die rit jongens?
Ja hallo, kom toch nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kijk effe in de OP en lees effe terug joh, luie flikker
ALS dat een onverharde weg is, en dat zou zomaar eens kunnen, is het vaak zodanig hard dat je er gewoon fatsoenlijk overheen kunt met elk type motor. Zijn geen bagger weggetjes, maar gewoon knalhard aangereden reepak zonder al te veel gaten enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben jij hier bekend? volgens Garmin Basecamp is dit een onverharde weg....
dus?quote:
Sorry mate.. heb echt nog teveel te doen en te regelen voor de vakantie, en buiten dat gewoon een erg druk programma en ook nog diverse andere ritjes..quote:
Dit is nu te laat, maar het lijkt me inderdaad handig om het beginpunt van de route te plaatsen naar restaurant t Topkequote:
Ik zou niet al te moeilijk gaan doen hoor. Leerpuntje voor de volgende keer, beginpunt zo centraal mogelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 01:51 schreef WallyPower118 het volgende:
Goed, schrap alles maar ff, ik kijk morgen wel rustig vanaf mn computer en laat dan weer van me horen ...
ik snap ook niet echt wat nu het probleem isquote:Op zondag 5 mei 2013 09:25 schreef Dekatria het volgende:
Dat restaurant heb een heul groot parkeerterrein, wat lopen we nou moeilijk te doen?
PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #13quote:Op zondag 5 mei 2013 11:39 schreef WallyPower118 het volgende:
Zo, we zijn weer nuchter en uitgeslapen![]()
Heb net nog ff de GPX in de Garmin van ons pap gezet en zag inderdaad dat het beginpunt dichtbij Restaurant t Topke is. (Google Maps zet namelijk als je geen adres invoert het beginpunt midden in een woonwijk)
Dus dan is er helemaal niks aan t handje, Mensen met GPS rijden gewoon richting t begin punt van de GPX en mensen met een kaart houden gewoon Restaurant t Topke aan.
Wie der t eerste is mag gewoon plek reserveren voor ons allemaal
bloody hell, om 9 uur wegrijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou maar gewoon de vorige tijd aan?
Tijdstip 10.30 verzamelen, 11.00 vertrekken
Ook effe een paar drive-by's organiseren onderwegquote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat deka en ik de videoploeg wel zon beetje zijn dus wij rijden overal en nergens
Ligt een beetje aan de groep, en uiteraard ook de route.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb de vorige keer ook bijna achteraan gereden, maar kan me niet heugen dat ik veel moeite heb moeten doen om 't bij te houden. En ik ben geen ervaren of snelle rijdster. Dus volgens mij valt dat best mee.
nee, maar ik welquote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben je toch allang wakker. Of zijn de koters uitslapers?
Die combinatie is nog ergerquote:
Ritje 020 op zaterdagmorgen vroeg is wel te doen hoor, je hoeft er niet IN he.. Schophil is prima bereikbaarquote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die combinatie is nog erger
Ik moet die ochtend de ouwelui nog naar het vliegveld brengen in blik. Ben dus al even wakker danEven kijken of ik iemand anders kan strikken om dat te doen. Om 7 uur op en neer naar Amsterdam in blik. Quelle Horreur
Het maakt mij niet zoveel uit om voor of achter te rijden. Als het te snel of te langzaam gaat kun je binnen de groep best wel inhalen of terugzakken als je dat even duidelijk maakt. Nooit problemen mee gehad.
Prima bereikbaar ja, maar als je vanuit t zuiden komt moet je over de nieuwe A2.. Heb er afgelopen donderdag gereden.. Die snelweg is het toppunt van Nederlandse bekropenheid. 5 banen waar je maar 100 mag en overal trajectcontrole..quote:Op zondag 5 mei 2013 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ritje 020 op zaterdagmorgen vroeg is wel te doen hoor, je hoeft er niet IN he.. Schophil is prima bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |