47 stuks laat een aardig gat achter, en zijn argument dat die bloemen voor algeheel plezier zijn, en niet bestemd zijn voor een paar burgers om te plukken en thuis in een vaas te zetten, heeft toch wel een zekere kern van waarheid. Die opa en oma hadden wat mij betreft in moeten grijpen na een paar geplukte bloemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef cempexo het volgende:
''Dat is zelfs overlegd met het Openbaar Ministerie', aldus Revis.''
Over 47 narcissen...dan ben je als wethouder wel een geslaagde professional.
Toch ?
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:05 schreef allerdings het volgende:
regels zijn regels. durf te wedden dat als ouders excuses hadden gegeven er nooit een boete geweest was. 100 procent terecht.
Of stel dat alle Chinezen tegelijk een scheet laten dan stinken we hier helemaal weg!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Stel dat meer kinderen het zouden doen,dan zijn de bloemen in 1 dag weg.
Dat vind jij wel. Maar dat vind de schatkist van NL nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
of zoiets ja. ik zou het ook niet verkeerd vinden wanneer iemand weer eens betrapt wordt bij gooien van tropen op de straat hij/zij gewoon die straat kan gaan schoonmaken. (dit in plaats van een boete). Mogelijk is dat een betere straf dan een geldboete?
Lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of stel dat alle Chinezen tegelijk een scheet laten dan stinken we hier helemaal weg!
Welnee, merk je niets van (en ja, dat is uitgerekendquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of stel dat alle Chinezen tegelijk een scheet laten dan stinken we hier helemaal weg!
Dat Machiel de Graaf er sowieso tijd voor had met z'n drie baantjes waar hij niet komt opdagen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:20 schreef allerdings het volgende:
en wat jankt de PVV. ze willen nb dat deze aso's excuses en een bloemetje krijgen? weet je wat. ik ga opzoek naar een nieuwe partij.
quote:Zo zou Machiel de Graaf drie functies hebben gecombineerd, terwijl dit volgens zijn partijgenoten niet mogelijk was. Naast voorzitter van de Senaatsfractie van de PVV en het fractievoorzitterschap in de Haagse gemeenteraad zou De Graaf ook salaris hebben ontvangen als beleidsmedewerker van Tweede Kamerleden. De PVV'ers waar hij voor zou werken bevestigen dat hij zelden of nooit aanwezig was. Toch kreeg hij voor alle drie de baantjes betaald.
In de wilde natuur in het centrum van Den Haag?quote:'Ze vroegen of ik wel wist van wie die bloemen zijn,' vertelt Bousquet aan het AD. 'Die zijn naar mijn mening van ons allemaal. Ze groeien in de natuur, op een grasveldje zonder hek, nota bene op een plek waar honden mogen plassen en poepen.'
500 en 800 paar ouders in Nederland momenteel.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:36 schreef Dagonet het volgende:
500 en 800 paar ouders in Nederland momenteel.
Ik wilde even weten hoelang die naam al voorkomt in Nederland, zijn behoorlijk moderne namen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heb je het nagekeken?
(500x Fee? wha?)
Nee, want die blommen zijn publiek bezit, ze betalen er toch voor? Aldus oma.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 2 kinderen moeten wel een tijdje bezig zijn geweest met plukken om tot 47 te komen. Al die tijd staan de grootouders erbij en het komt geen moment in ze op dat dit ongewenst gedrag is?
Vijf en drie, je wilt het kansloze gedrag van deze stadswachten serieus goed gaan zitten praten hier?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het geen ramp maar je weet toch dat je die bloemen niet mag plukken
Boete voor het leegplukken van een gemeenteplantsoen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef Red_85 het volgende:
BOA's -1 strepers.
Boete uitschrijven voor een bloemetje plukken. Mongool.
Opa en Oma zijn echt geen 5 en 3.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vijf en drie, je wilt het kansloze gedrag van deze stadswachten serieus goed gaan zitten praten hier?
quote:
Was het nou oma of waren het die kinderen?quote:Bousquet kreeg een boete van 130 euro, omdat haar kleinkinderen schade hadden toegebracht aan een gemeenteperk . Daar was de zaak niet mee afgedaan.
Bla bla, heb ik allang gedaan. Zo'n boa ziet weer een kans om zich om hoog te schrijven, dus doet hij dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Boete voor het leegplukken van een gemeenteplantsoen.
Niet één bloemetje, lees het topic.
Oma krijgt de boete omdat zij de kinderen niet heeft tegengehouden bij het slopen van gemeentebezit. Vindt ze ook helemaal niet nodig, het is tenslotte van iedereen dus die kinderen mogen ze best plukken van en voor oma. Ze stond erbij en zag dat het goed was.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef Elan het volgende:
Was het nou oma of waren het die kinderen?
Als oma het was heb ik geen greintje medelijden, moet je maar lekker narcissen kopen bij de bloemhandel.
Reken jij de herstelkosten even uit?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bla bla, heb ik allang gedaan. Zo'n boa ziet weer een kans om zich om hoog te schrijven, dus doet hij dat.
130 euro voor 47 bloemetjes. Doe normaal.
+1quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef speknek het volgende:
Iedereen die zijn of haar dochter Fee noemt moet een boete krijgen.
In dat geval ben ik het eens met die boete. Ik dacht dat die kinderen ergens op een veldje wat liepen te plukken en dat ze daarom een boete hadden gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oma krijgt de boete omdat zij de kinderen niet heeft tegengehouden bij het slopen van gemeentebezit. Vindt ze ook helemaal niet nodig, het is tenslotte van iedereen dus die kinderen mogen ze best plukken van en voor oma. Ze stond erbij en zag dat het goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |