"u krijgt van mij een boete omdat u 12 km/u te hard reed"quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, ik had een keer mijn hond los in het park, en kreeg daar een boete voor, terwijl 30 meter verderop handel in hard drugs plaatsvond, waar niets aan werd gedaan. Mijn opmerking daarover viel niet in goede aarde, want mij werd bits toegesnauwd dat hij alleen maar hondenambtenaar was. Toen zei ik dat ie vast wel een collega met met bevoegdheden kon oproepen..... en toen werd ie echt boos:' Ik ben volwaardig opsporings ambtenaar mevrouw. Maar niet voor drugs gerelateerde zaken'.
Lul.
Het eerste wat in me op kwam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
No, Bucket, it is pronounced Bouquet
[ afbeelding ]
Denk dat ze liever Yoki aardbei willen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, een welgemeend "foei !" en een aai over de bol. Kopje thee iemand ?
Stoer. Tokkie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, ik had een keer mijn hond los in het park, en kreeg daar een boete voor, terwijl 30 meter verderop handel in hard drugs plaatsvond, waar niets aan werd gedaan. Mijn opmerking daarover viel niet in goede aarde, want mij werd bits toegesnauwd dat hij alleen maar hondenambtenaar was. Toen zei ik dat ie vast wel een collega met met bevoegdheden kon oproepen..... en toen werd ie echt boos:' Ik ben volwaardig opsporings ambtenaar mevrouw. Maar niet voor drugs gerelateerde zaken'.
Lul.
Misschien begon het met een waarschuwing maar werd het een boete toen oma een grote bek op begon te zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat die stadswacht er best wat van mag zeggen, maar sorry hoor... een boete?
Misschien. Of misschien had de BOA gewoon een kutdag en moest oma daarvoor boeten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien begon het met een waarschuwing maar werd het een boete toen oma een grote bek op begon te zetten.
Precies, gewoon oppakken die kinderen en in de cel smijten. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef betyar het volgende:
Boete terecht, gewoon met je poten van die bloemen afblijven.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Precies, gewoon oppakken die kinderen en in de cel smijten. Dat zal ze leren.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen....
Goede vergelijking.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef Doodloper het volgende:
[..]
"u krijgt van mij een boete omdat u 12 km/u te hard reed"
"JA MENEER ZIET U DIE AUTO DAAR DIE RIJDT 15 KM/U TE HARD, GA HEM PAKKEN DAN"
blablablaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef cempexo het volgende:
Een week of twee geleden heb ik plm 20 bramenstruiken uit de rand van het bos gehaald en overgeplaatst in mijn tuin.
De toevallig passerende boswachter groette mij glimlachend en vrolijk en liep door.
Wonen in Nederland moet je ook niet doen !
Bloemen plukken in een berm of bos is trouwens ook verboden. Wet is wet. Ik zou het op prijs stellen als jij je kinderen niet stimuleert om de wet te overtreden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Die boete gaat wellicht wat ver, maar mijn kinderen mogen ook geen bloemen uit bloemperken plukken hoor.
Ja, ergens in de berm in een bos,mooie pinksterbloemetjes
en madeliefjes, maar geen tulpen of narcissen uit een bloemperk.
Anders post je nog ff die foto van je perceel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef cempexo het volgende:
Een week of twee geleden heb ik plm 20 bramenstruiken uit de rand van het bos gehaald en overgeplaatst in mijn tuin.
De toevallig passerende boswachter groette mij glimlachend en vrolijk en liep door.
Cool story bro.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef cempexo het volgende:
Stond dat ook in de courant ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef cempexo het volgende:
Dat miste ik dus nog in dit topic.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Anders post je nog ff die foto van je perceel.![]()
Was dat trouwens dezelfde boswachter als toen je met je buurkindjes op de quad zat?
Zet een chimpansee een pet op zijn kop en je hebt een stadswacht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad. Stadswachten en Parkeerwachten. Te achterlijk om politie te worden, wat al veelzeggend is, maar toch driftig op zoek naar een functie waar ze iig iets van macht hebben. Kansloze zelf bevlekkers.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Anders post je nog ff die foto van je perceel.![]()
Was dat trouwens dezelfde boswachter als toen je met je buurkindjes op de quad zat?
Jij bent stadswacht in opleiding?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
'kom jongens! Allemaal even ontevreden kijken want mama wil graag met haar bek in de krant!'
Nee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Jij bent stadswacht in opleiding?
Kwam mijn Duitse Herder mee aan, gevonden in het bos...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo jaloers!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |