Strafquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef KingRoland het volgende:
ach rot toch op. Die politieagenten waren in de fout.
Het enige wat moet worden besproken is de straf.
3 uurtjes vast gezeten poeh poeh. Gelukkig wordt in Nederland verder nooit iemand onterecht vast gezetquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Het kan me niet schelen of het klopt of niet, interesseert me geen kut wat er met die aandachtshoer is gebeurd, en nu weer verder graag.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Het kan me niet schelen of het klopt of niet, interesseert me geen kut wat er met die aandachtshoer is gebeurd, en nu weer verder graag.
Dat was echt 'not dun' ja, om maar een groot voetbalanalist te quoten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef Knaller het volgende:
Denk aan je vrouw met die rode jurk meneer v/d Laan!
Ben even haar naam kwijt.
quote:
Femkequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef Knaller het volgende:
Denk aan je vrouw met die rode jurk meneer v/d Laan!
Ben even haar naam kwijt.
Dan zou de tafel 10x zo groot moeten zijn, en het programma 10x zo lang moeten duren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Hoe zouden PenW de rellen besproken hebben, als ze in 1980 bestaan hadden?
Ja gewoon iets geven dan is het gewoon klaar. Er wordt gewoon van een mug een olifant gemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bedoelt straf voor de agenten of wat?
Willens en wetens iemand onterecht vastzetten lijkt mij een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3 uurtjes vast gezeten poeh poeh. Gelukkig wordt in Nederland verder nooit iemand onterecht vast gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |