PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Dat verzacht de pijn wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, jullie rivalen hebben het ook niet gehaald.
Hou je veiligquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie doen mij echt pijn met die gemene reacties
God straft je omdat je mij pest !quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu geen tegenstander kunnen vinden in de halve finale
https://twitter.com/TimSparvquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://mobile.twitter.com/TimSparv/status/329700140619276288
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
God straft je omdat je Kamikazie pest !
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog helemaal IF Silva, denk dat ik compensatie ga krijgen in coins denk ik of ze gaan mijn bestaande Silva omzetten naar de SIF Silva wat ik leuker zou vinden, coins heb ik wel genoeg van , wil mijn first owner SIF Silva
lolquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
Skills oefenen in een oefenwedstrijd met de tegenstander die alleen een keeper heeft of in online matches ?
Ik zeg het niet helemaal goed, ik bedoelde er mee te zeggen dat ik nu helemaal nog geen IF SIlva heb maar een normale, het is even afwachtenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef vandermar het volgende:
Ik moet een nieuwe schooltas, mijn hond heeft hem geslooptgelukkig heeft hij de boeken met rust gelaten
Ze zijn aan het maveren wat ze je geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed, ik bedoelde er mee te zeggen dat ik nu helemaal nog geen IF SIlva heb maar een normale, het is even afwachten
Denk je dat ze dat gaan doen ? Ik denk gewoon vergoedingquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed, ik bedoelde er mee te zeggen dat ik nu helemaal nog geen IF SIlva heb maar een normale, het is even afwachten
Ja en dan de bovenste streepjes van de E zwart maken zodat er Lastpak staatquote:
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic231202/quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver dat meisje van ned 3 journaal blijft rete geil
Haha zeker vet ik heb nog die tas van de brugklas waar dst staatquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dan de bovenste streepjes van de E zwart maken zodat er Lastpak staat
Ik heb nog zo'n grote bruggertas, ga een kleinere kopen nu, toch nog amper drukke dagen.quote:
800k in coins vind ik ook niet erg hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat gaan doen ? Ik denk gewoon vergoeding
ik had een gewone eastpack.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n grote bruggertas, ga een kleinere kopen nu, toch nog amper drukke dagen.
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha zeker vet ik heb nog die tas van de brugklas waar dst staat
ik laat altijd al mijn boeken op school tenzij ik ze nodig heb voor een toets bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotdaarvoor een kipling want ja, je moest wel elke dag 20 boeken mee
Je hebt toch een kluisje jongenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had mijn tas sinds klas 2, nu is hij kapotdaarvoor een kipling want ja, je moest wel elke dag 20 boeken mee
Je ook huiswerk maken toenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je hebt toch een kluisje jongenen best lullig dat je hond je nostalgische tas sloopt
Nu we het toch over nostalgie hebben:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je hebt toch een kluisje jongenen best lullig dat je hond je nostalgische tas sloopt
Ali Osram jong koekoekerdtquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over nostalgie hebben:
Gymnasium man, konko veel huiswerk in de eerste klasquote:
Wel emotioneel momentjequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over nostalgie hebben:
(Wim Sonneveld > Ali Osram)²³³²²quote:
Genadeloze leraren wens je op die momente echt de konkoquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gymnasium man, konko veel huiswerk in de eerste klas
Nee, groetjesquote:
ok.quote:
BBQ ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga eten en slapen, eten en slapen, eten en slapen.
gr gr x je boy Tbakkert.
*niemantquote:
nee.quote:
Zijn je ouders thuis ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee.
alhoewel, misschien zijn er nog wat kipsaté-stokjes
in je motivatiebrief hopelijk niet te hard lopen flamen op projectgroepen?quote:
IK heb er geen woord over gereptquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in je motivatiebrief hopelijk niet te hard lopen flamen op projectgroepen?durven je dan gelijk niet meer aan te nemen
ja.quote:
haha k, netjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK heb er geen woord over gereptik ben alleen positief geweest en heb gezegd waarom ik de stap naar het wo wil maken.
Ik ben geen nummerquote:
Ik kan toch ook BBQ'en met ouders?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat word dus geen bbq vannacht jongen
Prima. Goed bier, heerlijk weer en overal 14-jarige sletjes.quote:
ja die waren er veel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima. Goed bier, heerlijk weer en overal 14-jarige sletjes.
Mijn moeder misschien wel, mijn vader gaat later naar bed dan ik...quote:
Als ik die toets gehaald heb dan ga ik wel los over het hboquote:
Die heeft geen drukke werkweek ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder misschien wel, mijn vader gaat later naar bed dan ik...
Hij heeft een eigen bedrijf met afspraken die vaak rond 10 uur beginnen...quote:
Chillquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bedrijf met afspraken die vaak rond 10 uur beginnen...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik die toets gehaald heb dan ga ik wel los over het hbo
quote:
Maakt niet uit, prima speler. Pelle is ook een baas hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jammer hij is zolang en heeft maar 69 voor koppen
Gaat hij ook worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij goedkoop zou worden, omdat hij nu goud is
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, prima speler. Pelle is ook een onbenul hoor
[ afbeelding ]
Twee offline wedstrijden van 0-0 zitten erbij.
Pellé en Caracciolo samen in de spittaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, prima speler. Pelle is ook een baas hoor
[ afbeelding ]
Twee offline wedstrijden van 0-0 zitten erbij.
Als zelfs Pelle het kan snap ik waarom Santana ze er tegen mij altijd vanaf de middenlijn inschiet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Ik scoorde met Pelle ook van 30 meter en dat terwijl hij 40 longshots heeft
Met hem heb ik ook van 40 meter gescoord aan het begin van deze fifaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als zelfs Pelle het kan snap ik waarom Santana ze tegen mij er altijd vanaf de middenlijn inschiet.
Met Santana heb ik volgens mij ook wel eens van behoorlijk ver op de lat geknaldquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als zelfs Pelle het kan snap ik waarom Santana ze er tegen mij altijd vanaf de middenlijn inschiet.
gaat nog snoeihard zakken hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij goedkoop zou worden, omdat hij nu goud is
ik scoorde me er vandaag toch een met Santana, zo hard dat ie door de handen van de keeper gingquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als zelfs Pelle het kan snap ik waarom Santana ze er tegen mij altijd vanaf de middenlijn inschiet.
Bedankt, veranderd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:40 schreef rolls-reus het volgende:
Foutje in wefutdeze man speelt bij toulouse.
http://wefut.nl/player/12602
Voor Terranova moet toch wel een beter alternatief zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef rolls-reus het volgende:
Nu heeft ten minste iedereen 9 chem![]()
Iemand tips? Behalve lacazette maar die zit al in een ander team
http://wefut.nl/squad/1096
Ben Basat lijkt me echt super kutquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef rolls-reus het volgende:
Nu heeft ten minste iedereen 9 chem![]()
Iemand tips? Behalve lacazette maar die zit al in een ander team
http://wefut.nl/squad/1096
Hij wordt totsquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor Terranova moet toch wel een beter alternatief zijn?
niet vanaf de tribune scoren met bicycle heel kickquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:45 schreef Thorb het volgende:
ik scoorde met Santana een omhaal van eigen helft
wow ziek, zit die in je montage van 29 mei 2013?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:45 schreef Thorb het volgende:
ik scoorde met Santana een omhaal van eigen helft
Met 59 strength ja?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha valt best mee hoor! 1.85 lang en wint elk duel
59 strength..quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha valt best mee hoor! 1.85 lang en wint elk duel
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat zo isquote:
Dat team kan ik immidels ook wel dromen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tegen een 3-5-2 MLS team 2x achter komen en alsnog terecht winnen nadat ik zelf ook 3-5-2 ging spelenZo heb ik toch nog een keer een toernooi gewonnen vandaag.
Nee, dit was bronze:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat team kan ik immidels ook wel dromen.![]()
Mattocks-Danzak
Nguyen
Driver-Beckerman-Larentowicz-Chavez
Pearce-Olave-Wynne
Gspurning
Het suiker, dat klinkt niet best inderdaad. Sterkte.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schenk net een glas limonade (ja ja, hardcore dit dat) in en ik merk ineens dat de rand van de fles helemaal onder het suiker (?) zit. Harde witte troep, de hele rand van de fles zit onder. Als ik sterf is dit mijn laatste bericht.
Hihi witte substanties lol sprerma xD
Mogen alle futters op je begravenis komen ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schenk net een glas limonade (ja ja, hardcore dit dat) in en ik merk ineens dat de rand van de fles helemaal onder het suiker (?) zit. Harde witte troep, de hele rand van de fles zit onder. Als ik sterf is dit mijn laatste bericht.
leuke foto op de instagramsquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik blijf een arme student dus ik drink het gewoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het suiker, dat klinkt niet best inderdaad. Sterkte.
Ik leef nog ermahgerd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mogen alle futters op je begravenis komen ?
Thanks bro.quote:
Daarom won je dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit was bronze:
Pickens
Opara-Keel-James
Jewsbury Balchan
Neagle Marcelo Sarvas Nyassi
Ryder Paulo Junior (ok niet helemaal MLS op 1 na)
Ja, ik speelde het bronze toernooi.
we zijn niet allemaal zo goed kevkequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet vanaf de tribune scoren met bicycle heel kick
Maar je speelt bij fc groningen ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik blijf een arme student dus ik drink het gewoon.
[..]
Ik leef nog ermahgerd.
[..]
Thanks bro.
Natuurlijk. Blijkbaar is dat gewoon je niveauquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer winnen na zo'n rot dag op FIFA?
Geen punt dus een troll.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Blijkbaar is dat gewoon je niveau
Zeg gewoon een keer : Ook ik verlies wel eens terecht op FIFA.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen punt dus een troll.
Ik speel normaal gesproken ook heel goed met silvers.
waarom reageer je op ds2, wat denk jij wel niet manquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg gewoon een keer : Ook ik verlies wel eens terecht op FIFA.
Kom op man, je bent echt niet zo goed als je denkt. Eerlijk gezegd ben je gewoon konko slecht en stel je geen reet voor en win je alleen van beginners online. Daarom speel je ook niet met goud.
Ik chargeer hier natuurlijk een beetje maar je snapte hopelijk mijn punt. Zelfs voor niet academici moet dat mogelijk zijn.
Is het weer nationale DS2-Bash dag? Ik speel met bronzes omdat ik dat leuker vind dan overpowered golds. En ik heb vandaag ook terecht verloren van iemand die heel goed was in skills. Ik heb hem ook achteraf een bericht gestuurd dat hij heel goed was. Ik zeg alleen dat ik mijn normale niveau vandaag niet heb gehaald.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg gewoon een keer : Ook ik verlies wel eens terecht op FIFA.
Kom op man, je bent echt niet zo goed als je denkt. Eerlijk gezegd ben je gewoon konko slecht en stel je geen reet voor en win je alleen van beginners online. Daarom speel je ook niet met goud.
Ik chargeer hier natuurlijk een beetje maar je snapte hopelijk mijn punt. Zelfs voor niet academici moet dat mogelijk zijn.
Elke dag is DS2-Bash dag. Nu weer RTL Boulevard kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het weer nationale DS2-Bash dag? Ik speel met bronzes omdat ik dat leuker vind dan overpowered golds. En ik heb vandaag ook terecht verloren van iemand die heel goed was in skills. Ik heb hem ook achteraf een bericht gestuurd dat hij heel goed was. Ik zeg alleen dat ik mijn normale niveau vandaag niet heb gehaald.
Negeer hem gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het weer nationale DS2-Bash dag? Ik speel met bronzes omdat ik dat leuker vind dan overpowered golds. En ik heb vandaag ook terecht verloren van iemand die heel goed was in skills. Ik heb hem ook achteraf een bericht gestuurd dat hij heel goed was. Ik zeg alleen dat ik mijn normale niveau vandaag niet heb gehaald.
Thanks. Ik moest 'm nog opslaan.quote:
gewoon gifjes uploaden vanaf je computer met puush. ctrl+shift+Uquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Ik moest 'm nog opslaan.
Hoe kan dat trouwens, het is een gifje van Puush?
En insiderquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een discussie tussen twee vrienden.
Ah, ik zie het! Ik gebruik altijd imgur.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon gifjes uploaden vanaf je computer met puush. ctrl+shift+U
Nee, ik ben het echt zat dat mensen hier mij altijd bashen omdat ik met bronzes speel. Verder heb ik al 100x gezegd dat ik ook met silvers goed speel, niet dat ik elke wedstrijd win maar ik verlies bijna nooit kansloos en het ligt vaak aan andere dingen dat ik verlies.quote:
Dat vind ik dus irritant gedrag. Bescheidenheid siert de mens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het echt zat dat mensen hier mij altijd bashen omdat ik met bronzes speel. Verder heb ik al 100x gezegd dat ik ook met silvers goed speel, niet dat ik elke wedstrijd win maar ik verlies bijna nooit kansloos en het ligt vaak aan andere dingen dat ik verlies.
Laat ze lekker zeiken joh, wat boeit het wat ze ervan denken..quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het echt zat dat mensen hier mij altijd bashen omdat ik met bronzes speel. Verder heb ik al 100x gezegd dat ik ook met silvers goed speel, niet dat ik elke wedstrijd win maar ik verlies bijna nooit kansloos en het ligt vaak aan andere dingen dat ik verlies.
Vanwege zijn pic eerder vanavond?quote:
Jammerquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even en ik moet jullie ook verlaten
Nog 7 minuten.
Ik vindt*quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind dat het zoals 9 van de 10x weer nergens over gaat.
gr gr
Pics uit het archief van Alberto Stegemanquote:
KP?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Pics uit het archief van Alberto Stegeman
Koe + piemel jaquote:
wtf IP ban?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Via zijn pc kan hij niet meer op FOK komen, met mobiel wel. Zoiets...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
lul_in_neus_koe.jpg je kent hem vast wel
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
lul_in_neus_koe.jpg je kent hem vast wel
Balen johquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dus nu zit ik met een debiel als jij opgescheept en zonder baas Iwan
Als je aardig wil zijn moet je uitloggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Balen johik zal omdat t zo moeilijk voor je is extra aardig zijn
Jou werd niks gevraagdquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je aardig wil zijn moet je uitloggen
geniaal iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:35 schreef Thorb het volgende:
Zie nu pas dat van Armin @dwdd dat bij het concert zijn geluid niet open stond dus niemand hoorde hem en hij had niets door
Waar is Asamoah?quote:
fap jezelf? Fap jij ook wel eens andere mensen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fap jezelf, alles is beter dan dit soort dingen creëren.
Ik word weleens door meisjes gefapt dus niet alleen doormezelf of door een koequote:Op donderdag 2 mei 2013 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fap jezelf? Fap jij ook wel eens andere mensen dan?
Jouw moeder noem je nog meisje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik word weleens door meisjes gefapt dus niet alleen doormezelf of door een koe
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 02-05-2013 om 00:46:46New orange MOTM released at Midnight UK (4pm PDT). Who do you think it is? #FUT reageer retweet
Pique?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 02-05-2013 om 00:46:46New orange MOTM released at Midnight UK (4pm PDT). Who do you think it is? #FUT reageer retweet
Ik denk Messiquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pique?
Geen idee wie eigenlijkRobben?
Ok mijn zoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag ook wel Koning Mathijs zeggen.
Ik ben god.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag ook wel Koning Mathijs zeggen.
quote:
Welvaartquote:
quote:
quote:
Extreme welvaartquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
Een paar welvaart rolletjes zijn inderdaad niet verkeerd maar zo vet als jou is gewoon ordinair.
Pauper.
Ik woon in de gemeente waar de de hoogste belastingen worden gehevenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Rijst het volgende:
zak zak zak zak maar door door
[ afbeelding ]
En de echte rijke ontwijken de belasting, dus je bent een dikke pauper.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik woon in de gemeente waar de de hoogste belastingen worden geheven
Gisteren maakt niemand er aanspraak op. Misschien Diego Lopez.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Neuer heeft geen bal geraakt joh...en ze zijn de motm gisteren vergeten
Hou eens op man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En de echte rijke ontwijken de belasting, dus je bent een dikke pauper.
Woon jij in Emmer compascuum?quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En de echte rijke ontwijken de belasting, dus je bent een dikke pauper.
Ik begrijp er ook niet zoveel van, het enige wat hij heeft gedaan is een paar ballen gestopt die recht op hem afkwamen en een paar slechte lobjes van Alves tegengehouden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Neuer heeft geen bal geraakt joh...en ze zijn de motm gisteren vergeten
Nee, ik houd niet zo van dikke homo's.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik woon aan de Burgemeester Stramanweg 130, kom je een keer langs?
Gewoon gezellig, samen worstenbroodje eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van dikke homo's.
Ik ben er wel al een keer geweestquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, samen worstenbroodje eten.
Zoek anders het adres even op op maps
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, samen worstenbroodje eten.
Zoek anders het adres even op op maps
Kutquote:
quote:
Lopez had er meer recht op dan Neuer in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren maakt niemand er aanspraak op. Misschien Diego Lopez.
Weidenfeller heeft gister ook nog wel wat gered, maar Neuer slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lopez had er meer recht op dan Neuer in ieder geval.
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
Dat team dat ik vanmiddag had gepost, speelt trouwens wel echt
Ik zie die lijntjes nu pas maar echt mooi vind ik ze niet. Is het mogelijk om aan het einde een soort van bolletje te doen die de kleur rood, oranje of groen heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1083
Alleen dan met de City Balotelli...
Dat is ook gewoon zo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie die lijntjes nu pas maar echt mooi vind ik ze niet. Is het mogelijk om aan het einde een soort van bolletje te doen die de kleur rood, oranje of groen heeft?
Dus op een kruispunt van lijnen een bolletje zodat je de lelijke uiteindes niet ziet.
Rood is 5 chem of lager.
Oranje 6,7 en 8 chem
Groen 9 chem.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie die lijntjes nu pas maar echt mooi vind ik ze niet. Is het mogelijk om aan het einde een soort van bolletje te doen die de kleur rood, oranje of groen heeft?
Dus op een kruispunt van lijnen een bolletje zodat je de lelijke uiteindes niet ziet.
Rood is 5 chem of lager.
Oranje 6,7 en 8 chem
Groen 9 chem.
Update je rotzooi eens man.quote:
Edit spotted.quote:
Omdat ik nu pas zie dat oudere versies van Chrome inderdaad geen bolletjes weergeven. Maar dat is echt Chrome 15.0 en lager. We zitten inmiddels al op 26.quote:
Oh haha, waar kan dat met de ipad?quote:
Kneusquote:Op donderdag 2 mei 2013 03:09 schreef vandermar het volgende:
GoTwat een serie
Ik schaam mij er voor dat ik de serie eerst afkraaktemorgen met seizoen 2 beginnen
Seizoen 2 is kut.quote:Op donderdag 2 mei 2013 03:09 schreef vandermar het volgende:
GoTwat een serie
Ik schaam mij er voor dat ik de serie eerst afkraaktemorgen met seizoen 2 beginnen
lekker bezig potsiequote:Op donderdag 2 mei 2013 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning
Inmiddels alle kits en badges binnen van:
- Eredivisie
- Pro League
- BPL
- SPL
- Tippeligaen
- Allsvenskan
- Superliga
- RPL
- Bundesliga
- Hellas Liga
- Polska Liga
- A. Bundesliga
- Raiffeisen Liga
- TurkLig
- Scotland League
De andere competities moet ik nog compleet maken
ik ga sbs/rtl vast bellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De verzamelaar in me komt boven
Mijn vrouw begon ook al te klagen dat de zolder zo vol hangt met voetbalshirtsquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ga sbs/rtl vast bellen
http://www.hebikietsgemis(...)-aan-verzamelen.html
Groot gelijk, weg met die zooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw begon ook al te klagen dat de zolder zo vol hangt met voetbalshirts
Zitten prachtige shirts bij hoor.quote:
Waarom liggen ze dan op zolder :Squote:Op donderdag 2 mei 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zitten prachtige shirts bij hoor.
Anzhi
Panathinaikos
Swansea
Die kun je niet zomaar weggooien
Mijn kledingkast puilt uit...moet ik nog eens grote schoonmaak houdenquote:
ja. Hoi larsquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn kledingkast puilt uit...moet ik nog eens grote schoonmaak houden
Heb jij nu vakantie? Ja toch?
Jaaa, over 28 dagen helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn kledingkast puilt uit...moet ik nog eens grote schoonmaak houden
Heb jij nu vakantie? Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |