Heb je een 3G netwerk op je mobiele telefoon?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Euuhhhh ....
Ik ben echt een ontzettende digibeet. Ik ga de buurman wel om hulp vragen.
Laten we nog even wachten met de exotische oplossingen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:33 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Heb je een 3G netwerk op je mobiele telefoon?
Wellicht zit er ook een functie op je mobiel waarbij je mobiel veranderd in een wifi-hotspot. Hierdoor zou je eventueel je DS op internet aan kunnen sluiten. Geen idee hoeveel Mb het verbruikt btw
Snap ik. Maar kun je met de 3DS wel in de eShop komen van het apparaat bv? Volgens mij was er ook een wifi-instelling voor DS-games, die gewoon overgenomen wordt overigens, maar laat eerst je buurman maar eens kijken. het hoort te werken iig, ik doe niet andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Euuhhhh ....
Ik ben echt een ontzettende digibeet. Ik ga de buurman wel om hulp vragen.
Waar blijft mijn PM?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"sukkels"![]()
Volgens mij mag je op het forum wel posten dat je met een emulator speelt, maar niet vragen hoe je het aan de praat krijgt, omdat het eigenlijk illegaal is (denk ik).
Je kunt beter iemand PM'en (niet mij, want ik heb er geen verstand van).
Ik heb nu naast Black 2 ook White 2. Ik had geld over.![]()
Ik kan niet met mezelf ruilen, omdat de DS geen verbinding kan maken met een netwerk, terwijl ik wel gewoon mobiel kan internetten op mijn telefoon?
Ben je niet wijs ofzo?quote:
Oh rijstie, gekke niet wijssie. Je denkt echt dat iedereen staat te popelen om jou hulp aan te bieden? Alsof wij iemand willen helpen die ons "sukkels" noemt. Sheesh, lowlifequote:
idd, eerst googlen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ben je niet wijs ofzo?
Leer eens googlen ofzo. http://forums.desmume.org/viewtopic.php?id=8020
En je kan niet verwachten dat als je hier een vraag post, iedereen maar gaat lopen springen om jou van dienst te zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef Rijst het volgende:
Oh sorry hoor ik wist niet dat jullie pokemonnerds boos zouden zijn.
Denk dat ik binnenkort een cursus ga volgen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja godverdomme rijst ga leren googlen kneus
Cool story bro.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ben je niet wijs ofzo?
Leer eens googlen ofzo. http://forums.desmume.org/viewtopic.php?id=8020
En je kan niet verwachten dat als je hier een vraag post, iedereen maar gaat lopen springen om jou van dienst te zijn.
als je ons nerds vind, waarom zit je hier dan? Ga ergens anders trollen vieze rijstbal.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef Rijst het volgende:
Oh sorry hoor ik wist niet dat jullie pokemonnerds boos zouden zijn.
Charmander* oh my god..quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb net Charmender gekregen is dat goed ?
In welk spel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb net Charmender gekregen is dat goed ?
Joh.quote:
Nee. Dit is het Pokémontopic en er zijn veel verschillende Pokémonspellen.quote:
Joh.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee. Dit is het Pokémontopic en er zijn veel verschillende Pokémonspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |