Alles is er leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat niet maar wel de leukste bijnaam van een nederlandse stad die ik ken
Muis, aangenaam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bolke niet kennen.![]()
Wat ben jij wel niet.
westerbork... drenthe zit er ook niet bij dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of we zetten ze op de trein naar Auschwitz
ah jammer, je vader valt me steeds lastig en ik wou hem weer doorsturen naar zijn zoonquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja jessica parker kan beter emigreren naar vaticaanstad
en nee helaas voor jou ben ik geen homo.
Bij de volgende Premiere van Bel Ami neem ik je mee naar Bolke dan.quote:
Vanaf heden Westerhork.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
westerbork... drenthe zit er ook niet bij dus.
euhm, groningen staat er ook in hoor?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef DeSamenvatting het volgende:
De hoogstgelegen provincie van Nederland afstoten terwijl de zeespiegel over 40 jaar ruim één meter hoger staat
Ik weet niet of Hork dat goed vindt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de volgende Premiere van Bel Ami neem ik je mee naar Bolke dan.
Natuurlijk wel, de gasten daar zijn geen bedreiging voor u, noch hem.quote:
Dit inderdaad, ik zie geen enkel bezwaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de gasten daar zijn geen bedreiging voor u, noch hem.
Mits wij gratis mogen meevreten is 't akkoord.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens wij van TOF ( ONZ / Trots op FOK! (TOF) ) willen eventueel wel een coalitie aan gaan met de polderpartij... mits wij onze roerbakbeweging kunnen blijven maken.
deal... er wacht... wij willen ook de potofeuille poppodia&rare geluidenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits wij gratis mogen meevreten is 't akkoord.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
euhm, groningen staat er ook in hoor?
zo hoor ik het graagquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nuchter volk, dat hebben we nodig man.
Als in het voorprogramma halfnaakte mannen rondhupsen dan ben ik akkoord.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
deal... er wacht... wij willen ook de potofeuille poppodia&rare geluiden
hupsen.... *noteertquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als in het voorprogramma halfnaakte mannen rondhupsen dan ben ik akkoord.
Wat tetten voor Hork en je hebt een deal denk ik.
ja en nu? nog steeds is groningen het hoogst, en neemt hork groningen mee in zijn planquote:
Huis verkopen als je in t blauwe gebied woont, of zwembandjes kopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en nu? nog steeds is groningen het hoogst, en neemt hork groningen mee in zijn plan
Is wel leuk voor een vakantie, bezuinigen daar heeft toch geen nutquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
Nu moeten we alleen nog uitvogelen wat we doen met onze Caribische kolonies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |