En dit, maar Overijssel is sowieso wel oké, dus dat mag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het wordt een land binnen ons Koninkrijk, net als Aruba.
Met mij als Koning.
Daarom, wij hebben Pluskut.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dit, maar Overijssel is sowieso wel oké, dus dat mag.
Je eigen zus manquote:
wat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef LompeHork het volgende:
- Mits Zeeland lastig doet dan gooien wij een ventilator aldaar neer zodat de dijken wegblazen.
oke zou nog kunnen, maar waarom zuid holland? daar ben ik tegen 90% wat daar is, zijn gucci dragende tokkie marrokanenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nuchter volk, dat hebben we nodig man.
quote:
ja en jessica parker kan dan ook beter emigreren zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan nog is ankie van grunsven een betere reden om friesland te houden.
quote:
Voor de havenarbeiders.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oke zou nog kunnen, maar waarom zuid holland? daar ben ik tegen 90% wat daar is, zijn gucci dragende tokkie marrokanen
Dat maakt niet uit, je snapt het, het is normaal Nederlands in spreektaal, of kom je uit Brabant ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef tarantism het volgende:
[..]
wat?
wordt 'mits' hier nou verward met 'tenzij' en ook nog eens een foute als..dan opzet gebruikt?
Die pleuren we er uit bezuinigen wij weg, daar maken we landbouwgrond van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oke zou nog kunnen, maar waarom zuid holland? daar ben ik tegen 90% wat daar is, zijn gucci dragende tokkie marrokanen
Bosbeetle en ik doen altijd drankjes bij Bolke, dus zekers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en jessica parker kan dan ook beter emigreren zeker
ben je trouwens homo?
ja jessica parker kan beter emigreren naar vaticaanstadquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en jessica parker kan dan ook beter emigreren zeker
ben je trouwens homo?
Dat niet maar wel de leukste bijnaam van een nederlandse stad die ik kenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Gezelligste stad in de wijde omtrek ewa.
nee ik begreep di zin werkelijk niet. Nog steeds niet trouwens. Maar ik zuip ook vrij stevigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Dat maakt niet uit, je snapt het, het is normaal Nederlands in spreektaal, of kom je uit Brabant ofzo?![]()
Bolke de Beer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bosbeetle en ik doen altijd drankjes bij Bolke, dus zekers.
Bolke niet kennen.quote:
Bolke de bierquote:
"di"?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
nee ik begreep di zin werkelijk niet. Nog steeds niet trouwens. Maar ik zuip ook vrij stevig
of we zetten ze op de trein naar Auschwitzquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je snapt het, het is normaal Nederlands in spreektaal, of kom je uit Brabant ofzo?
[..]
Die pleuren we er uit bezuinigen wij weg, daar maken we landbouwgrond van.
Alles is er leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat niet maar wel de leukste bijnaam van een nederlandse stad die ik ken
Muis, aangenaam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bolke niet kennen.![]()
Wat ben jij wel niet.
westerbork... drenthe zit er ook niet bij dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of we zetten ze op de trein naar Auschwitz
ah jammer, je vader valt me steeds lastig en ik wou hem weer doorsturen naar zijn zoonquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja jessica parker kan beter emigreren naar vaticaanstad
en nee helaas voor jou ben ik geen homo.
Bij de volgende Premiere van Bel Ami neem ik je mee naar Bolke dan.quote:
Vanaf heden Westerhork.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
westerbork... drenthe zit er ook niet bij dus.
euhm, groningen staat er ook in hoor?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef DeSamenvatting het volgende:
De hoogstgelegen provincie van Nederland afstoten terwijl de zeespiegel over 40 jaar ruim één meter hoger staat
Ik weet niet of Hork dat goed vindt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de volgende Premiere van Bel Ami neem ik je mee naar Bolke dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |