Je bent Rickon niet vergeten, heel goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei.... uuuuh......
Rickon, Bran, Arya, Sansa, Jon, Robb?
Jon en Robb was ook een instinker, dat doet men vaak verkeerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent Rickon niet vergeten, heel goed.
Met mogelijke uitzondering van Jon. De kans is klein dat hij in het Noorden geboren is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is geboren in de Crownlands. De geboorteplaats bepaald de achternaam
Heb je een linkje naar die video?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met mogelijke uitzondering van Jon. De kans is klein dat hij in het Noorden geboren is.
Ik begin sowieso te twijfelen of dat wel een zoon van Eddard is. Ik keek laatst nog eens naar een stukje van de Lore & History en toen bedacht ik me opeens dat het wel eens kind van een andere Stark kon zijn.
Moet ik thuis even zoeken, ik dacht dat het die over Robert's Rebellion was, maar nu ik daar de samenvatting van lees denk ik dat het een andere was.quote:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLFF586E36EFD74763quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Moet ik thuis even zoeken, ik dacht dat het die over Robert's Rebellion was, maar nu ik daar de samenvatting van lees denk ik dat het een andere was.
Al komt die echt amper in beeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent Rickon niet vergeten, heel goed.
Comments niet lezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/playlist?list=PLFF586E36EFD74763
Inderdaad, nooit bij GoT videos de comments lezen. Of bij grappige GoT plaatjes.quote:
Dat zou de spoilerfetisjisten in dit topic spontaan een hartaanval bezorgen denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit bij GoT videos de comments lezen. Of bij grappige GoT plaatjes.
Alles behalve The North, Dorne en de Crownlands eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef Purplesparks het volgende:
Waar zouden jullie het liefst willen wonen in het 'game of thrones' gebied hypothetisch gezien.
Ik denk in de Reach.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef Purplesparks het volgende:
Waar zouden jullie het liefst willen wonen in het 'game of thrones' gebied hypothetisch gezien.
Ach, als je om het uitmoorden, verkrachten en platbranden van complete dorpen kijkt valt het wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Jivis het volgende:
Het lijkt me tijdens oorlogen sowieso erg naar om 'smallfolk' te zijn, waar je ook bent.
niet meegekregen in de serie, maar melissandre en Stannis hebben geen kids.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Wolken het volgende:
vraagje: Ze hadden het in de afgelopen aflevering ook weer over de zoon die Melisandre gekregen had met Stannis en hoe dankbaar de vrouw van Stennis daarvoor was. Maar Melisandre heeft toch alleen dat rookgordijn eruit geworpen dat de broer van Stannis gespiest had? Daar is toch niet verder iets levends uitgekomen of heb ik dat gemist?
Stannis heeft seks gehad met Melisandre, waardoor zij bevallen is van de 'shadow baby' die Renly vervolgens doodstak. Ze hebben samen dus wel degelijk 'iets' gemaakt, maar of je er echt naar kunt refereren als een zoon is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Wolken het volgende:
vraagje: Ze hadden het in de afgelopen aflevering ook weer over de zoon die Melisandre gekregen had met Stannis en hoe dankbaar de vrouw van Stennis daarvoor was. Maar Melisandre heeft toch alleen dat rookgordijn eruit geworpen dat de broer van Stannis gespiest had? Daar is toch niet verder iets levends uitgekomen of heb ik dat gemist?
Ja precies, dat ding idd. Dan ga ik nog goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Stannis heeft seks gehad met Melisandre, waardoor zij bevallen is van de 'shadow baby' die Renly vervolgens doodstak. Ze hebben samen dus wel degelijk 'iets' gemaakt, maar of je er echt naar kunt refereren als een zoon is een tweede natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, jij zit net zo te obsessen over GoT als ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Khaleesi het volgende:
Ik sta er uberhaupt een beetje van te kijken dat mensen moeite hebben met de namen te onthouden
Ik zou een 10 halen op alle plaatjes in de OP.Maar ik ben er dan ook veel te veel mee bezig.
ze hadden geen sex gehad, naja. Misschien in de televisie serie wel. Moet ik nog kijken het laatste seizoen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:28 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja precies, dat ding idd. Dan ga ik nog goed.
Dit is het serietopic hè, boekdiscussies horen hier niet thuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ze hadden geen sex gehad, naja. Misschien in de televisie serie wel. Moet ik nog kijken het laatste seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |