Check de OP voor wie is wiequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Toffe serie, maar ik heb moeite met al die namen
Ik kan ook nooit normaal over de serie praten
Ja, (insert random naam) en (insert random naam), dit dat!
wat? Wie? ja die (insert random naam)
Wie is dat?Welk huis?
![]()
ow, ja zo....
Kan jij hem nog aanpassen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef Ugjerke het volgende:
Oh mooi, Maisnon kan zelf de OP aanpassen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kan jij hem nog aanpassen?
Er staat nu "Props voor eQual voor de karakterplaatjes". Misschien Maisnon (ergens) toevoegen?
Woordje "bijna" in derde zin kan ook weg, toch? (sorry, ben een beetje een perfectionist).
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Misschien handig om "The Blackfish" bij zijn naam zetten, aangezien hij zo meestal wordt genoemd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan die dude bij Robb er ook nog bij, die gast die die pijl op die boot wel raak wist te schieten?
Edit;
Laat maar Brynden Tully dus
Blote mannen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
1,5 topic in nog geen 24 uur tijd? Nog wat gemist?
Helemaal niets. -.-quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
1,5 topic in nog geen 24 uur tijd? Nog wat gemist?
quote:
Gisteren zijn we Olyvar vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is die volgens mij echt volstrekt random boy-hooker #1 van Petyr (Goed he! Ik zeg geen Littlefinger)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Bronn chillt nog steeds met Tyrion.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Als ik zo ff het memory-naamplaatje doorneem heb ik alleen nog mijn twijfels bij Bronn. Ik herken zijn kop maar ik weet ff niet meer waar ie nou ook alweer zatDe rest lukt me inmiddels
O ja!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bronn chillt nog steeds met Tyrion.
[ afbeelding ]
Het eerste plaatje ook? Daar staan geen namen bij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja!Daar was ie van!
Nou, dan ken ik ze nu weer aaaaaallemaal!
Dat had ik tijdens het lezen heel erg, voordeel is daar dat je terug kan bladeren naar een wie-is-wiequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Toffe serie, maar ik heb moeite met al die namen
Ik kan ook nooit normaal over de serie praten
Ja, (insert random naam) en (insert random naam), dit dat!
wat? Wie? ja die (insert random naam)
Wie is dat?Welk huis?
![]()
ow, ja zo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist er 2 niet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteren zijn we Olyvar vergetenIeeeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is die volgens mij echt volstrekt random boy-hooker #1 van Petyr (Goed he! Ik zeg geen Littlefinger)
.
Amen.
Overhoring tijd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het eerste plaatje ook? Daar staan geen namen bij.
Stimmtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overhoring tijd?
[ afbeelding ]
VLNR
Tywin Lannister
Cersei Lannister
Tyrion Lannister (ik haalde de namen Tywin en Tyrion wel eens door elkaar)
Danaerys Targaryen
Catelyn Stark - Tully (ik zei eerst altijd Catherine)
Sansa Stark
Theon Greyjoy
Joffrey Lannister
Robb (ja dubbel bbbbb) Stark
John Snow
Arya Stark
Brann Stark
Geslaagd?
een 9quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overhoring tijd?
[ afbeelding ]
VLNR
Tywin Lannister
Cersei Lannister
Tyrion Lannister (ik haalde de namen Tywin en Tyrion wel eens door elkaar)
Danaerys Targaryen
Catelyn Stark - Tully (ik zei eerst altijd Catherine)
Sansa Stark
Theon Greyjoy
Joffrey Lannister
Robb (ja dubbel bbbbb) Stark
John Snow
Arya Stark
Brann Stark
Geslaagd?
Eigenlijk is Joffrey een Baratheon van naam. Maar dat zijn detailsquote:
Waar zat het foutje dan?quote:
O jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Eigenlijk is Joffrey een Baratheon van naam. Maar dat zijn details
En het is Jon Snow
En Daenerysquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Eigenlijk is Joffrey een Baratheon van naam. Maar dat zijn details
En het is Jon Snow
Robb of Rob ook niet. En ik meen dat Bran met één N is, maar dat durf ik niet te garanderenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
En dat Jon ipv John dat hoor je niet zonder ondertiteling
Het is een afkorting van Brandon dus het zal welquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Robb of Rob ook niet. En ik meen dat Bran met één N is, maar dat durf ik niet te garanderen
Ik heb je toch ook maar 1 punt aftrek gegevenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeg, schrijfwijzes daargelaten hoor
Maar Joffrey Baratheon was idd wel een fout...
Ik ben tevreden met een 9 hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je toch ook maar 1 punt aftrek gegeven
je kan het ene punt weer terugwinnen door de namen van alle kinderen van Eddard Stark te noemen, op volgordequote:
Hill dan, want hij komt dan wel uit een moeder van Lannisterlandquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Kirov het volgende:
Hij hoort eigenlijk Joffrey Waters te heten omdat het een vuile bastaard is
Hij is geboren in de Crownlands. De geboorteplaats bepaald de achternaamquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je kan het ene punt weer terugwinnen door de namen van alle kinderen van Eddard Stark te noemen, op volgorde
[..]
Hill dan, want hij komt dan wel uit een moeder van Lannisterland
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is geboren in de Crownlands. De geboorteplaats bepaald de achternaam
Oei.... uuuuh......quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je kan het ene punt weer terugwinnen door de namen van alle kinderen van Eddard Stark te noemen, op volgorde
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei.... uuuuh......
Rickon, Brandon, Arya, Sansa, Jon, Robb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |