In het boek ziet de schaduw eruit als Stannis, vandaar misschien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de vrouw van Stannis die begon over een zoon... heel even dacht ik ook "Zoon? Noemen we dat schaduwding wat nu weg is een zoon? Da's wel ERGH optimisctisch, of heb ik iets gemist?"
Ik dacht dat dat mens (vrouw van Stannis.... shiii.. shyy... dinges) misschien niet wist wat er uit de poes van Carice was gekropenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
In het boek ziet de schaduw eruit als Stannis, vandaar misschien.
Die is gewoon keihard voorgelogen door Carice inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat mens (vrouw van Stannis.... shiii.. shyy... dinges) misschien niet wist wat er uit de poes van Carice was gekropen
Volgens mij weet Selyse precies wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die is gewoon keihard voorgelogen door Carice inderdaad
quote:
Iedereen in Westeros weet hetquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef AJ1987 het volgende:
ook maar ff een vraagje.. Weet Tywin dat Joffery niet van Robert is?
Tywin is een slimme man, hij zal ook zo zijn sterke vermoedens hebben. Niemand weet het 100% zeker natuurlijk, op misschien Cersei na.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef AJ1987 het volgende:
Hij weet iig dat Jayme en Cersei viezelevozelen, dus dat vermoeden is er zeker jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tywin is een slimme man, hij zal ook zo zijn sterke vermoedens hebben. Niemand weet het 100% zeker natuurlijk, op misschien Cersei na.
Vast wel, maar hij heeft nu wel een Lannistertelg op de troon. Dat is voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef AJ1987 het volgende:
Wutquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Purplesparks het volgende:
Tyrion is de meest fatsoenlijke persoon die erin zit.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Wolken het volgende:
Thanks iig, ik ben weer bij.
Laatst heel toevallig met mijn broer gehad over die rode verslaggever die beroemdheden ging interviewen met van die hele rare vragen bij BNN. Iets met Dennis nog iets. Uiteindelijk erachter gekomen dat hij Dennis Pennis bedoelde. En die speelt dan heel toevallig weer een rol in GoT waar ik hem never nooit had herkend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow echt? Hilarisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Tywin aan het eind van de laatste aflevering tegen Cersei: "and finally put an end to those disgusting rumours about you". Hij heeft het vast wel door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef AJ1987 het volgende:
Oh weet niet of het goed in de serie naar voren komt, maar hij regelt uitermate goed wat er gedaan moet worden wanneer die 'acting hand' is. Daarnaast is hij ook de enige die tegen z'n neefje joffrey ingaat wanneer die zich te extreem gedraagt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Kirov het volgende:
[..]
Papa's geld verbrassen aan hoeren en drank is zijn beroep.
Adolf heeft ook wel goede dingen gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Oh weet niet of het goed in de serie naar voren komt, maar hij regelt uitermate goed wat er gedaan moet worden wanneer die 'acting hand' is. Daarnaast is hij ook de enige die tegen z'n neefje joffrey ingaat wanneer die zich te extreem gedraagt.
Dat kwam zeker goed naar voren in seizoen 2. Nu ook trouwens, nu hij de financiële zaken regelt. Maar om hem nou de meest fatsoenlijke persoon te noemen, ik weet niet. Hij heeft wel stevige concurrentie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Oh weet niet of het goed in de serie naar voren komt, maar hij regelt uitermate goed wat er gedaan moet worden wanneer die 'acting hand' is. Daarnaast is hij ook de enige die tegen z'n neefje joffrey ingaat wanneer die zich te extreem gedraagt.
Dat hoereren maakt hem niet perse een slecht persoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Adolf heeft ook wel goede dingen gedaan
Obses sjon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |