i haz itquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel inloggegevens voor een KPN-hotspot hebben of ter plekke kopen, las ik.
Gewoon de inloggegevens van modem toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
i haz itheeft iedere ipb-klant dus jij ook.
Die heb ik. Gratisquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel inloggegevens voor een KPN-hotspot hebben of ter plekke kopen, las ik.
Nee, mailadres + inlog geloof ik. Werkte op schiphol iig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon de inloggegevens van modem toch?
je emailadresquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon de inloggegevens van modem toch?
Sommigen willen dat nietquote:
hoe goed ken je mij???quote:
rotjongquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zou happen Nikkie.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zou happen Nikkie.
Natuurlijk.quote:
Scheelt dat ik een goed richtingsgevoel heb, en wij beiden een goede neus voor voer hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of we doen vooraf een dropping voor die 2
Ik walm jullie wel weg met mijn slaaj.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een goed richtingsgevoel heb, en wij beiden een goede neus voor voer hebben.
slaaj? Zie ik er uit als MPG of Konijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik walm jullie wel weg met mijn slaaj.
Slaajquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik walm jullie wel weg met mijn slaaj.
een stapelbedquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en trouwens, ik wil best een tweepersoonsbed met mijn meneer
wij maken van elk bed een stapelbedquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
wmb is dat ginkelseding best een goede optieis er nog wat lolligs te doen in de buurt daar ook? een heel weekend op zon park trek ik niet
![]()
Vast wel genoeg te doen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
wmb is dat ginkelseding best een goede optieis er nog wat lolligs te doen in de buurt daar ook? een heel weekend op zon park trek ik niet
![]()
Vergeet de bowlingbaan nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Vast wel genoeg te doen...![]()
Binnen
• zwembad met kinderbad, whirlpool en Turks stoombad
Eén van de sanitairgebouwen is erg uniek en noemen we 'Provençaals badhuis'. Hier vindt u naast bovengenoemde faciliteiten meer luxe en allerlei extra's, zoals sauna, stoomdouche, vloerverwarming en een magnetr
Ik ga wel lekker even warm worden daar
dat haal ik nietquote:
kunnen ze niet een weekendje bij de opvang slapen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Misschien dat ik maar even konijnenoppas moet regelen want *plons*!
Teveel stress voor Kelly... dus moet even oppas regelen. In principe hoeft diegene maar 1x langs te komen als ik vrijdag wegga en zondag terug komquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kunnen ze niet een weekendje bij de opvang slapen?
Ah oke.. ik snap hemquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Gewoon de zekering eruit en opnieuw afzekeren op 25A. En dan maar hopen dat ze kwalitatief goede elektriciteitsdraad gebruikt hebben... Of een goede brandverzekering
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |