quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
LIF / Scheren met tondeuse?
Misschien is er nog een actueler topic te vinden, maar ik had geen zin om verder te zoeken.
Ja maar haar op je gezicht in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
Hi.quote:
als ze alleen her en der een plukje hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
Sommige mannen kunnen zich inderdaad beter scheren.
Dat, of sowieso de uitstraling van een zoutzak...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze alleen her en der een plukje hebben?
*kopt hem niet in*quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Sannne het volgende:
Dat je na een wilde nacht de hele dag schrale lippen hebt omdat je date dat 3-dagen-baardje had
ik zie geen verschil met hierboven?quote:
Het gaat over datingsite-ervaringen. Dus als iemand me kan waarschuwen als dit slappe viva-gewauwel voorbij is, graag.quote:
Het gaat hier over daten dacht ikquote:
ach, ik wil wel eens een dag, heel soms twee overslaan, maar dan is het toch echt weer Gilette tijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef habitue het volgende:
Heb volgende week een date met meid van 23, ze heeft een snelle motor en rijdt op een vrachtwagen. Ben benieuwdZe heeft iig goed lichaam
Ik stond ook raar te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagen
Mooie meid ook, echt bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |