Met een sausje H_J en DPquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:16 schreef habitue het volgende:
Wat een heerlijk gezellige OP is het toch ook.
+1quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met een sausje H_J en DPDie twee moeten eens gaan daten
Zeker aan te radenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:07 schreef mr-green het volgende:
Opzich zou ik ook wel een keer wappie willen datenmaar dan alleen als beide het willen. Je bent dan echt open en de liefde komt veel makkelijker/sneller tot stand
Het is ongeveer zoals je zegt. Als je de uitleg leest kun je dat er ook wel uithalen maar mensen voelen zich nou eenmaal gevleid door die bewonderaars dus het werkt prima, is hier ook wel te lezen. Gewoon slim bedacht dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Nicson het volgende:
Weten jullie hoe die foto-bewonderaars precies werken bij Paiq? Ik vind dat het nogal riekt naar geldklopperij. Je denkt dat iemand je lekker vindt dus je stuurt een one liner, maar in feite kregen de bovenste 15 mensen allemaal een 'foto-bewonderaar' berichtje.
Dat zou nog best wel meevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:38 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij krijgen alleen de bovenste zes het. Na zo'n stapeltje krijg jij ook zes vrouwen die je als hoogst beoordeeld hebt.
Goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit ik ook eens op paiq, gezellig op de chat met mijn match, foto's worden beschikbaar en ik word geblokkeerd
Nou weet ik weer waarom ik van al die meuk weg was
Hoe kan iets geldklopperij zijn als je niet hoeft te betalen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Nicson het volgende:
Weten jullie hoe die foto-bewonderaars precies werken bij Paiq? Ik vind dat het nogal riekt naar geldklopperij.
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.quote:
Doe ik ook, is het niks direct klaar mee. En next!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan ook niet ff zeggen van: hmm ik denk dat het niets gaat worden
Maar meteen blokkeren
dafuq
klopt, maar t komt altijd zo simpel overquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.
Waar kan je druk om maken trouwens
is toch geen doen datquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe ik ook, is het niks direct klaar mee. En next!
Uiteraard. Eerst een foto kijken, dan het profiel lezen. Alhoewel ik wel een hele brede basis heb qua uiterlijk aangezien sommige vrouwen IRL een stuk aantrekkelijker zijn dan op de foto...quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.
Daar word je iig wel hard van. Kan me voorstellen dat dat meer pijn doet dan een blauwtje in de kroeg die je de ochtend er op al weer bent vergeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit ik ook eens op paiq, gezellig op de chat met mijn match, foto's worden beschikbaar en ik word geblokkeerd
Nou weet ik weer waarom ik van al die meuk weg was
Helemaal mee eens, maar DP doet geen fokkers. En al helemaal niet als ze kroost hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met een sausje H_J en DPDie twee moeten eens gaan daten
Was een grapje, natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Nicson het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen.
Maar ik vind het inderdaad een beetje asociaal en gevoelloos om meteen iemand te verwijderen als diegene niet aan je verwachtingen voldoet. Als ik met een (van de vele) lelijkerd op Paiq praat, dan ben ik ook na het zien van de foto's nog aardig. Daarna laat ik het snel maar respectvol doodbloeden, zodat ik niet het breekbare hartje van dat meisje helemaal crush.
Hoezo is dat kansloos?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
dat is pas kansloos.
Gewoon gelijk verwijderen die handel.
Ja ze eerst dagen in onzekerheid en spanning laten zitten tot ze zelf maar afkappen na weken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:48 schreef Nicson het volgende:
[..]
Hoezo is dat kansloos?
Ik vind het kansloos als je eerst een schijnheilig gesprekje over koetjes en kalfjes houdt, en meteen na het zien van de foto niets meer zegt en diegene verwijdert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |