Mijn vader een smartphone? Dan mag ik constant bij hem wezen om alles uit te leggen ;')quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:39 schreef Bart het volgende:
Geef hem een smartphone, kan ie zijn contacten in de cloud opslaan.
alles is te leren. Mijn ouders van 59 en 64 hebben ook elk hun eigen smartphone...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn vader een smartphone? Dan mag ik constant bij hem wezen om alles uit te leggen ;')
Nee, zo simpel mogelijk ding, denk dat het maar bovenstaande wordt...
Simlock op T-Mobile (dat ding van de Kijkshop) en hij heeft ook al een prepaidnummer/simkaart van T-Mobile. Simlock is alleen voor provider, verder geen beperkingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
als er beltegoed bij zit hebben ze over het algemeen een simlock waarmee je alleen prepaid kan bellen. Gaat niet werken dus!
Hem niet...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Bart het volgende:
alles is te leren. Mijn ouders van 59 en 64 hebben ook elk hun eigen smartphone...
Nouja, provider én prepaid dus. Ik nam aan dat hij een sim-only abonnement zou hebben, want srsly, prepaidquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Simlock op T-Mobile (dat ding van de Kijkshop) en hij heeft ook al een prepaidnummer/simkaart van T-Mobile. Simlock is alleen voor provider, verder geen beperkingen.
Zou moeten werken dus...
[..]
Hem niet...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja, provider én prepaid dus. Ik nam aan dat hij een sim-only abonnement zou hebben, want srsly, prepaid
das alleen voor 14-jarigen en mensen met een BKR-registratie toch?
Belt niet zoveel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja, provider én prepaid dus. Ik nam aan dat hij een sim-only abonnement zou hebben, want srsly, prepaid
Dat valt te lerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn vader een smartphone? Dan mag ik constant bij hem wezen om alles uit te leggen ;')
Nee, zo simpel mogelijk ding, denk dat het maar bovenstaande wordt...
EDIT: hoe zit dat eigenlijk als er beltegoed bij zit? Dan kan toch bij elk willekeurig nummer worden opgewaardeerd zolang het maar dezelfde provider is? Hij is nu T-Mobile dus als je een nieuwe telefoon haalt met soms een tientje ofwat beltegoed kan hij dat toch gewoon bij zichzelf opwaarderen?
Dit dus...
Mijn pa heeft ook een telfort simonly (zakelijk) voor iets van 5-7 euro / maand, kan aardig wat bellen/sms'enquote:
Alleen al aan het "opwaarderen om je nummer te behouden" ben je waarschijnlijk net zoveel geld kwijt als een sim-only abonnementje.quote:
Zó weinig belt hij nou ook weer niet. Maar ik heb het hem eens voorgelegd en misschien lijkt Simyo hem wel wat. Goedkoopste optie is al voldoende. (je slaat steil achterover als je prepaid tarieven met sim-only tarieven vergelijktquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Alleen al aan het "opwaarderen om je nummer te behouden" ben je waarschijnlijk net zoveel geld kwijt als een sim-only abonnementje.
Sja dat bedoel ik, als je ook maar íéts meer dan echt helemaal nooit belt, kan prepaid gewoon niet uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zó weinig belt hij nou ook weer niet. Maar ik heb het hem eens voorgelegd en misschien lijkt Simyo hem wel wat. Goedkoopste optie is al voldoende. (je slaat steil achterover als je prepaid tarieven met sim-only tarieven vergelijkt)
Blijkbaar...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja dat bedoel ik, als je ook maar íéts meer dan echt helemaal nooit belt, kan prepaid gewoon niet uit.
Paar TB video binnenhalen vanacht?quote:Zojuist trouwens even mijn computer open gehaald. Een casefan verwijderd, CPU en voeding-fan tot het absolute minimum teruggeklokt en rubbertjes tussen de HDD-schroefjes gedaan. Heerlijk, wat een stilte. Dat zal lekker slapen vanavond
...anders gaat mijn wekker 's ochtends niet afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Paar TB video binnenhalen vanacht?
Waarom anders aanlaten?
Handig ook zo'n casefan met 3 pin aansluiting terwijl je moederbord er 4 heeft.![]()
Ah well, even aansluiten op 5V van de molex was genoeg.
kan je voor beide funties niet gewoon een zuinigere raspberry pi kopen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...anders gaat mijn wekker 's ochtends niet af
En als ik er niet ben moet hij aan om bij mijn bestanden te kunnen. Maar hey, niet haten. Mijn buurman draait 2 bitcoin miners en betaalt net zoveel stroom als ik.
Waarom zou ik? stroom is gratis. En een rpi is te traag voor bestanden waar je dagelijks bij wilt. Dan zou ik eerder een fatsoenlijke nas kopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je voor beide funties niet gewoon een zuinigere raspberry pi kopen?
5 miljoen yenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Alteitfet het volgende:
Snel een vraagje tussendoor.
Wat kan ik vragen voor mijn iMac 27' end 2009. 3.06 GHz c2d. 4gb?
De 'ouderwetse' wekker? Je telefoon?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
...anders gaat mijn wekker 's ochtends niet af
Ik weet niet wat voor systeem je hebt (en dus het verbruik) maar is een eenvoudige NAS of netwerkschijf niet wat voor je?quote:En als ik er niet ben moet hij aan om bij mijn bestanden te kunnen. Maar hey, niet haten. Mijn buurman draait 2 bitcoin miners en betaalt net zoveel stroom als ik.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De 'ouderwetse' wekker? Je telefoon?
[..]
Ik weet niet wat voor systeem je hebt (en dus het verbruik) maar is een eenvoudige NAS of netwerkschijf niet wat voor je?
Mijn beste koop ooit geweest op digitaal vlak.
Het is een mini-ITX met een i5-3570.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik? stroom is gratis. En een rpi is te traag voor bestanden waar je dagelijks bij wilt. Dan zou ik eerder een fatsoenlijke nas kopen.
maarja dat pctje gebruikt 30 watt idle, dus ook als je per kWh moet betalen is de terugverdientijd best lang.
Mooi is datquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:53 schreef Dimens het volgende:
Blijft mooi dat oude klanten van de BCC mij blijven bellen om te helpen met hun spullen die ze bij mij hebben gekocht. Kan ik mooi even zwart geld verdienen.
Zakcentje verdienen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi is dat! Gewoon wat support dus?
Comic Sans dag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog aids aan zijn ogen wil:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm
nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog aids aan zijn ogen wil:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm
Maar wat is dan het plezier als je weet dat het traag is en je eigenlijk beter verdiend?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef .Neovo. het volgende:
Zojuist een superdeluxe cresta tablet besteld bij de kijkshop. Zal wel zo'n traag ding zijn, ook al is ie dualcore.
Van mijn krantenwijkje hadden we een spaarsysteem waar je "leuke" dingen kon kopen bij de kijkshop. Aangezien een tablet altijd nog leuker is dan al die andere prul die daar te verkrijgen is, hebben we die maar gedaan.
Ik heb em inmiddels binnen en moet zeggen: Dat ding is snelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat is dan het plezier als je weet dat het traag is en je eigenlijk beter verdiend?
Dan zit je je zelf op de langere termijn toch alleen maar te kwellen wanneer het apparaat kuren begint te vertonen? Dan zou ik dat geld wat je uitgeeft bij de Kijkshop opzij leggen en ergens anders gaan besteden waar misschien men ook een beloningssysteem heeft en je zo betere keuzes voor handen hebt als je iets leuks ziet.
Als jij dat het enige minpuntje vindt en verder tevreden bent, dan zijn we er toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb em inmiddels binnen en moet zeggen: Dat ding is snel. Websites worden zeer rap geladen. Ook games draaien er goed op, geen enkele hapering. Enig minpuntje is dat de accu na 4 uur vrij intensief gebruik leeg is.
Geef hun deze tablet en ga dan zelf voor een Samsung die net dat extra meer hebben in kwaliteit en onderhoud dan een Asus die misschien in eerste instantie aantrekkelijker lijkt.quote:Nu kreeg ik het ding gratis, dus ik heb er sowieso niks voor hoeven betalen.. Ik zelf wil namelijk een tablet van Asus of Samsung. Dit ding is voor mijn ouders er broertjes, die spelen er wel de hele dag mee.
Comic Sans bazenlettertype
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe doe je dat, kan ik voortaan al m'n posts in Comic Sans doen
Gewoon, met mijn uber-1337 HTML-rechten
SPOILER: zo dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dit ding is dus ook voor mijn ouders.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als jij dat het enige minpuntje vindt en verder tevreden bent, dan zijn we er toch?
Let wel dat alles wat nieuw is in het begin altijd prima werkt en belangrijker is of dat zo blijft na +/- 1 jaar.
[..]
Geef hun deze tablet en ga dan zelf voor een Samsung die net dat extra meer hebben in kwaliteit en onderhoud dan een Asus die misschien in eerste instantie aantrekkelijker lijkt.
ik kan je wel aan een officiele key helpen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Jump het volgende:
Mijn trial van clone cd is verlopen, iemand die een gelijkaardig prog heeft om een 1 op 1 copy van een cd te maken?
Imgburn eens testen. Wel opletten voor crapware bij de installatiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je wel aan een officiele key helpen ?
is imgburn niks voor je? die is gratis..
links/rechts omdraaien? of iets anders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
hoe doe je in windows 7 de buttonmapping van je muis aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |