Comic Sans dag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog aids aan zijn ogen wil:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm
nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog aids aan zijn ogen wil:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm
Maar wat is dan het plezier als je weet dat het traag is en je eigenlijk beter verdiend?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef .Neovo. het volgende:
Zojuist een superdeluxe cresta tablet besteld bij de kijkshop. Zal wel zo'n traag ding zijn, ook al is ie dualcore.
Van mijn krantenwijkje hadden we een spaarsysteem waar je "leuke" dingen kon kopen bij de kijkshop. Aangezien een tablet altijd nog leuker is dan al die andere prul die daar te verkrijgen is, hebben we die maar gedaan.
Ik heb em inmiddels binnen en moet zeggen: Dat ding is snelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat is dan het plezier als je weet dat het traag is en je eigenlijk beter verdiend?
Dan zit je je zelf op de langere termijn toch alleen maar te kwellen wanneer het apparaat kuren begint te vertonen? Dan zou ik dat geld wat je uitgeeft bij de Kijkshop opzij leggen en ergens anders gaan besteden waar misschien men ook een beloningssysteem heeft en je zo betere keuzes voor handen hebt als je iets leuks ziet.
Als jij dat het enige minpuntje vindt en verder tevreden bent, dan zijn we er toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb em inmiddels binnen en moet zeggen: Dat ding is snel. Websites worden zeer rap geladen. Ook games draaien er goed op, geen enkele hapering. Enig minpuntje is dat de accu na 4 uur vrij intensief gebruik leeg is.
Geef hun deze tablet en ga dan zelf voor een Samsung die net dat extra meer hebben in kwaliteit en onderhoud dan een Asus die misschien in eerste instantie aantrekkelijker lijkt.quote:Nu kreeg ik het ding gratis, dus ik heb er sowieso niks voor hoeven betalen.. Ik zelf wil namelijk een tablet van Asus of Samsung. Dit ding is voor mijn ouders er broertjes, die spelen er wel de hele dag mee.
Comic Sans bazenlettertype
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe doe je dat, kan ik voortaan al m'n posts in Comic Sans doen
Gewoon, met mijn uber-1337 HTML-rechten
SPOILER: zo dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dit ding is dus ook voor mijn ouders.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als jij dat het enige minpuntje vindt en verder tevreden bent, dan zijn we er toch?
Let wel dat alles wat nieuw is in het begin altijd prima werkt en belangrijker is of dat zo blijft na +/- 1 jaar.
[..]
Geef hun deze tablet en ga dan zelf voor een Samsung die net dat extra meer hebben in kwaliteit en onderhoud dan een Asus die misschien in eerste instantie aantrekkelijker lijkt.
ik kan je wel aan een officiele key helpen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Jump het volgende:
Mijn trial van clone cd is verlopen, iemand die een gelijkaardig prog heeft om een 1 op 1 copy van een cd te maken?
Imgburn eens testen. Wel opletten voor crapware bij de installatiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je wel aan een officiele key helpen ?
is imgburn niks voor je? die is gratis..
links/rechts omdraaien? of iets anders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
hoe doe je in windows 7 de buttonmapping van je muis aanpassen?
Wat gek...quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef Bart het volgende:
Gewoon, met mijn uber-1337 HTML-rechten
SPOILER: zo dus
[html]<p style="font-family: comic sans ms; font-size:10pt">Gewoon, met mijn uber-1337 HTML-rechten</p>[/html]
dat is een specifieke toekenning dan, windows levert, uiteraard, alleen de basic support, de rest moet via software van de fabrikant van de muis..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
nee, button 6 en 7 (scrollwiel links/rechts kantelen) als button 2 (middelste muisknop) instellen.
Omdat het grafisch is wil iedereen elk uur wat anders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Kan het niet gewoon zonder grafische tooltjes? 't is niet dat ik ieder uur wat anders wil, en deze computer (40GB harddrive, joy) zit al tot de nok toe vol...
alles wat je van een OS mag verwachten, ow nee eigenlijk niet alles want dan krijgen ze gezeik omdat ze het goed hebben aangepakt (monopolypositie)quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ik heb zo'n tooltje van logitech geinstalleerd. De installer was 3,5 MB en die moest dan het echte programma nog downloaden. Heeft al met al dik een half uur geduurd.
Overzicht van het schijfruimtegebruik moest ik ook al een 3rd party programma voor donwloaden. WTF kan windows eigenlijk wél?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |