zoveel liefdequote:
alles was best duur hoor hier, er was zo'n kraampje die 5 euro vroeg voor een hamburgerquote:
DV's kraam?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles was best duur hoor hier, er was zo'n kraampje die 5 euro vroeg voor een hamburger
en een klein bekertje bier 2,50
wat?quote:
wel zonde van je 80 euquote:
Hier in M'burg gebeurde niet veel op Ali B naquote:
drie vingers in de lucht kom op kom opquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier in M'burg gebeurde niet veel op Ali B na
Ja ook altijd met kindjes die limonade verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, omdat t een lief schattig meisje is, wil ik best meer voor betalen
FLquote:
stel je voor, dv die limonade verkooptquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ook altijd met kindjes die limonade verkopen
nog nietquote:
awhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Trollscience het volgende:
lb is liev ik zou haar een lange knuffel geven
een giraffe dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Trollscience het volgende:
20cm lang zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Trollscience het volgende:
niksquote:
lolwatquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
geen van beide, zeker als het om een normaal katoenen shirt gaat
ja wat deed die vriendin van jou gister met dat biertjequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist niet wat me gister overkwam weetje
we hadden al genoeg bier op, en dan nog ook zo'n dikke laag schuim doorslikkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja wat deed die vriendin van jou gister met dat biertje
alle schuim eraf gooien terwijl beide biertjes gewoon een perfecte laag hadden
Serieus.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden al genoeg bier op, en dan nog ook zo'n dikke laag schuim doorslikken
wat dikke laag, dr zat netjes anderhalve vinger opquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden al genoeg bier op, en dan nog ook zo'n dikke laag schuim doorslikken
WAT BOEIT HET, JE HEBT ME NU GEZIEN kunnen niet veel mensen hier zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat dikke laag, dr zat netjes anderhalve vinger op
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
wees blij, als je bier van een van mn collegas kreeg was het 50%schuim en 50%bier
jajaja ik wou je nog aanraken maar je bleef niet lang genoeg staan pffquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT BOEIT HET, JE HEBT ME NU GEZIEN kunnen niet veel mensen hier zeggen
Met 3 mensen gezoend (eentje was een soort kloon van m'n ex maar dat terzijde), 2 waren gewoon eenmalig, geen nummers en facebook ofzo mee uitgewisseld. Maar met eentje dus wel, maar die bleek achteraf 25 te zijnquote:
moet je blij mee zijn om jou te hebben gezien manquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT BOEIT HET, JE HEBT ME NU GEZIEN kunnen niet veel mensen hier zeggen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar je was wel liev hoor ets
wel naar dat je me niet in actie zag, ik kwam net uit mn pauze
ik bleef nog even wachten met hoop dat je nog even naar voren zou komen, ik wilde bier bij je bestellen ipv bij die chick, maar je kwam niet naar vorenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jajaja ik wou je nog aanraken maar je bleef niet lang genoeg staan pff
ja sorry het barhoofd bleef tegen me pratenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ik bleef nog even wachten met hoop dat je nog even naar voren zou komen, ik wilde bier bij je bestellen ipv bij die chick, maar je kwam niet naar vorentoen dacht ik; laat maarrrr, ik wil bier en gingen we verder.
sowieso wilde niemand naar de vismarkt, maar lukte me toch even om even te gaan en gedag te zeggen en dan terug naar de grote markt.
ik krijg een glimlach als ik mezelf zie in een spiegel, kan je nagaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moet je blij mee zijn om jou te hebben gezien man
nee watsdaquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry het barhoofd bleef tegen me pratenvolgende keer beter
ga je naar dance experience?
morgenavond ga ik naar utrecht en vrijdagavond naar amsterdam, dus je tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef Ezell het volgende:
Kudos voor iedereen die Etsu nog nooit heeft gezien.
lekker handig, op n zaterdag als ik altijd op zondag moet werken in roffaquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mini festival in stadspark
http://www.danceexperiencexl.nl/
Morgen ben ik in Rotterdam en vrijdag in drie steden. O ja, waar is Ezell.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgenavond ga ik naar utrecht en vrijdagavond naar amsterdam, dus je tijd komt nog wel.
je zoekt me maar opquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Rotterdam en vrijdag in drie steden. O ja, waar is Ezell.
pffquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker handig, op n zaterdag als ik altijd op zondag moet werken in roffa
naais.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pffkijk die trailer
is wel tofffff
ik moet daar weer werken![]()
oja, wanneer ga je bezig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
naais.
sowieso komende weken niet veel uit, eerst verhuizen.
morgen sleutels ophalenquote:
spannendquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgen sleutels ophalen
as weekend gaan mn ouders naar mn nieuwe kamer om te schoonmaken en ga ik werken
volgende week gaan we alles wit verven en ga ik beginnen met mn kamer inpakken
week daarop alle spullen over
als t goed is. zoiets iig.
omijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
trouwens dv, ken je zo'n programma uit de kast op tv? dat meisje met wie ik gister mee was, heeft zelf ook meegedaan en is op tv geweest. toen ik zei dat jij ook bi was, keek ze zo: ""
ook van lekkere j0ngens?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh stop it you
dat horeca gedoe bevalt me wel, zoveel egoboosts en nummers gekregen
wat is dezequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zaten er ook tussen, maar hier komt het..
ik heb ze niet kunnen onthouden/opschrijven
echt druk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar was het drukker op de grote markt? want op de vismarkt was het de hele tijd beetje slappe hapwaren wel drukke momenten maar t viel mee allemaal
ik merkte het toen ik naar jou liepquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
woah overdag![]()
t viel hier echt mee, de helft stond maar vol, de andere helft waren beetje groepjes her en der
k-nacht was wel best druk.
oh is t weg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ja die blikjes en plastic bekers overalzo handig dat ze van die machines daarvoor hebben.
weet nog dat ik er om 04;00u liep en om 11:30 weer, wat een verschil, alles was gewoon weg
alsof t er nooit had gelegen
directe wegen afgesloten? je kon gewoon vanaf zuiderdiep/herestraat/ebbinge/grote markt erheen lopen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik merkte het toen ik naar jou liepmaar ik denk dat t ook te maken heeft met dat de directe wegen naar vismarkt vrijwel afgesloten was, en je moest omlopen
da's omlopen vanuit de grote markt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
directe wegen afgesloten? je kon gewoon vanaf zuiderdiep/herestraat/ebbinge/grote markt erheen lopen hoor
hoezo omlopen? de grote markt/vismarkt zijn pas vanaf 21:00u afgesloten van elkaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's omlopen vanuit de grote markt.Als je even wilt switchen.
nou gistermiddag moesten we omlopen hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoezo omlopen? de grote markt/vismarkt zijn pas vanaf 21:00u afgesloten van elkaar
apartquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou gistermiddag moesten we omlopen hoor.
vanuit mn straat naar de grote markt was met koninginnenacht helemaal afgesloten, je moest via zuiderdiep en dan langs herestraat/gelkingestraat naar de grote markt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
apart
mja ik kwam ook amper uit mn tent weg, en als ik weg was was dat naar de douwe egberts voor koffie, naar de wc's of de frietkraam ( gratis eten en drinken)
dus ik heb verder niks meegekregen van alles
aww mijn kleine autistjequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, dit was mn eerste keer dat ik gefeest heb.
afgelopen 5 jaar gewerkt.
Hier is op koninginnedag niks te doen. Alleen een rommelmarkt waar je je niet wil vertonen. Knoalsternacht daarentegenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef Etsu het volgende:
dat jullie alleen maar hebben geFOK!t, zegt wat meer over jullie dan over mij xoxoxo
Da's jouw probleem, hoef je mij niet te verwijten dat ik autistisch ben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier is op koninginnedag niks te doen. Alleen een rommelmarkt waar je je niet wil vertonen. Knoalsternacht daarentegen
Ach rustig maar schatquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's jouw probleem, hoef je mij niet te verwijten dat ik autistisch ben.
dan ga je ergens naar toe waar wel iets te doen is jeetjequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier is op koninginnedag niks te doen. Alleen een rommelmarkt waar je je niet wil vertonen. Knoalsternacht daarentegen
Nee joh, ik walg van al die artiesten wat jongeren leuk horen te vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan ga je ergens naar toe waar wel iets te doen is jeetje
autistisch dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, ik walg van al die artiesten wat jongeren leuk horen te vinden.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, ik walg van al die artiesten wat jongeren leuk horen te vinden.
Nou ik kreeg op whatsapp nog de vraag in ons groepje (quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]9/10 mensen gaan dan ook niet voor de artiesten heen maar voor de gezelligheid
Uh oke.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe wat jij doet, mensen voor autist uitmaken
Ik kende ook niemand. Blijkbaar is shermanology heel bekend ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik kreeg op whatsapp nog de vraag in ons groepje () wie er om 16.00 mee naar Groningen wou omdat er fantastische artiesten zouden optreden. Ik kende geen enkele van wat hij toen opnoemde.
dus jij komt alleen als muziek bekend is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik kreeg op whatsapp nog de vraag in ons groepje () wie er om 16.00 mee naar Groningen wou omdat er fantastische artiesten zouden optreden. Ik kende geen enkele van wat hij toen opnoemde.
Oh, het zegt me helemaal niksquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kende ook niemand. Blijkbaar is shermanology heel bekend ofzo?
Nee, ik kots juist op bekende muziek want dat is meestal top40-bagger. De muziek speelt echter wel een grote rol ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jij komt alleen als muziek bekend is?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik kots juist op bekende muziek want dat is meestal top40-bagger. De muziek speelt echter wel een grote rol ja.
Eenschquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik kots juist op bekende muziek want dat is meestal top40-bagger. De muziek speelt echter wel een grote rol ja.
Nou voor een festival zeg ik sowieso nee. Ik ga geen 80 euro betalen om de hele tijd in verschrikkelijke muziek te zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus stel jouw vriendengroep wil naar een feest/festival whatever. Dan ben jij de enige die zegt, nee ik kan niet mee want ik vind de muziek niet leuk?
precies. ik ging gewoon overal heen gister.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weetje hoe achterlijk dat klinkt. Ga gewoon iets gezelligs met je vrienden doen ongeacht waar het is of wat er gedraaid wordt.
Nou het is niet zo ernstig hoor. Ik heb op koninginnnenacht vrijwel de hele avond in de hardstyle gestaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weetje hoe achterlijk dat klinkt. Ga gewoon iets gezelligs met je vrienden doen ongeacht waar het is of wat er gedraaid wordt.
Festivals zijn duurder dan 80 euro. Kijk naar lowlands en pinkpop o.a. en daar wordt wel fatsoenlijke muziek gedraaid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou voor een festival zeg ik sowieso nee. Ik ga geen 80 euro betalen om de hele tijd in verschrikkelijke muziek te zitten.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
foto
kan dit nieuwe H&M model zsm naar mijn slaapkamer komen
Wat jij fatsoenlijk vindt vinden anderen verschrikkelijk. Als de radio aanstaat heb ik gewoon helemaal niks met de muziek die gedraaid wordt. Je hebt gewoon een compleet andere smaak dan ik waardoor je mij niet begrijpt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Festivals zijn duurder dan 80 euro. Kijk naar lowlands en pinkpop o.a. en daar wordt wel fatsoenlijke muziek gedraaid.
Gooi niet alles over 1 kam autist.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jij fatsoenlijk vindt vinden anderen verschrikkelijk. Als de radio aanstaat heb ik gewoon helemaal niks met de muziek die gedraaid wordt. Je hebt gewoon een compleet andere smaak dan ik waardoor je mij niet begrijpt.
Jij vindt de artiesten die gedraaid worden op lowlands en pinkpop niet fatsoenlijk? Watvoor muziek luister jij in hemelsnaam?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jij fatsoenlijk vindt vinden anderen verschrikkelijk. Als de radio aanstaat heb ik gewoon helemaal niks met de muziek die gedraaid wordt. Je hebt gewoon een compleet andere smaak dan ik waardoor je mij niet begrijpt.
quote:
Nogmaals, dat ook jij dit niet herkent kan ik weinig aan doen. Ik heb er gewoon een hekel aan maar het schijnt vreemd te zijn hier als iemand anders een andere mening hebt dan jijzelf?quote:
Nou ik hou van bijvoorbeeld Leonard Cohen en Jimmy Lafave. Folk/bluegrass enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij vindt de artiesten die gedraaid worden op lowlands en pinkpop niet fatsoenlijk? Watvoor muziek luister jij in hemelsnaam?
sorry dushiquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg paxcon ik laat het hierbij
jij bent gewoon onmogelijk
als je mij voor autist uitmaakt, jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ook jij dit niet herkent kan ik weinig aan doen. Ik heb er gewoon een hekel aan maar het schijnt vreemd te zijn hier als iemand anders een andere mening hebt dan jijzelf?
Godver het zit je echt dwars he. Als ik alles serieus moet nemen wat jij zegt spraken wij al niet eens meer met elkaar.quote:
Ja dat weet ik, en dat jij een andere muzieksmaak hebt dan de meeste mensen moedig ik alleen maar aan maar je denkt zo beperkt en dat is asedrfghje,wquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]. Meningen verschillen nou eenmaal. Dat jij er wel van houdt is prima, maar heb wel door dat niet iedereen hetzelfde denkt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Godver het zit je echt dwars he. Als ik alles serieus moet nemen wat jij zegt spraken wij al niet eens meer met elkaar.
Uh oke laten we het hier maar bij laten inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en dat jij een andere muzieksmaak hebt dan de meeste mensen moedig ik alleen maar aan maar je denkt zo beperkt en dat is asedrfghje,w
Paxconquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je m'n naam verkeerd spelt maar dankje
een knappe jongenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q60_0027_151R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.4]&set=key[width],value[1924]&set=key[height],value[2249]&set=key[x],value[1107]&set=key[y],value[2207]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
wiesdittt help
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
PAXJE IK BEN BANGTchock weet mn naam maar hij wil niet zeggen hoe hij heet
help me
gevonden, dankje voor je aanmoedigingquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]gebruik je detective skills zoals je ook tiesje hebt gevonden.
ik werd vannacht uitgemaakt voor superman omdat ik een cape om had, daar zal t wel aan liggen danquote:
Oei spannend. Had je ook zo'n onderbroek aan die superman altijd heeft?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werd vannacht uitgemaakt voor superman omdat ik een cape om had, daar zal t wel aan liggen dan
terechte constatering.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)qBUfKhHefG0QWwgYHYBA
oke gevonden maar nu is ie van een 9 naar een 7- gegaan
wil je wel weten he hihiquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei spannend. Had je ook zo'n onderbroek aan die superman altijd heeft?
ik heb niemand gehosseld afgelopen 2 dagenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh. Ik denk dat je anders wel een man of 10 had kunnen hosselen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb niemand gehosseld afgelopen 2 dagenwel had ik sjans met een knappe jongen maar die had toen toch een vriend dus laat maar en sjans met een oud mannetje van 40, toen maar snel weggelopen
neejoh dan krijg je ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
als zn baard en snor eraf gaat, zou ik m doen
iewquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neejoh dan krijg je dit
[ afbeelding ]
met is 10x beter
Nou jij bent ook de jongste niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo denk je nou echt dat ik met hem naar bed ga? iewl
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op volgende week maandag.
quote:
xdquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:50 schreef Trollscience het volgende:
heb net een infobericht op mn telefoon gekregen>?????
Gastquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG LB HEEFT MIJ GEQUOTE IN EEN SLOTJE OMG
[..]
Sorry heb gewoon weinig te melden verderquote:
saaie vakantie?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry heb gewoon weinig te melden verder
Ik werk 38 uur deze week, vakantie ken ik niet.quote:
Ait, ik blow al de hele weekquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk 38 uur deze week, vakantie ken ik niet.
Vanavond wel blowtje doen met collega's
haha vieze junkquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ait, ik blow al de hele week![]()
Vanavond mn setup verhuizen naar een vriend om daar flink te gamen
stoer hequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ait, ik blow al de hele week![]()
Vanavond mn setup verhuizen naar een vriend om daar flink te gamen
zie ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
M'n E-penis is zojuist enkele centimeters gegroeid
met reclame zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:50 schreef Trollscience het volgende:
NL Alert?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:50 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey, is dat figuurtje niet van Fallout?
ok hier ook zon groetjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
groetjes vanit spanje waar de zon schijnt
de zon schijnt altijdquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
dankjequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de zon schijnt altijd![]()
maar hier is het toevallig ook mooi weer vandaag![]()
veel plezier nog!
Dit is al de derde of vierde user met deze UI.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey, is dat figuurtje niet van Fallout?
Hier schijnt de zon ook, lobi voor jou en veel plezier enzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
Koninginnedag lag ik in bedquote:
Omijn. Ga hier studeren dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koninginnedag lag ik in bedKoninginnenacht in Grunn geweest. Ik wil er wonen
![]()
Dusja, topfeestje gehad
Snap ik. Ik heb beide dagen gewerkt. Vandaag weer. Mocht gelukkig 2 uur eerder weg (omdat ik stond te janken van de pijn. Dat dan weer wel)quote:
Nouu pann is op zaterdag he? Zou ik dan die vrijdag al bij jou kunnen komen want dan kan ik nog gratis reizenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef arachide. het volgende:
Sabb, al wij naar Pann gaan, dan moeten we wel door tot de eerste trein he?en blijf je daarna nog bij mij uitbrakken of ga je gelijk naar huis?
22:50 voor epische moshpitquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens, dit is van het feestje:
awwquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb beide dagen gewerkt. Vandaag weer. Mocht gelukkig 2 uur eerder weg (omdat ik stond te janken van de pijn. Dat dan weer wel)
Is goed. Ik moet nog wel even mijn ouders inlichten, maar dat komt goed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouu pann is op zaterdag he? Zou ik dan die vrijdag al bij jou kunnen komen want dan kan ik nog gratis reizenanders is het duurder als ik in het weekend heen en weer ga.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is goed. Ik moet nog wel even mijn ouders inlichten, maar dat komt goed.
Hier wel. Vandaag nog steeds. Het is een nationale feestdag in Duitsland.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awwhad ik ook.
Ik stond ook nog buiten in de kou, m'n handen waren verkleumd en de mouwen van m'n vest waren tot aan m'n ellebogen verzopen van het koude bierom 22:00 gister had ik het helemaal gehad en mn barhoofd zag het. Gelukkig mocht ik gaan anders moest ik nog 5uur door
Was het druk daar?
Je bent nu ook aan het werkquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier wel. Vandaag nog steeds. Het is een nationale feestdag in Duitsland.duitsers
hahah tof, ik neem wel kattenoortjes voor je meequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin innnn. Ik weet nog een leuke gaybar voor de afterparty
Ik ben nu klaar, want ik ben dus twee uur eerder weggestuurd(want janken want pijn. Meh)quote:
Oh zo, verkeerd gelezen. Dacht dat dat gister wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nu klaar, want ik ben dus twee uur eerder weggestuurd(want janken want pijn. Meh)
Ik dacht dat ie vooral in enschede zatenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier wel. Vandaag nog steeds. Het is een nationale feestdag in Duitsland.duitsers
Cuuuutequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah tof, ik neem wel kattenoortjes voor je mee
Ben nu onderweg naar vriendlief. Hij mag me gaan verzorgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh zo, verkeerd gelezen. Dacht dat dat gister wasGa lekker douchen en op bed joh
Ze Germanz, zer everywere.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vooral in enschede zaten
Ohh, komt allemaal wel goed lees ik alquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben nu onderweg naar vriendlief. Hij mag me gaan verzorgen
Gewoon, losgaan!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het ontgaat me echt wat er zo geweldig is aan moshpits?
I shall be spoiled rottenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh, komt allemaal wel goed lees ik al
Dat is een beetje als wildplassen buiten de bebouwde kom. Je mag iets wat je normaal niet mag (en dat is spahahahahannend)quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het ontgaat me echt wat er zo geweldig is aan moshpits?
Het is niet om je heen meppenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat doe ik liever dansend dan iedereen om me heen neer meppen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is een beetje als wildplassen buiten de bebouwde kom. Je mag iets wat je normaal niet mag (en dat is spahahahahannend)
Het grappige is dat het altijd van die jongens zijn die in de klas niks zeggen, bizar hoog staan voor wiskunde en die nog steeds een gigantische zwarte versleten rugzak met broodtrommel hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet om je heen meppenGewoon elkaar overal heen duwen. Het is ook echt niet aggressief, als je valt rapen 6 mensen je weer op
Dat idee had ik eigenlijk niet nuquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het grappige is dat het altijd van die jongens zijn die in de klas niks zeggen, bizar hoog staan voor wiskunde en die nog steeds een gigantische zwarte versleten rugzak met broodtrommel hebben.
En je ziet ze denken "hopelijk ziet iemand nu dat ik wél stoer ben"
Ik sta niet in moshpits hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het grappige is dat het altijd van die jongens zijn die in de klas niks zeggen, bizar hoog staan voor wiskunde en die nog steeds een gigantische zwarte versleten rugzak met broodtrommel hebben.
En je ziet ze denken "hopelijk ziet iemand nu dat ik wél stoer ben"
zeker de hele dag geneukt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dag? welke dag? was wakker om 12u en heb niks gedaan joepie
godverdomme, zwaar levenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb al 3 pandapunten omg
Maar 3 pandapunten hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nietsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
een sjaal, zonnebril of een panty
wat is de beste manier om 8 euro te besteden
MOET je het uitgeven dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand, bel 112. Dv heeft serieuze uitdrogingquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zonnebril.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja.quote:
hopelijk heeft 112 leuke jongensquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iemand, bel 112. Dv heeft serieuze uitdroging
glijmiddel van 6 euro, en een setje condooms voor 2 piekquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
hopelijk heeft 112 leuke jongens
De brandweer welquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
hopelijk heeft 112 leuke jongens
Die komen wel even dat brandje in je broek blussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |