Mijn bed is een beetje klein.quote:
Jij bent gewoon een beetje grootquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn bed is een beetje klein.
Heb je al gecontroleerd of er een erwt onder je matras ligt, dat is een veel voorkomend probleem.
Verder lig ik niet in bed. Ik speel de hele dag golf of ik ben wat op internet.
Misschien wel, nu zijn mijn voeten koud en ik ben al sokken vergeten dus mijn voeten zijn niet vrolijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje groot![]()
Golf?
Zwaar levenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien wel, nu zijn mijn voeten koud en ik ben al sokken vergeten dus mijn voeten zijn niet vrolijk
HEB JE NOU OP EEN ERWT GECONTROLEERD?
Ja golf, ga haten
Te lang leven. (als in dat ik te lang ben, niet dat het leven te lang is ofzoquote:
coolquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Te lang leven. (als in dat ik te lang ben, niet dat het leven te lang is ofzo)
ZEKER WETEN??????????????? : ?: ? ::?: ?: ?:??:?:?::
: ?: ?:?
Ik ga je slaan met een ijzer 6 hoor
Ben jij kort "@quote:
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje beschamend ja:')
Wat heb je allemaal gedaan gister? Met Tax zeker?
Ja met Tax met de hond gelopen, terrasje gepakt en in de avond ouders dronken voeren en zelf ook gedronken, was wel tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje beschamend ja:')
Wat heb je allemaal gedaan gister? Met Tax zeker?
die foto's op fbquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja met Tax met de hond gelopen, terrasje gepakt en in de avond ouders dronken voeren en zelf ook gedronken, was wel tof
ff geliked gr grquote:
Wie is Sylvia nou weer? :Squote:
Iewl :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |