Hehequote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
"Belangrijk nu voor hem om zijn hoofd erbij te houden, maar dat hoef je tegen Haase eigenlijk nooit te zeggen hoor."
Whut
Omdat het toch geen zin heeft wellicht![]()
En omdat hij het al keer op keer tegen zichzelf zegt tijdens de wedstrijd!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
"Belangrijk nu voor hem om zijn hoofd erbij te houden, maar dat hoef je tegen Haase eigenlijk nooit te zeggen hoor."
Whut
Omdat het toch geen zin heeft wellicht![]()
Als hij zijn twitterberichten leest welquote:
twitter:robin_haase twitterde op zondag 05-05-2013 om 20:35:37Played some unreal points today. Another good match. #madridopen reageer retweet
Gewoon het woord verspreiden, komt goed. Ik heb al een topic geopend op MTFquote:
Ik kan me er wel in vinden, vandaag staat hij af en toe weergaloze ballen te slaanquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef luckass het volgende:
Dit tweetje ook weer (van gisteren)twitter:robin_haase twitterde op zondag 05-05-2013 om 20:35:37Played some unreal points today. Another good match. #madridopen reageer retweet
Hij weet het zeker want hij vond dat er "sick people" op deze wereld zijnquote:
onderschat de faal kracht van Haase niet he!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Tegen deze Dolgo kan zelfs Haase het niet meer uit handen geven
Hij gaat het net zo verbeteren als dat Federer het halve finale op GS record heeft verbrokenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Gorzalka het volgende:
Ik leef nu voor dat record, dus ik hoop dat hij goede resultaten boekt om het verder uit te kunnen breiden.
Kwalificatiewedstrijden tellen niet mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Marcoss het volgende:
Die 15 TB's klopt helemaal niet toch? Als ik de ATP-site check, was dit z'n 13de verloren TB op rij. Laatste winst was tegen Stakhovsky in Rome.
quote:Koen Greven@KoenGreven27s
@robin_haase wint van Dolgopolov in Madrid. Knap. We mogen hem helaas niet bellen. Of jij wel @RMisset? Vraag dan even hoe oud hij nu is.
quote:
Watquote:Sportredacteur van NRC Handelsblad en NRC.next.
Dacht dat de grap was dat die josti niet weet hoe je Google moet gebruiken om een geboortedatum op te zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Szura het volgende:
Wint ie eindelijk een keer, wil ie niet in de krant
Ah okéquote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kwalificatiewedstrijden tellen niet mee.
Wie wil er nou ook in het NRC staan? Robin heeft gelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Szura het volgende:
Wint ie eindelijk een keer, wil ie niet in de krant
Roooooooowbinquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, dat klopt
Ik heb vorige week Sluiter geïnterviewd en die vertelde een mooi incident. Zonde dat ik het me nu pas herinner, maar here goes:
Haase kwam de persconferentie binnen na zijn veegpartij tegen Ernie in Ahoy: "Voordat iedereen begint met vragen wil ik even zeggen dat ik voortaan in het buitenland niet meer gebeld wil worden door de Nederlandse pers. Dat is niet goed voor mijn concentratie, en ik kan mijn energie wel beter gebruiken."
Sluiter zo: "Heel apart, zoveel is er in die jaren niet veranderd. NRC belt ff, AD, Telegraaf en als je het gewoon een keer goed doen bellen ze nog een keer van de radio."
wtf?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, dat klopt
Ik heb vorige week Sluiter geïnterviewd en die vertelde een mooi incident. Zonde dat ik het me nu pas herinner, maar here goes:
Haase kwam de persconferentie binnen na zijn veegpartij tegen Ernie in Ahoy: "Voordat iedereen begint met vragen wil ik even zeggen dat ik voortaan in het buitenland niet meer gebeld wil worden door de Nederlandse pers. Dat is niet goed voor mijn concentratie, en ik kan mijn energie wel beter gebruiken."
Sluiter zo: "Heel apart, zoveel is er in die jaren niet veranderd. NRC belt ff, AD, Telegraaf en als je het 0een keer goed doet bellen ze nog een keer van de radio."
Maar ja, Robin heeft natuurlijk al zijn energie nodig om te trainen bij die toernooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |