Hij zat in een rolstoel en was tijdelijk blind.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat had Andujar voor een blessure of beperking?
Ok, ik dacht al.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zat in een rolstoel en was tijdelijk blind.
Ik heb dat hele lijstje maar aangepast, ik vond de huidige opzet niet zo relevant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:06 schreef Crocmaz het volgende:
Ik neem aan dat de winst op Andujar bij de scalps komt. Ik bedoel, het was wel gewoon een eerste rondepartij. En dit was echt een goede jongen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb dat hele lijstje maar aangepast, ik vond de huidige opzet niet zo relevant.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb dat hele lijstje maar aangepast, ik vond de huidige opzet niet zo relevant.
Het zijn ook gewoon heel goeie jongensquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Julien Benneteau (#113), 6-3 6-7(7) 6-7(6), Winston-Salem 2011quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:27 schreef Szura het volgende:
Meest legendarisch Rooowwbinwedstrijd blijft wel die tegen broodje kebab
Het zijn verliespartijen hequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Julien Benneteau (#113), 6-3 6-7(7) 6-7(6), Winston-Salem 2011
Deze dan? Daar wint hij maar zo even twee tiebreaks![]()
Bij die wedstrijd moest ik echt huilen. Dat was het kantelpunt waarbij ik Rooowbin ben gaan haten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Julien Benneteau (#113), 6-3 6-7(7) 6-7(6), Winston-Salem 2011
Deze dan? Daar wint hij maar zo even twee tiebreaks![]()
abn tegen davydenko toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:36 schreef Szura het volgende:
Wat was ook alweer die partij van 'ga eens tennissen man'?
http://www.telegraaf.nl/t(...)tennissen_man__.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:36 schreef Szura het volgende:
Wat was ook alweer die partij van 'ga eens tennissen man'?
Ze hebben nog geen pot gewonnen sinds de AO toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:41 schreef luckass het volgende:
Dubbel ook alweer verloren. Eerste set gewonnen en twee keer een break voor in de tweede.
Neequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen pot gewonnen sinds de AO toch?
soort van Martiaans maar dan compleet andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, in die tijd dacht je even dat het hem echt zou lukken om door te breken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd moest ik echt huilen. Dat was het kantelpunt waarbij ik Rooowbin ben gaan haten.
Ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
soort van Martiaans maar dan compleet anders
Kan hij nog lopen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Salamando het volgende:
Robredo heeft zichzelf vol gegeten aan chocoladecake omdat ie jarig was, hij is dus niet op zijn fitst
Dat kon hij al niet, maar hij heeft ondanks dat wel lekker getraindquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit. Al heeft die Spanjaard twee gebroken enkels, dan nog wint hij van Boring Haase.quote:
Haase is van alles, maar boring zou ik hem niet willen noemen. Zeker niet in een potje tegen Tommy Boredoquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit. Al heeft die Spanjaard twee gebroken enkels, dan nog wint hij van Boring Haase.
Godverquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:50 schreef BobW het volgende:
In de dubbel tiebreak en supertiebreak verloren
Nee want dit was bij de dubbels, geldt alleen voor singlepartijenquote:
Nee hoor, van uitstel komt afstel denkt Haase vandaag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef Norrage het volgende:
Hij zal wel al zijn service games op love binnehalen, om dan op 4-4 of 5-5 op love gebroken te worden.
ligt het nou aan mij of is Wawrinka niet afgetraind?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:23 schreef Rosario het volgende:
Op de baan bij Ramos en Wawrinka hoor je Haase kreunen.
Dat lijkt me Robredo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:23 schreef Rosario het volgende:
Op de baan bij Ramos en Wawrinka hoor je Haase kreunen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Szura het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of is Wawrinka niet afgetraind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |