Wat heeft ze nu opeens weer? Een nieuw schilderij?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de koning zien komen, ik kan nu vredig sterven, jezusmina, hoe kan ze dr ineens fucking 5 maanden later ineens weer over beginnen?
![]()
Neeeee het is dezelfde maar ze heeft gewacht tot ze de perfecte doos had! En oh-oh hoopte dat ze het vergeten wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat heeft ze nu opeens weer? Een nieuw schilderij?
Whehe, we hebben het toch wel vaker hier over doekjes en mannen die zeuren over een nat bedquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha dit had ik niet uit jouw mond verwacht, dacht hee post Qwea mee?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb er honger van gekregen, ik ga koken![]()
Ja maar dan begin jij nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, we hebben het toch wel vaker hier over doekjes en mannen die zeuren over een nat bedOf oh-oh en pijptegoed
Wat doe je dat allemaal goed en slim en tactisch. Maar ergens toch iets niet goed omdat ze je niet in kunnen schatten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef Lutte het volgende:
-verhaaltje-
Er zijn geen problemen, alleen oplossingen
Ze projecteren wat zelf willen op mijquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat doe je dat allemaal goed en slim en tactisch. Maar ergens toch iets niet goed omdat ze je niet in kunnen schatten.
Ik was m'n geo kwijt en we hadden toetsweek, kwam ze langs had ze er eentje meegenomen voor de gein, gebruik 'm nog steedsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Een geodriehoek.Hoe fancy.
Dat projecteren gebeurt vaker.Ben ik ook wel eens de mist mee ingegaan. Sommige cadeaus heb ik nooit weer gezien in hun huizen. Misschien eens terugvragen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Een geodriehoek.Hoe fancy.
Dat projecteren gebeurt vaker.Ben ik ook wel eens de mist mee ingegaan. Sommige cadeaus heb ik nooit weer gezien in hun huizen. Misschien eens terugvragen.
Wat fijn Stregaquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:18 schreef Strega het volgende:
Man, ik heb hier toch echt twee lekkere tuindagen achter de rug! Tussendoor even bijgelezen en filmpjes over de kroning enz.![]()
![]()
Krijg je het met je eigen verjaardag terugquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zo van "je weet wel toen, dat cadeau. Dat was geen voltreffer hè? Heb je het alweer aan iemand anders doorgegeven of ligt het nog ergens in een schoenendoos? Ik vind het wel tof, wil je er weer vanaf?"
Noscapine? Ik moet nog huilen als ik eraan denkquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Over ranzig gesproken, ik hoest me een beroerte, ik heb een hoestdrank gehaald, godallejezus wat smerig
Fluimicil, en echt, ik slik werkelijk allesquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Noscapine? Ik moet nog huilen als ik eraan denk
De d is van diksapquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fluimicil, en echt, ik slik werkelijk allesMaar dit, mijn hemel zeg
En het is nog voor kinderen ook
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Fluimicil is echt goor, alleen die fluim in de naam al zegt genoeg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |