Ja maar dat interesseerde ze sowieso al niets.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:19 schreef OProg het volgende:
Alles wat naar de dependance is gegaan is ook binnen een dag vergeten steeds.
Wat meer ook, dat maakt het afwisselender. Vraag me af hoeveel verhaallijnen ze nog kunnen verzinnen zonder seks, drugs en in herhaling te vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:32 schreef nolamoetblijven het volgende:
ik zag toevallig 'Vallon' van de week zonder extra gele poeder op haar gezicht op tv. Ik weet alleen niet meer welke serie dat was...
plaatje wat je niet snel verwacht
[ afbeelding ]
ik vind eigenlijk dat het wel weer tijd wordt voor nieuwe personages, deze word ik zat, vooral Meral en zeker Maya.
volgens mij is alles wel zo'n beetje behandeld, tenzij Aldert uit de kast komt alszijnde 'iets teveel interesse in kinderen'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat meer ook, dat maakt het afwisselender. Vraag me af hoeveel verhaallijnen ze nog kunnen verzinnen zonder seks, drugs en in herhaling te vallen.
Valt dat niet onder 'seks'?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:45 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
volgens mij is alles wel zo'n beetje behandeld, tenzij Aldert uit de kast komt alszijnde 'iets teveel interesse in kinderen'.
Als meisje / jongen in het verkeerde lichaam geboren zijn, verslaving en zelfmoord ontbreken nog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Valt dat niet onder 'seks'?
Mishandeling, gay/lesbo/bi, cultuurissues, uitzetting, gescheiden ouders, ziektes, blijven zitten, leraren met losse handjes, armoede, allergies, structureel spijbelen, dode medeleerlingen, brand, paranormaal begaafd, fantasievriendjes, de stereotiepe eeneiige tweeling die grappen uithaalt, anorexia, nooit gekende ouder(s)..
Alleen een drieling en verwaarlozing ontbreekt nog. En seksueel misbruik, maar dat gaan ze toch niet behandelen, en kanker, maar die verhaallijn zal wel te ingewikkeld worden gezien het feit dat ze Nola nu al zijn vergeten (die kanker zal dan na een week al genezen zijn)
Verslaving en. zelfmoord weet ik even niet te herinneren, bij wie was dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Als meisje / jongen in het verkeerde lichaam geboren zijn, verslaving en zelfmoord ontbreken nog.
En we wachten allemaal natuurlijk op die onvermijdelijke schoolshooting...
Die ontbreken nog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Verslaving en. zelfmoord weet ik even niet te herinneren, bij wie was dat?
ohquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ontbreken nog.
Ik heb sowieso heel wat gemist zie ik. Maar ik ga toch echt niet terugkijken.
Pesten mis ik ook trouwens. En er zijn toch zat leerlingen die je graag zou willen pesten.
Pesten??quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ontbreken nog.
Ik heb sowieso heel wat gemist zie ik. Maar ik ga toch echt niet terugkijken.
Pesten mis ik ook trouwens. En er zijn toch zat leerlingen die je graag zou willen pesten.
Oh ok, ik weet alleen dat Fay een raar mens was, geen idee met wat voor een kut verhaallijnen ze haar opgescheept hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
oh![]()
Ik dacht dat Fay dat had, verkeerde lichaamshit. Zal ik er wel bijverzonnen hebben ofzo
Ik heb dat wel eens gedaan, maar hoefde niet zover terugtwas in het derde seizoen ofzo nog maar. Maar de meeste dingen uit de lijst duurden toch maar drie wekenofzo.
Net als Annabella. En Thorsten. Als je maar lang genoeg op die school zit wordt je vanzelf een jostisoftie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Pesten??
Ben je Joffrey en de pottenhaters nu al vergeten?![]()
En er is elke jaar wel een 'pest' verhaallijn, Charlie is zelfs begonnen als pestkop, voordat ze een regular werd![]()
De term BASTA! is ook niet zomaar uit de lucht gevallen.
Joah maar die had ook fantasievriendjes en shit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh ok, ik weet alleen dat Fay een raar mens was, geen idee met wat voor een kut verhaallijnen ze haar opgescheept hebben![]()
Behalve dat ze een keer zogenaamd naar Engeland ging, maar ondertussen gewoon in Friesland zat.
Oh ja bij pesten zat ik eigenlijk aan iets anders te denken, dat een hele klas of een groep zich keert tegen 1 leerling die dan verder ook geen vrienden heeft, zoiets. Charley en Odette zijn populair bij de rest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Pesten??
Ben je Joffrey en de pottenhaters nu al vergeten?![]()
En er is elke jaar wel een 'pest' verhaallijn, Charlie is zelfs begonnen als pestkop, voordat ze een regular werd![]()
De term BASTA! is ook niet zomaar uit de lucht gevallen.
Alleen nog maar vrouwen die pabo, pedagogiek en sph doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het schrijversteam in de jaren ook veranderd ik heb het idee van wel eigenlijk.
Als dit hun idee van een middelbare school is, dan gaan ze het nog moeilijk krijgen voor de klasquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen die pabo, pedagogiek en sph doen.
Dat is het probleem, ze hébben allemaal een talent. Dat irriteert me mateloos, Raaf is FOKKING BRILJANT met woorden als je de serie mag geloven, terwijl die hommo niet verder komt dan avi 6. Eman is fantastisch met z'n viool, Deef is een knappe rapper, die Odette maakt shirts, Charly kan heel goed drummen, Vallon kan goed zingen, Maya weet alles van bloemen en planten, Eigenlijk hebben alleen Nola en Meral geen talentquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja bij pesten zat ik eigenlijk aan iets anders te denken, dat een hele klas of een groep zich keert tegen 1 leerling die dan verder ook geen vrienden heeft, zoiets. Charley en Odette zijn populair bij de rest.
Charley als pestkop heb ik niet meegemaakt en Faye ook niet.
Iets positiefs kan natuurlijk ook: een leerling die ontdekt wordt als talent in het een of ander bijvoorbeeld. Of een leerling met beroemde ouders.
Gijzeling door fundamentalisten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Latert het volgende:
Bomaanslag, dat zou een leuk plot zijn![]()
Nu moeten ze ook gewoon het Spangalis opblazen, gewoon op het realistische verhaal te vertellen. (Net als met Nola)
Shootingquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Latert het volgende:
Bomaanslag, dat zou een leuk plot zijn![]()
Nu moeten ze ook gewoon echt het Spangalis opblazen, gewoon het realistische verhaal te vertellen. (Net als met Nola)
Maar er gebeurt nooit echt iets met dat talent, iemand die een beroemde zangeres wordt of een leerling die een wiskunde competitie wint. Het is allemaal maar half/half.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ze hébben allemaal een talent. Dat irriteert me mateloos, Raaf is FOKKING BRILJANT met woorden als je de serie mag geloven, terwijl die hommo niet verder komt dan avi 6. Eman is fantastisch met z'n viool, Deef is een knappe rapper, die Odette maakt shirts, Charly kan heel goed drummen, Vallon kan goed zingen, Maya weet alles van bloemen en planten, Eigenlijk hebben alleen Nola en Meral geen talent
Als je die serie mag geloven zitten Tupac en Harry Mulisch in die klas
Dit heb ik dan denk ik gemist.quote:
Het grootste probleem is nog wel dat ze objectief helemaal geen talent hebben, en er geacteerd wordt alsof dat wel zo isquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ze hébben allemaal een talent. Dat irriteert me mateloos, Raaf is FOKKING BRILJANT met woorden als je de serie mag geloven, terwijl die hommo niet verder komt dan avi 6. Eman is fantastisch met z'n viool, Deef is een knappe rapper, die Odette maakt shirts, Charly kan heel goed drummen, Vallon kan goed zingen, Maya weet alles van bloemen en planten, Eigenlijk hebben alleen Nola en Meral geen talent
Als je die serie mag geloven zitten Tupac en Harry Mulisch in die klas
Goed genoeg om geselecteerd te worden voor de bewuste opleidingquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar er gebeurt nooit echt iets met dat talent, iemand die een beroemde zangeres wordt of een leerling die een wiskunde competitie wint. Het is allemaal maar half/half.
Eman gaat deze uitzending ontdekken dat ie een geboren terrorist is. Zijn eerste bomaanslag wordt een groot succes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:00 schreef alors het volgende:
Nola naait nu kleren, dat is haar talent. En Meral is een dikke autist.
Work with me herequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed genoeg om geselecteerd te worden voor de bewuste opleiding
Dat lijkt me fijner dan dat dikke zwetende mannen van 65 haar naaien.quote:
al die 'knuffel' , 'basta' en 'niet pesten' middagen helpen niet echt met stoer wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Net als Annabella. En Thorsten. Als je maar lang genoeg op die school zit wordt je vanzelf een jostisoftie.
In Nijmegen heb je de Piccadilly, dat is de naam van een snackbar..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dat piccallilly? Begreep ik gisteren ook al niet.
was dat niet vanwege het 'etentje' wat Eman voor dat kind had geregeld ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dat piccallilly? Begreep ik gisteren ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |