SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lissandra pack aangekocht, ben nieuwsgierig wat ze doet!
En zometeen natuurlijk even ARAM queuen!Tadumtiedum.![]()
Heeft iemand anders hier ook last van? De helft van de tijd als ik klaar ben met mijn game, sluit mijn client af. Moet ik het spel weer helemaal opnieuw opstarten alles![]()
![]()
Het overkomt me zo nu en dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:56 schreef Keselo het volgende:
Heeft iemand anders hier ook last van? De helft van de tijd als ik klaar ben met mijn game, sluit mijn client af. Moet ik het spel weer helemaal opnieuw opstarten alles![]()
Daarmee krijg je een nieuwe (random) champion als je je huidige niet kunt/wilt spelen of ruilen. Die rerolls moet je verdienen door games te spelen. Drie games o.i.d. is een reroll.quote:
Je kunt dus niet onbeperkt een andere champ krijgen.![]()
Normaal krijg je ook geen geld maar IP dus dat kan kloppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
krijg geen geld van normals nadat ik Howlinng Abyssy heb gedaan![]()
Dan krijg je gewoon een penalty, dus dat zou dom zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:11 schreef Djurres het volgende:
Ah, mooi systeem idd.
Hopen op minder leavers dan ja:)![]()
Leavers zijn wel minder geworden met die queue maar aantal AFK'ers is groter gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een penalty, dus dat zou dom zijn.
En mensen die van je verwachten dat je gaat rerollen, alleen al om zo'n mensen te irriteren reroll ik dan niet.Wat doe ik hier?![]()
Persoonlijk vind ik poppy nog wel meevallen. Udyr is nog kutter om te krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leuk systeem is dat geworden, ja. Werkt lekker, dat je echt moet sparen om Poppy te mijden.
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ik heb gisteravond 3 x poppy gerandomed![]()
Maargoed, hopelijk voegen ze snel een blind pick toe.Conscience do cost.![]()
Dat gaat best wel tegen het hele principe van All "Random" All Mid in dacht ik zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Maargoed, hopelijk voegen ze snel een blind pick toe.![]()
Niks mis met meerdere modes all mid. Moet je wel lux bannen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het gaat me ook niet om de modus, maar om de map.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:41 schreef DePele het volgende:
[..]
Dat gaat best wel tegen het hele principe van All "Random" All Mid in dacht ik zo.Conscience do cost.![]()
Achja dan hoeven we ook geen normal summoner rift. Dan doe je toch ook gewoon custom blind pick?
Dat domme gezeik ook altijd.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
en dan na 3 potjes geen ip meer krijgen.. dat was juist waarom MM zo belangrijk was.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:21 schreef Narcotical het volgende:
Dan speel je toch gewoon custom blind pick op Howling Abyss
(en dat mensen niet meer leaven)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Poppy full item buildquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Maargoed, hopelijk voegen ze snel een blind pick toe..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Google eens op: thereisnourflevelquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef mega-worstje het volgende:
Oei hij zegt nu eu-west UNAVAILABLE maar op de site staat ie online...![]()
Gragas mid is moeilijk leuk om mee te spelen!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Tja, custom blind pick is wellicht niet ideaal maar als je graag blind pick op Howling Abyss wilt spelen dan is dat tot riot die optie in MM toevoegt wel de enige mogelijkheidquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:27 schreef dustbrain het volgende:
Achja dan hoeven we ook geen normal summoner rift. Dan doe je toch ook gewoon custom blind pick?
Dat domme gezeik ook altijd."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Valt niet mee he dat grote boze internet. Als eens verder zou kijken dan je neus lang is, zou het wellicht een manier zijn om toch te spelen als je die foutmelding krijgt. Simpele zielquote:![]()
OOOOH IS DAT WAT HET IS DAAR WAS IK NOG NIET ACHTER.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Valt niet mee he dat grote boze internet. Als eens verder zou kijken dan je neus lang is, zou het wellicht een manier zijn om toch te spelen als je die foutmelding krijgt. Simpele ziel![]()
Koste wat moeite maar FWOD is weer binnen. had er 3 matches voor nodig
1 met acht waar ik 13/8 ga ofzo
en inplaats van dmg dealen ik iedereen moet gaan redden omdat ze het nog niet voor elkaar krijgen met 4 man 2 van het andere team down te halen die op half hp staan of minder
en dan ben ik uiteraard de geen ie geflamed gaat worden XD
(de kyle in die match was wel brute met 38/6 ofzo
de laatse was wel spannend door onze ryze nog wel kunnen winnen maar dan ga ik tanken omdat ik denk er is er een gestunt dus ze vliegen er wel op lopen ze allemaal 1 voor 1 gewoon weg...
staat de nexus misschien op 10hp
inplaats van de laatse attacks te doen gaat ryze enamies aanvallen zodat we eigenlijk weer opnieuw kunnen beginnen xD![]()
Net mooie match.
Khazix jungle,
Lategame stond ik gewoon Jarvan en Riven samen, 2 vs 1, onder dragon even te rapen, ik half hp, riven ook, en jarvan full. Gewoon jarvan + riven + dragen gepakt. Dat voelde wel even goed ^^Tadumtiedum.![]()
Welk level ben je?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:23 schreef Liandri het volgende:
Koste wat moeite maar FWOD is weer binnen. had er 3 matches voor nodig
1 met acht waar ik 13/8 ga ofzo
en inplaats van dmg dealen ik iedereen moet gaan redden omdat ze het nog niet voor elkaar krijgen met 4 man 2 van het andere team down te halen die op half hp staan of minder
en dan ben ik uiteraard de geen ie geflamed gaat worden XD
(de kyle in die match was wel brute met 38/6 ofzo
de laatse was wel spannend door onze ryze nog wel kunnen winnen maar dan ga ik tanken omdat ik denk er is er een gestunt dus ze vliegen er wel op lopen ze allemaal 1 voor 1 gewoon weg...
staat de nexus misschien op 10hp
inplaats van de laatse attacks te doen gaat ryze enamies aanvallen zodat we eigenlijk weer opnieuw kunnen beginnen xD![]()
Maak ik toch potverdorie bijna een pentakill met Blitzcrank. Net als ik mijn Q wil schieten om de laatste kill te pakken sterf ik, halve seconde eerder en ik had hem![]()
![]()
=()quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Keselo het volgende:
Maak ik toch potverdorie bijna een pentakill met Blitzcrank. Net als ik mijn Q wil schieten om de laatste kill te pakken sterf ik, halve seconde eerder en ik had hemVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ja ik zie em te vaak. die kut stem, die kut e early game.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik ben zelf lvl 30 maar speel heel weinig normals op SR (speel alleen als ik samen met een groep vrienden ben)quote:
dit verhaal hier boven kwam van ARAM af waar ik sinds gister mee bezig ben![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:21 schreef Narcotical het volgende:
Dan speel je toch gewoon custom blind pick op Howling Abyss
Conscience do cost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: