Zo onsympathiek vind ik hem in de boeken ook weer nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Toch kwam die Bolton daar als een best aardige man overMoet hij toch helemaal niet zijn?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef Forbry het volgende:
[..]Is het topic eindelijk spoiler en homofoobfree, melden de heterofoben zich
![]()
Ouch, spoiler, want ik heb de boeken helemaal niet gelezen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zo onsympathiek vind hem in de boeken ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Zo komen ze ook wel over op mij. Ik heb zo het vermoeden dat die Roose Bolton alleen maar zo schappelijk doet tegen Jaime omdat hij hem wil gebruiken voor zijn eigen ambities in het Noorden. Zo van "Hey Tywin, hier is je zoon en hier zijn de lui die z'n hand afgehakt hebben waar ik totaal niks mee te maken heb, erewoord, pinky swear. Mag ik in Winterfel chillen als jullie klaar zijn met de Starks?"quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:03 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou nog wel een leuke voor de OP zijn, denk ik.
[..]
Zo komen ze ook wel over op mij. Ik heb zo het vermoeden dat die Roose Bolton alleen maar zo schappelijk doet tegen Jaime omdat hij hem wil gebruiken voor zijn eigen ambities in het Noorden. Zo van "Hey Tywin, hier is je zoon en hier zijn de lui die z'n hand afgehakt hebben waar ik totaal niks mee te maken heb, erewoord, pinky swear. Mag ik in Winterfel chillen als jullie klaar zijn met de Starks?"
Past alleen niet helemaal in de huwelijksplannen van Tywin, maar dat weten de Boltons niet.
Atijd wel zo'n beetje op de achtergrond denk ik, maar nooit in de spotlight voor zover ik weet. In de boeken is het een klein verschil tijdens seizoen 2 waardoor je hem wat meer meekrijgt, ik zal het hier wel in een spoiler zetten, het verandert niet superveel aan het verhaal.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook best, maar in de serie zijn ze nog niet echt enorm uitgebreid aan bod gekomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Staff meeting addressing company policy on murdering children."quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-5
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geeft het topic in ieder geval nog weer de broodnodige dosis Ygritte.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Goddammit, ik bedoelde die met Jamie en de emoticons. Maar t is schijnbaar 1 plaatje
Linkje naar de rest: http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-5quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Goddammit, ik bedoelde die met Jamie en de emoticons. Maar t is schijnbaar 1 plaatje
Ja hoor, wees me maar weer te snel af.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-5
Hele stuk.
Die van deze week is de beste so far hoor![]()
Hopsa, weer een kletter van die sokkel afquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja hoor, wees me maar weer te snel af.
Dit heeft geen zin meer, ik ga naar bed tot de volgende aflevering er is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hopsa, weer een kletter van die sokkel af
Gaat goed vandaag
Je bent vast niet de enig, maar ik heb er weinig last van. Soms wat moeite met het onthouden van alle namen van bijfiguren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef 1299 het volgende:
Ik volg het ook, seizoen 1 ging redelijk, seizoen 2 zat ik af en toen aan mijn hoofd te krabben. En nu seizoen 3 snap ik er de ballen niet meer van.
Misschien ben ik wel gewoon dom maar ik kan al die verschillende verhaallijnen niet meer differentiëren en elke aflevering worden er weer gerust 10 nieuwe karakters geïntroduceerd. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Sowieso had Bienelientjee al als eerste/eerder de link geplaatstquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja hoor, wees me maar weer te snel af.
Yeah. Bitch got served.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sowieso had Bienelientjee al als eerste/eerder de link geplaatst
Ik vond deze juist relatief flauw, maar er zitten altijd leuke stukken tussen, ook in deze aflevering. Ik vind het knap bedacht/gedaan. Sowieso leuk aan het feit dat GoT wel een hele populaire serie is, die hele community er omheen, vooral voor dit soort grappige dingen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef Monolith het volgende:
Soms zijn ze wat flauw, maar deze is wel weer erg grappig.
Gah!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sowieso had Bienelientjee al als eerste/eerder de link geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |