Ik kan wel IETS hebbenquote:
Mja als we daar plaatjes van gaan posten, dan gaan de modjes vast weer zeiken. En anders m'n baas wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen aflevering heul goed naar de tetten van Ygritte kunnen kijken, dus het is enorm ontopic als je dat nu nog ff bespreekt. Gaat u gang. Ik zal niet kotsen of de andere kant opkijken
Ik zat al voor je te zoeken, maar vond alleen haar achterkantquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja als we daar plaatjes van gaan posten, dan gaan de modjes vast weer zeiken. En anders m'n baas wel.
Die was ook best schattig hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al voor je te zoeken, maar vond alleen haar achterkant
Nou ja, "gehersenspoeld" omdat hij zich extreem laat leiden door Melisandre en dat Lord of Light gedoe (zie ook zijn gedrag tov beste Davos) en "lamzak" omdat ik er tot nu toe nog niet heel veel uit vind komen. Tijdens de BoB was het op zich wel een held, maar ook dat bleef allemaal een beetje op de achtergrond vind ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zijn probleem is denk ik dat hij weinig interessante scenes heeft gehad. Behalve tijdens de Battle of Blackwater, toen vond ik hem erg goed. Maar dat maakt hem niet "gehersenspoeld" or een "lamzak", vind ik. Hij heeft alleen verloren toen hij Melisandre thuis liet, dus op zich niet vreemd als hij meer naar haar luistert.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja als we daar plaatjes van gaan posten, dan gaan de modjes vast weer zeiken. En anders m'n baas wel.
Oh my, die is vrij erg hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
O waarom spelen er nu ineens allemaal flauwe woordgrappen door mijn hoofd als ik mezelf zie worstelen met Khal Drogo? "Ben jij mijn maan, dan ben ik je sterretje!"
had wel een vette scene die kerel:quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben in t echte leven ook heel erg met namen. Als ik die 1x hoor dan weet ik dat niet meer, 5 min later. En in dit geval pleit ik ff voor: ja hallo crisis, een boogschuttertje uit een groep van Brotherhood wwithout Banners! Is die naam UBERHAUPT wel genoemd?!
Ik moet nu op mijn werk vaak al een beetje uitkijken met scrollen in verschillende topics aangezien er op Fok! maar te pas en te onpas schaarsgeklede vrouwen voorbij komen.quote:
Ach, en ik kon er op mijn werk best naar googlen onder het mom van researchquote:
Die scene herinner ik me inderdaad wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
had wel een vette scene die kerel:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Perhaps he's the reason everybody is starving zegt je niets?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die scene herinner ik me inderdaad wel ja
Maar voor mij was ie gewoon random archer number one.
Hij was me wel opgevallen, maar niet met naam en toenaam (die lees ik hier nu ook voor het eerst). Was wel een goed scène iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm dat is hij ook niet echt volgens mij. Komt nog wel een keer terug denk ik. Enige verder behalve Thoros en Beric wiens naam bekend is bij die BwB dus dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar uiten dat ik dan ff lach ga ik die allemaal niet onthouden, die oneliners.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
Perhaps he's the reason everybody is starving zegt je niets?
Hmm, ik heb toch ergens een verkeerde carrièrekeuze gemaakt volgens mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, en ik kon er op mijn werk best naar googlen onder het mom van research
Ja want als ik later trouw met Loras en dan gezellig zit te bitchen met Olenna tijdens de brunch en we komen er achter dat jij er niet tegen kan, dan stuur ik de wachters van Koningin Margeary op je af!quote:
Toch kwam die Bolton daar als een best aardige man overquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:17 schreef Funzel het volgende:
Deze scene trouwensheerlijke troll
Hmm is beetje een spoiler misschien als ik daarvoor begin, dus doe ik maar niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Toch kwam die Bolton daar als een best aardige man overMoet hij toch helemaal niet zijn?
Nou ja, die laatste zin dus oa idd, maar zeg verder dan maar niks meer neequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:24 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm is beetje een spoiler misschien als ik daarvoor begin, dus doe ik maar niet.
Wel is hij natuurlijk bekend/berucht wegens het feit dat House Bolton doet aan die grimmige praktijken met hun vijanden.
Bij mij maar 4quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Khaleesi het volgende:
Jezus, dit topic heeft nu al 7 pages! ________!
Ik wil ook gezellig met jou, Loras en Olenna bitchen en brunchen. Ik pas me wel aan dan, kan ik heus wel als het moetquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als ik later trouw met Loras en dan gezellig zit te bitchen met Olenna tijdens de brunch en we komen er achter dat jij er niet tegen kan, dan stuur ik de wachters van Koningin Margeary op je af!
Lekker het kaasplankjongetje afzeiken of het roosborduurmeisje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik wil ook gezellig met jou, Loras en Olenna bitchen en brunchen. Ik pas me wel aan dan, kan ik heus wel als het moet
En geen spoiler of homofobe opmerking voorbijgekomen. Zou het dan toch nog wat gaan worden hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Khaleesi het volgende:
Jezus, dit topic heeft nu al 7 pages! ________!
Ja ze komen nu een beetje meer naar voren nu ze in Harrenhal zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij maar 4En bij sommige anderen maar 1!
Ik merk dat ik bij die Bolton's nog wel vaak zit van "Ja maar wie zijn dat dat ook al weer eigenlijk?" Dat vind ik tot nu toe nog maar een beetje een bij-huis.
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
En geen spoiler of homofobe opmerking voorbijgekomen. Zou het dan toch nog wat gaan worden hier
[..]
Spoiler- en homofoobfree ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Dan zal ik ze vanzelf wel leren kennen (en dan hier nog 6x vragen om de voornamenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ze komen nu een beetje meer naar voren nu ze in Harrenhal zitten.
Ik vind het echt een top personage, die Olenna, maar ze kan wel enorm zeiken en klagen. Ik zou haar niet als "lady" willenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker het kaasplankjongetje afzeiken of het roosborduurmeisje.
"Alweer een godsakkerse roos? Jezus, maak eens een eenhoorn of zo, kut! Enw aar blijft m'n geitenkaas met honing?!"
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mijn complimenten!![]()
Die knipoog (richting Loras toch?) valt me echt nu pas opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vind 'r juist wel een beetje sarcastisch verbitterd ipv echt een ouwe zure tang. Puur omdat ze tijdens het bitchen wel wijze doortrapte woorden zegt. Ik denk dat het een hele slimme vrouw is die precies weet wat ze wel wil enw at ze niet wil... en wat ze moet doen om er voor te zorgen DAT ze krijgt wat ze wil.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het echt een top personage, die Olenna, maar ze kan wel enorm zeiken en klagen. Ik zou haar niet als "lady" willen
Ze heet niet voor niets the queen of thornsquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het echt een top personage, die Olenna, maar ze kan wel enorm zeiken en klagen. Ik zou haar niet als "lady" willen
Het is hoe ze tegen haar personeel doet, maar verder helemaal eens met wat je schrijft. De vrouwelijke versie van Petyr (Lilttlefinger voor jouquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'r juist wel een beetje sarcastisch verbitterd ipv echt een ouwe zure tang. Puur omdat ze tijdens het bitchen wel wijze doortrapte woorden zegt. Ik denk dat het een hele slimme vrouw is die precies weet wat ze wel wil enw at ze niet wil... en wat ze moet doen om er voor te zorgen DAT ze krijgt wat ze wil.
Dat gesprek met Tyrion over de kosten van de bruiloft bijvoorbeeld al.
Zeg dan bij Varys ook "The Spider"quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is hoe ze tegen haar personeel doet, maar verder helemaal eens met wat je schrijft. De vrouwelijke versie van Petyr (Lilttlefinger voor jou) en/of Varys (die laatste ws het meest)^O^
Grappig. Ik dacht ditzelfde plaatje al veel vaker te hebben gezien, maar zag nu ook pas voor het eerst die knipoogquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die knipoog (richting Loras toch?) valt me echt nu pas op
Past zeker bij d'rquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:37 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze heet niet voor niets the queen of thorns
Die bijnaam was IK dan weer ff vergetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan bij Varys ook "The Spider"
(Nee hoor, die wist ik wel)
Volgens is die Lord Bolton wel een interessant figuur, ben benieuwdquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ze komen nu een beetje meer naar voren nu ze in Harrenhal zitten.
Ik wist hem nog omdatquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die bijnaam was IK dan weer ff vergeten
Ik kijk hem het liefst alleen omdat ik anders genoodzaakt ben om her en der "bek diiiiicht!" te roepen of drastischere maatregelen in te zetten "Ik maak je een eunuch als je nu je mond niet houdt!!!")quote:Het zijn gewoon ook heel veel namen en personages. Ik moet zelf ook nog wel eens het één en ander nazoeken. Ik kijk de serie af en toe met anderen en die hebben daar ook wel moeite mee.
Wat een heterofobe opmerking! Bah! Zo bekrompen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
En als ik dan die guitige gezellige bek van Renly zie dan denk ik: Killed by (carice's) pussy. Toch zonde.Zie je, enge dingen die vagina's!
Nee, ik ben niet bang voor hetero's. Alleen voor de vrouwquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat een heterofobe opmerking! Bah! Zo bekrompen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik wel een shirtje met de opengesperde benen van Carice. Dat ding er dan zo half uit en dan de tekst "PUSSY KILLS".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat een heterofobe opmerking! Bah! Zo bekrompen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |