Growing stronger, darling. Growing strongerquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Volgens mij krijgen Tyrell's best vaak wat ze willen, dus we wachten het af, Angel of House Tyrell, husband of Loras Tyrell
Je zit al heel de middag non stop in dit topic te posten man, als er iemand tijd te veel heeft ben jij het.quote:
Ja maar onder werktijd de aflevering nogmaals kijken gaat dan toch weer NET iets te verquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zit al heel de middag non stop in dit topic te posten man, als er iemand tijd te veel heeft ben jij het.
Thanks for the invitequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Growing stronger, darling. Growing stronger
Je mag op ons feestje komen![]()
Ik kijk ook Downton Abbey, maar die heb ik ook al 3x gezien dus van enige verwarring is geen sprake...quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:47 schreef Forbry het volgende:
@Khaleesi,
Maar je kijkt geen enkele andere serie nu? Wil je eigenlijk niet ook de boeken lezen dan?
Hoezo? Ben je analfabeet of houd je niet van lezen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kijk ook Downton Abbey, maar die heb ik ook al 3x gezien dus van enige verwarring is geen sprake...Asoiaf boeken heb ik geen interesse in.
Die in die facebook recap. "That was stone cold. Made me wish you were my son." over Robb's opmerking over die watcher die hij ophing.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sorry, deze snap ik ff niet. Welke opmerking precies?
Ik kan niet EN die boeken dikke pillen gaan lezen EN series kijken...quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je analfabeet of houd je niet van lezen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we die draken eens zien neuken.
Dit. Daar heb ik de tijd echt niet voor. Ik weet niet eens meer wat er tijdens minuut 21 seconde 5 gebeurde in de laatste aflevering.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kan niet EN die boeken dikke pillen gaan lezen EN series kijken...
Oh die opmerking.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die in die facebook recap. "That was stone cold. Made me wish you were my son." over Robb's opmerking over die watcher die hij ophing.
Dat wordt genieten (zeker het eerste seizoen)... heel erg veel plezier, maar maak dat je weg komt uit dit topic. NU!!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Zoveel gehype van iedereen dat ik ook maar begonnen ben met kijken (de UI van Khaleesi herinnerde me eraan, dankjewel). Ben nu bij nummer 2 van seizoen 1.
Ik wil je anders ook wel spoileren, als je daarop kickt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb zonet door het topic MET boekspoilers gescrolld, wat een daredevil ben ik toch ook
Heb nu pas de aflevering bekeken trouwens, altijd lekker als de aflevering 58 minuten duurt ipv 53 ofzo.
Spoilersex?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil je anders ook wel spoileren, als je daarop kickt?
Ik lees ook helemaal niets verder, ik ga gewoon door met kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat wordt genieten (zeker het eerste seizoen)... heel erg veel plezier, maar maak dat je weg komt uit dit topic. NU!!!
(ivm spoilers)
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil je anders ook wel spoileren, als je daarop kickt?
spoilersexfoobquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Hell yeahquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Thanks for the invite, maar brunches, feestjes... what's next?
![]()
Nee, geen antwoord geven hoor... die fantasie van jou is volgens mij veels te levendig
Net voor het eerst op die site , maar al even aan het zoeken... waar kan je die filmpjes vinden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Een keer op maandagmorgen, een keer op maandagavond, en dan zondag nog effe voor de nieuwe ep. er weer aankomt.![]()
Je moet ook zeker de "behind the episode" filmpjes kijken op WiC.net, hoewel die voor mij altijd nogal vrij obvious overkomen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |