abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:00:58 #226
400532 Forbry
Tja ...
pi_125946636
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef 1299 het volgende:
Ik volg het ook, seizoen 1 ging redelijk, seizoen 2 zat ik af en toen aan mijn hoofd te krabben. En nu seizoen 3 snap ik er de ballen niet meer van.

Misschien ben ik wel gewoon dom maar ik kan al die verschillende verhaallijnen niet meer differentiëren en elke aflevering worden er weer gerust 10 nieuwe karakters geïntroduceerd. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Nee, ik heb er geen last van dat ik het niet meer kan volgen (ja, op af en toe wat name na enzo dan), maar ik vind wel dat de kwaliteit van de serie sinds seizoen 1 afneemt door het toenemende aantal verhaallijnen en personages. Ik vind dat die stuk voor stuk eigenlijk niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Het maakt de serie iets minder boeiend/goed vind ik (maar wmb nog wel boeiend genoeg gelukkig).
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:02:26 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125946684
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, ik heb er geen last van dat ik het niet meer kan volgen (ja, op af en toe wat name na enzo dan), maar ik vind wel dat de kwaliteit van de serie sinds seizoen 1 afneemt door het toenemende aantal verhaallijnen en personages. Ik vind dat die stuk voor stuk eigenlijk niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Het maakt de serie iets minder boeiend/goed vind ik (maar wmb nog wel boeiend genoeg gelukkig).
Maar zou je er dan voor pleiten wat verhaallijnen te schrappen om het geheel overzichteljker te maken? Dan worden de fanboys natuurlijk laaiend, want zus en zo is heel belangrijk voor dit en dat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:03:39 #228
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_125946712
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef 1299 het volgende:
Ik volg het ook, seizoen 1 ging redelijk, seizoen 2 zat ik af en toen aan mijn hoofd te krabben. En nu seizoen 3 snap ik er de ballen niet meer van.

Misschien ben ik wel gewoon dom maar ik kan al die verschillende verhaallijnen niet meer differentiëren en elke aflevering worden er weer gerust 10 nieuwe karakters geïntroduceerd. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Ik heb er ook geregeld last van. Toen de man met het ooglapje in beeld kwam moest ik de boel op pauze zetten en het opzoeken. ik verstond zijn naam 6 keer niet. En dan maar supervoorzichtig zoeken om geen spoilers tegen te komen :+

Wat overigens niet lukte want ik las toen al hoe het gevecht eindigde. Volgende keer maar niet meer doen dus...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:07:28 #229
400532 Forbry
Tja ...
pi_125946837
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Yeah. Bitch got served. :Y)
Lief zijn voor Ugjerke hoor, hem iig te vriend houden. Ondanks zijn "flaws" kun je bij hem nog steeds het beste terecht als je informatie nodig hebt. Igv nood toch handig :P
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:08:13 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125946866
Ik zou zeggen: Gewoon gaan zitten en genieten.
Ik ken ook niet iedere naam, noch kan ik iedere verhaallijn na vertellen.
Wie ooglapjesman was wist ik ook nie precies, maar a;s dat echt enorm van belang is/was voor de toekomst dan komt ie vast nog wel vake rlangs. Zo niet, moving on!
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:08:45 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125946887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Lief zijn voor Ugjerke hoor, hem iig te vriend houden. Ondanks zijn "flaws" kun je bij hem nog steeds het beste terecht als je informatie nodig hebt. Igv nood toch handig :P
Zeg, ik weet heus wel hoe wij Tyrell's dat doen hoor ;)

Angel of House Tyrell, Knight of Deflowering.
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:11:17 #232
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125946959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Haha, dank je. :@

Misschien voor de komende maandagen verlof nemen en als reden invullen "Moet op Fok! zitten zodat mensen GoT kunnen snappen zonder dat ze per ongeluk spoilers tegenkomen". :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:12:05 #233
400532 Forbry
Tja ...
pi_125946982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar zou je er dan voor pleiten wat verhaallijnen te schrappen om het geheel overzichteljker te maken? Dan worden de fanboys natuurlijk laaiend, want zus en zo is heel belangrijk voor dit en dat.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Ik heb de boeken niet gelezen, dus ik zou zelf niet snel iets (kunnen) missen. Maar op zich verdienen alle personages en verhaallijnen het ook wel om aan bod te komen, want op zichzelf zijn ze allemaal verre van oninteressant. Ik zou dan ook echt niet zo snel weten wat er eventueel geschrapt had mogen/kunnen worden. Het zou alleen opgelost kunnen worden met meer tijd (en dus ook meer geld) denk ik en dat is er blijkbaar gewoon niet. Gevalletje jammer, maar helaas.
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:12:47 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125946999
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Haha, dank je. :@

Misschien voor de komende maandagen verlof nemen en als reden invullen "Moet op Fok! zitten zodat mensen GoT kunnen snappen zonder dat ze per ongeluk spoilers tegenkomen". :P
"Een euro voor een hint! Een euro voor een hint!"
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:13:12 #235
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947013
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Gah!

Die opmerking van Tywin past wel mooi trouwens. :D
Sorry, deze snap ik ff niet. Welke opmerking precies?
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:13:28 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125947020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Ik heb de boeken niet gelezen, dus ik zou zelf niet snel iets missen. Maar op zich verdienen alle personages en verhaallijnen het ook wel om aanbod te komen, want op zichzelf zijn ze allemaal verre van interessant. Ik zou dan ook echt niet zo snel weten wat er eventueel geschrapt had mogen/kunnen worden. Het zou alleen opgelost kunnen worden met meer tijd (en dus ook meer geld) denk ik en dat is er blijkbaar gewoon niet. Gevalletje jammer, maar helaas.
Plus dat meer tijd ook zou kunnen zorgen voor minder vaart, want dan weer riskant is.
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:17:49 #237
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947179
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Plus dat meer tijd ook zou kunnen zorgen voor minder vaart, want dan weer riskant is.
Stonden wat foutjes in die post van mij, inmiddels aangepast ;)
Tja, zou goed kunnen hoor, dat veel mensen de serie dan weer om díe reden minder zouden vinden. Van mij persoonlijk mag er best wel wat minder vaart in zitten :Y
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:20:42 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125947247
YOLSOST :')
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:20:50 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125947251
Ik wil:

• Meer Olenna
• Meer Margaery
• Meer Cersei, of ze nu wint of keihard gedist wordt is me om het even
• Meer buttnaked Loras en alle schandknaapjes
• Meer Jayme en Brienne
• Meer kick-ass Khaleesi acties
• Meer Varys
• Meer buttnaked Snow

De hele Greyjoy familie kan me op dit moment nog gestolen worden. Eigenlijk vind ik de opmars van Robb Stark ook niet zo boeiend. Wel waar het heen gaat, maar t duurt me allemaal te lang. Dat had ik ook een hele tijd met Danaerys, maar dat is nu wel wat smeuiger geworden.

Arya's lijn vind ik op zich wel leuk om naar te kijken, evenals die van Bran. Maar beide zijn steeds maar kort in beeld. Tyrion is gezellig, zolang Shae maar uit beeld blijft. Littlefinger moetw eer meer gaan konkelen (maar afl 5 zat dara al weer wat meer in).
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:25:37 #240
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947383
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
YOLSOST :')
Ik vond 'm leuk _O-
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:26:11 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125947396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil:

• Meer Olenna
• Meer Margaery
• Meer Jayme en Brienne
• Meer Varys
• Meer buttnaked Snow

De hele Greyjoy familie kan me op dit moment nog gestolen worden. Eigenlijk vind ik de opmars van Robb Stark ook niet zo boeiend. Wel waar het heen gaat, maar t duurt me allemaal te lang. Dat had ik ook een hele tijd met Danaerys, maar dat is nu wel wat smeuiger geworden.

Arya's lijn vind ik op zich wel leuk om naar te kijken, evenals die van Bran. Maar beide zijn steeds maar kort in beeld. Tyrion is gezellig, zolang Shae maar uit beeld blijft. Littlefinger moetw eer meer gaan konkelen (maar afl 5 zat dara al weer wat meer in).
Wat er nu met Dany gebeurt, is stukken leuker door de opbouw ernaar toe. Als je daar het geduld niet voor hebt, heb je de verkeerde serie gekozen :P
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:26:17 #242
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_125947399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou zeggen: Gewoon gaan zitten en genieten.
Ik ken ook niet iedere naam, noch kan ik iedere verhaallijn na vertellen.
Wie ooglapjesman was wist ik ook nie precies, maar a;s dat echt enorm van belang is/was voor de toekomst dan komt ie vast nog wel vake rlangs. Zo niet, moving on!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar hij werd op zo'n manier in beeld gebracht, zijn naam specifiek (onverstaanbaar voor mij) genoemd, de blik van the Hound, ik MOEST het weten :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_125947483
Als je niet de vorige seizoenen teruggekeken hebt, elke nieuwe GoT ep maar 1 keer per week kijkt, en niet de nodige background info opzoekt op bijv. de HBO ep. guide, ja dan kan ik geloven dat je het wel moeilijk krijgt. Ik kan het ook niet aanraden om veel versch. series door elkaar heen te kijken.

Ik kijk nu gewoon 3x per week de laatste ep. voor ik aan de nieuwe begin. Daarnaast lees ik heel veel background info, je moet daar gewoon effe (met plezier) voor gaan zitten, dat wel. Ik heb me jammer genoeg ook voor vele verhaallijnen al gespoilerd, da's wel weer jammer, maar er zijn genoeg manieren om dat te omzeilen.

Jezelf er gewoon echt in verdiepen dus, dan heb je er meer plezier van.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:29:36 #244
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil:

• Meer Olenna
• Meer Margaery
• Meer Jayme en Brienne
• Meer Varys
• Meer buttnaked Snow

:D

Volgens mij krijgen Tyrell's best vaak wat ze willen, dus we wachten het af, Angel of House Tyrell, husband of Loras Tyrell ;)
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:30:22 #245
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
Als je niet de vorige seizoenen teruggekeken hebt, elke nieuwe GoT ep maar 1 keer per week kijkt, en niet de nodige background info opzoekt op bijv. de HBO ep. guide, ja dan kan ik geloven dat je het wel moeilijk krijgt. Ik kan het ook niet aanraden om veel versch. series door elkaar heen te kijken.

Ik kijk nu gewoon 3x per week de laatste ep. voor ik aan de nieuwe begin. Daarnaast lees ik heel veel background info, je moet daar gewoon effe (met plezier) voor gaan zitten, dat wel. Ik heb me jammer genoeg ook voor vele verhaallijnen al gespoilerd, da's wel weer jammer, maar er zijn genoeg manieren om dat te omzeilen.

Jezelf er gewoon echt in verdiepen dus dan heb je er meer plezier van.
Echt? :D
Tails tell tales
pi_125947524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Echt? :D
Een keer op maandagmorgen, een keer op maandagavond, en dan zondag nog effe voor de nieuwe ep. er weer aankomt. ;)

Je moet ook zeker de "behind the episode" filmpjes kijken op WiC.net, hoewel die voor mij altijd nogal vrij obvious overkomen.... :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125947542
Ik kijk vaak juist enkel de leukste scenes nog eens over. :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:32:06 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125947549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat er nu met Dany gebeurt, is stukken leuker door de opbouw ernaar toe. Als je daar het geduld niet voor hebt, heb je de verkeerde serie gekozen :P
Ik heb e rhet geduld wel voor, maar ik had t idee dat eidne seizoen 1 en begin seizoen 2 steeds was "Zo, en we zijn weer 40km verder in de woestijn". Iedere aflevering kwam er een kleins tukje reis van Dany. Dat is nu wel anders. Nu gebeurt er meer met haar en de haren. Dus waar ik eerst haar verhaallijn op zichzelfstaand niet zo boeiend vond, vind ik dat nu wel. Nu heeb ik dat gevoelw eer meer bij Robb Stark's opmars.
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:32:12 #249
400532 Forbry
Tja ...
pi_125947553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Een keer op maandagmorgen, een keer op maandagavond, en dan zondag nog effe voor de nieuwe ep. er weer aankomt. ;)
Hallelujah zeg :P
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:34:05 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125947594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kijk het maar 1x.
Ik google niet enorm de backgrounds vanwege angst voor spoilers.
Ik kijk ook niet het vorige seizoen nog een keer nadat de season break is afgelopen.
Ik volg nog zeker 7 andere series.

:P

En toch volg ik de meeste grote verhaallijnen wel hoor. Ja ja ja, op de namen na dan :(

quote:

Jezelf er gewoon echt in verdiepen dus, dan heb je er meer plezier van.
Daar he'k toch heul ginne tijd veur mens?! :7
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')