Apart, je zou bijna denken dat NL alleen uit Amsterdam bestaat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:09 schreef Pino112 het volgende:
66 foto's:
http://totallycoolpix.com(...)-alexander-sworn-in/
Hij was de hele dag doodnerveus, Maxima leek stukken relaxterquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Toch straalt Willem IV weinig uit.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij was de hele dag doodnerveus, Maxima leek stukken relaxter
Wat heeft iedereen (en jij dus) toch ineens met Ariane??quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Is er ergens een leuke foto van Ariane? Echt een geweldig kind
Noem eens een (huidige) Europese koning die dat volgens jou wel doet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:26 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]![]()
Het gaat om hem als persoon, hij straalt geen koning uit.
Ik vond haar echt by far het meest schattige van de 3 kinderen, misschien ook omdat ze de jongste is maar ze is veel speelser dan haar zusjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen (en jij dus) toch ineens met Ariane??
Niet dat ik het geen leuk kind vind, maar wat heb ik gisteren gemist?
Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noem eens een (huidige) Europese koning die dat volgens jou wel doet.
Dat jij kennelijk een onjuist beeld hebt van hoe een koning er uit ziet/zou moeten zien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken.
Thanks!quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar echt by far het meest schattige van de 3 kinderen, misschien ook omdat ze de jongste is maar ze is veel speelser dan haar zusjes
Even geen foto's bij de hand, maar Koning Harald van Noorwegen heeft wel uitstralingquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat jij kennelijk een onjuist beeld hebt van hoe een koning er uit ziet/zou moeten zien.![]()
Maar goed, makkelijkere vraag dan: post eens een foto van iemand (of die nou koning is of niet), die er volgens jou/naar jouw maatstaven uitziet als een koning
Je bedoelt de meneer in de link?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even geen foto's bij de hand, maar Koning Harald van Noorwegen heeft wel uitstraling
Yup, maar wel in vol ornaat danquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt de meneer in de link?
http://www.google.nl/sear(...)oorwegen%3B266%3B399
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |