Bison secondelijm!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Thanx, hoe heb je die bloemen op de speldjes vast gezet?
Waarschijnlijk haak je gewoon zo netjes dat het niet nodig is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef trovey het volgende:
Leuke beestjes en roos.Ben ik nou de enige die niet blockt?
Dat hoop ik maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:48 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haak je gewoon zo netjes dat het niet nodig is.
Haak gewoon in een spiraal (dus doorhaken en markeren)quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef HarrrrieH het volgende:
uhm, hier even een vraag.
Ben begonnen met de rammelaar. Ik heb nu de magic cirkel gemaakt met 6 vaste. Sluiten met een halve vaste. Nou dit is gelukt.
Nu ronde 2. 2 vaste in iedere vaste, dus dat je op 16 uitkomt. Moet je gewoon doorhaken? Of moet je eerst een losse doen voor de hoogte en dan pas verder en steeds sluiten met een hv? Of ga je steeds door?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik sluit de cirkel nooit met een halve vast maar ga altijd gelijk door met twee vasten in de eerste vaste van de magic circle.
Ik ook iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik sluit de cirkel nooit met een halve vast maar ga altijd gelijk door met twee vasten in de eerste vaste van de magic circle.
van 6 naar 16 is meer dan verdubbelen hoor! Maar wat jij vraagt is volgens mij afhankelijk van het te maken voorwerp, of van wat je zelf wilt. Het kan allebei. Als je geen zichtbare 'naad' wil, moet je 'gewoon' spiraalsgewijs doorhaken. wel zelf even goed bijhouden waar het begin van je ronde is, anders raak je snel de tel kwijt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door een ander kleur draad door 't haakwerk te steken op de hoogte van de eerste steek uit de toer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef HarrrrieH het volgende:
uhm, hier even een vraag.
Ben begonnen met de rammelaar. Ik heb nu de magic cirkel gemaakt met 6 vaste. Sluiten met een halve vaste. Nou dit is gelukt.
Nu ronde 2. 2 vaste in iedere vaste, dus dat je op 16 uitkomt. Moet je gewoon doorhaken? Of moet je eerst een losse doen voor de hoogte en dan pas verder en steeds sluiten met een hv? Of ga je steeds door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |