Soms wil je gewoon die warmte om je heen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
Snap niet wat er leuk aan is seksuele handelingen te verrichten bij een vrouw die niet reageert op je (handelingen).
wat de neuk kerel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee meestal ben ik veel langer bezig met betasten, voelen en vingeren en dergelijke en van het een komt het ander.
Met een ochtendadempje en slijm op je tanden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:17 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zou me echt gebruikt voelen als ik heel vast lig te slapen en er later achter kom dat ik besekst was
Overigens is slaapdronken seks wel heel lekker. Dat je je allebei al een keer hebt omgedraaid dus van elkaar weet dat je al half wakker bent en dan gewoon heeeeeel zachtjes en langzaam en fijn de ander strelen. En dan de hele ochtend doorgaan.
Ochtendseks![]()
Seks
Dan moet je gewoon beter eten en veel water drinkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een ochtendadempje en slijm op je tanden.
Zou je het ook doen met een lijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef McOdieus het volgende:
Vannacht weer gedaan en genoten als een klein kind, ik voel me gelukkig, wat is ze mooi
En als ik dan een stijve pipo heb ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee zelfs niet een ietsiepietsie beetje.![]()
Nu ben ik sowieso niet zo van de ochtend seks, ik hou maar van 1 ding na het ontwaken en dat is koffie.
Kan ze ook niet tegen spartelen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
Snap niet wat er leuk aan is seksuele handelingen te verrichten bij een vrouw die niet reageert op je (handelingen).
De schoonheid en aantrekkelijkheid van een vrouwenlichaamquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
Ik zie maar twee oplossingen voor dit raadsel:quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:38 schreef McOdieus het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af; ik heb er zelf nogal een handje van om mijn vrouwen te betasten in bed, heerlijk vind ik dat en het geeft een bijzondere band van intimiteit maar is dit eigenlijk wel normaal gedrag, ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen dit niet prettig en zelfs ongewenst vinden, ik zie zelf het probleem totaal niet maar ik vind het prachtig om te doen. Wat is jullie mening hierover, kan het of is het werkelijk not done?
Mijn huidige vriendin vind het trouwens goed en zegt ook als je s'nachts wakker bent geil me maar op en prik hem er daarna maar in.
Als ze ligt te snurken heeft ze haar mond open. Dat wil zeggen dat er een piemel in kan. Op die manier stopt het snurken ook.. Mijn vriendin snurkt snachts niet meer..quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus je vriendin ligt te snurken in een diepe rem-slaap, jij wordt wakker met een odol, wrijft 3 keer over haar klit en ramt hem er dan in?
de meeste mannen krijgen s'nachts of in de ochtend een stijve lul.maar ik heb nog nooit gehoord dat ze in slaap met rukken klaar komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat ik me ineens afvraag, kan je in je slaap een stijve krijgen en klaarkomen doordat iemand anders aan je piemel zit, maar er zelf niks van merken en gewoon doorslapen?
Lijkt me praktisch onmogelijk. Denk dat die kerel dan sowieso wel wakker wordt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat ik me ineens afvraag, kan je in je slaap een stijve krijgen en klaarkomen doordat iemand anders aan je piemel zit, maar er zelf niks van merken en gewoon doorslapen?
Een beetje gezonde kerel heeft 's nachts een stuk of 4-5 keer een erectie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef satopex het volgende:
[..]
de meeste mannen krijgen s'nachts of in de ochtend een stijve lul.maar ik heb nog nooit gehoord dat ze in slaap met rukken klaar komen.
Vind het wel geil, jammer dat ik geen vriendin hebquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:12 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook wel weer maar ik was ook wel benieuwd of er nog meer zoals ik zijn die dit retegeil vinden.
Hoeft niet persee je vriendin te zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind het wel geil, jammer dat ik geen vriendin heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |