Dit mag hij bij mij ook doen (edit: niet in mijn slaap trouwens, me wel wakker maken), heb bijna altijd zin in hem.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:38 schreef McOdieus het volgende:
Mijn huidige vriendin vind het trouwens goed en zegt ook als je s'nachts wakker bent geil me maar op en prik hem er daarna maar in.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:48 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Je snapt het niet echt, ze mag van mij ook gewoon doorslapen als ik me maar mag vermaken met haar slapende prachtige lichaam.
Kan me moeilijk voorstellen dat iemand hier in zijn/haar slaap altijd (dus elke dag) van gediend is, als je het de ene dag prima vindt, kan het ook dat je er een volgende dag geen zin in hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is geen aanranding als de ander het ook wil he.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook erg geil als ze wel doorslaapt, soms pak ik een zaklampje erbij om haar vagina van dichtbij te bekijken
Op het moment dat ze dat merkt kan ze altijd nog stop zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:51 schreef DroogDok het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat iemand hier in zijn/haar slaap altijd (dus elke dag) van gediend is, als je het de ene dag prima vindt, kan het ook dat je er een volgende dag geen zin in hebt.
Ja dat snap ik dan ook wel weer maar ik was ook wel benieuwd of er nog meer zoals ik zijn die dit retegeil vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:08 schreef Tropanzia het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind je erg vreemd overkomen. TS
Enigszins, wil er niet over praten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:21 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Vertel, heb jij hier ook ervaring mee?
Goh nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Enigszins, wil er niet over praten.
Schaam je je ervoor of was de meid er niet zo blij mee?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Enigszins, wil er niet over praten.
FOK! is bijzonder raar, maar dit soort vreemde fantasieën kun je beter op sekswoordenboek.nl bespreken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:12 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook wel weer maar ik was ook wel benieuwd of er nog meer zoals ik zijn die dit retegeil vinden.
Het is geen fantasie maar werkelijkheid en mijn vriendin vind het prima.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
FOK! is bijzonder raar, maar dit soort vreemde fantasieën kun je beter op sekswoordenboek.nl bespreken.
Hoezo? Hij heeft nu toch al meerdere mensen gevonden die dit ook doen of willen doen? Bekrompen gedoe hier altijdquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! is bijzonder raar, maar dit soort vreemde fantasieën kun je beter op sekswoordenboek.nl bespreken.
Dat jij nou vanaf jongs af aan al met seks bezig bent betekent natuurlijk niet dat het normaal is. Maar goed, ik heb het wel weer gezien hier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nu toch al meerdere mensen gevonden die dit ook doen of willen doen? Bekrompen gedoe hier altijd
Ik ben dertig hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat jij nou vanaf jongs af aan al met seks bezig bent betekent natuurlijk niet dat het normaal is. Maar goed, ik heb het wel weer gezien hier.
Dus jij zou het toelaten? Of zou je hetzelfde met je partner doen? Heb je het wel eens gedaan of is het je wel eens overkomen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nu toch al meerdere mensen gevonden die dit ook doen of willen doen? Bekrompen gedoe hier altijd
Misschien ben ik ook bekrompen maar ik kan het niet helpen te denken dat jij nu met je boa constrictor in je hand hoopt op positieve antwoorden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:52 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Dus jij zou het toelaten? Of zou je hetzelfde met je partner doen? Heb je het wel eens gedaan of is het je wel eens overkomen?
Ik heb het met een van mijn exen een aantal keer meegemaakt. Hij begon er over, het leek mij te gek, was het ook. We hebben ook wel eens gehad dat we alletwee sliepen toen we begonnen, dat was wel maf wakker wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:52 schreef McOdieus het volgende:
Dus jij zou het toelaten? Of zou je hetzelfde met je partner doen? Heb je het wel eens gedaan of is het je wel eens overkomen?
En jij geloofd dat hij dan echt slaapt? Vrouwen.....quote:
Geil idee, liet je jezelf ook bekijken in je slaap of weet je dat niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb het met een van mijn exen een aantal keer meegemaakt. Hij begon er over, het leek mij te gek, was het ook. We hebben ook wel eens gehad dat we alletwee sliepen toen we begonnen, dat was wel maf wakker worden![]()
Mijn huidige partner vindt het niet zo geil, een slapende vrouw, omdat je niet echt reageert. Dat snap ik ook wel. Hij vindt me dan meer lief. Ook prima hoor, het is geen vereiste, gewoon een van de heel veel dingen die ik leuk vind.
Andersom is het nogal lastig, ik heb het wel bij vriendjes geprobeerd (zat mannen hebben die fantasie van wakker gepijpt worden) maar vaak ervaren ze het als gekriebel en krijg je per ongeluk een tikof ze worden al heel snel wakker. Dus echt seks met een slapende man heb ik geen ervaring mee, behalve als hij zelf in zn slaap begint.
''Ja en vond je het spannend om bekeken te worden, deed het je iets, fantaseer je er misschien nog weleens over terwijl je jezelf aanraakt gheghe? ''quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Geil idee, liet je jezelf ook bekijken in je slaap of weet je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |