Dus je vriendin ligt te snurken in een diepe rem-slaap, jij wordt wakker met een odol, wrijft 3 keer over haar klit en ramt hem er dan in?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:38 schreef McOdieus het volgende:
Mijn huidige vriendin vind het trouwens goed en zegt ook als je s'nachts wakker bent geil me maar op en prik hem er daarna maar in.
Nee, dat zegt TS niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus je vriendin ligt te snurken in een diepe rem-slaap, jij wordt wakker met een odol, wrijft 3 keer over haar klit en ramt hem er dan in?
Nee meestal ben ik veel langer bezig met betasten, voelen en vingeren en dergelijke en van het een komt het ander.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus je vriendin ligt te snurken in een diepe rem-slaap, jij wordt wakker met een odol, wrijft 3 keer over haar klit en ramt hem er dan in?
Volgens mij komt het daar wel op neer.quote:
Je snapt het niet echt, ze mag van mij ook gewoon doorslapen als ik me maar mag vermaken met haar slapende prachtige lichaam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volgens mij komt het daar wel op neer.
Over het algemeen is het bij mij zo dat als ik slaap, ik ook moe ben. Lijkt me niks dat als ik lekker lig te slapen en ik wordt ineens langs alle kanten betast waarna ik me ook nog lichamelijk moet gaan inspannen. Laat me lekker slapen en wacht maar tot morgen met je geile donder.
Is het toch weer goedgekomen?quote:Op maandag 29 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
Hoe je dat doet? Account van whatssap koppelen en synchroniseren met een mailbox.
Maar ze ontkende eerst (de slet) tot ik het haar liet zien en toen stortte ze in en heft me het hele weekend lasting gevallen dat ze me niet wkijt ben want ik ben blahblah de liefde van haar leven, dike doeiii.
Ja het is weer goed, ze heeft haar excuses aangeboden en dat kwam heel oprecht over en ik zie de verliefheid in haar ogen terug keren, ik heb het haar vergeven (denk ik)quote:
En hoe kan je precies doorslapen als er iemand aan je lichaam aan het friemelen is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:48 schreef McOdieus het volgende:
Je snapt het niet echt, ze mag van mij ook gewoon doorslapen als ik me maar mag vermaken met haar slapende prachtige lichaam.
Ze slaapt aardig vast dus ik kan meestal mijn gang wel gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En hoe kan je precies doorslapen als er iemand aan je lichaam aan het friemelen is?
Nouja, leuk als het jullie ding is, maar het is niks voor mij, zou ook een beetje de interactie missen als ik met iemand aan de gang ga die ligt te slapen.
Net waar je zin in hebt, iemand betasten die onder zeil is voor je eigen genot.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:51 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ze slaapt aardig vast dus ik kan meestal mijn gang wel gaan.
Och ze vind het prima en ze vind het zelf ook wel wat geils hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Net waar je zin in hebt, iemand betasten die onder zeil is voor je eigen genot.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:38 schreef McOdieus het volgende:
Mijn huidige vriendin vind het trouwens goed en zegt ook als je s'nachts wakker bent geil me maar op en prik hem er daarna maar in.
Wellicht wordt zijn vriendin niet graag verkapt aangerand.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:26 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Die van jou vind dat niet goed begrijp ik?
Het is geen aanranding als de ander het ook wil he.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:31 schreef DroogDok het volgende:
Wellicht wordt zijn vriendin niet graag verkapt aangerand.
Ze vind het goed dus van aanranding is geen sprake, ze vind het zelf een geil idee om in haar slaap langzaam wakker gevingerd te worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wellicht wordt zijn vriendin niet graag verkapt aangerand.
Ja maar het is niet zomaar iemand maar je vaste partner/man/vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef rosepetals het volgende:
Nou ieder zijn ding natuurlijk, maar ik zou het persoonlijk toch wel heel naar vinden om aangeraakt te worden in mijn slaap zonder daar weet van te hebben, en ik denk dat ik toch wel heel erg zou schrikken wanneer ik wakker word en iemands vingers zitten in mij.
Maar goed. Als jullie er beiden lol in hebben is dat natuurlijk geweldig. Zo zie je maar dat op elk potje..
Nee zelfs niet een ietsiepietsie beetje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:40 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zomaar iemand maar je vaste partner/man/vriend.
Lijkt het je ook niet een heel klein beetje een geil idee?
Lijkt me wel mee te vallen wanneer het je vriend is hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef rosepetals het volgende:
ik denk dat ik toch wel heel erg zou schrikken wanneer ik wakker word en iemands vingers zitten in mij.
Ik vind het juist ook erg geil als ze wel doorslaapt, soms pak ik een zaklampje erbij om haar vagina van dichtbij te bekijkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me wel mee te vallen wanneer het je vriend is hoor.![]()
Doe ik overigens ook weleens, maar mijn vriendin slaapt niet zo vast dat ze er niets van merkt, anders zou ik het wel weer wat vreemd vinden om te doen.
Hee ik heb een mobiel met een ingebouwde zaklamp, dat zou echt zo handig zijn voor jouquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook erg geil als ze wel doorslaapt, soms pak ik een zaklampje erbij om haar vagina van dichtbij te bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |