Die vent was inderdaad briljantquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat stuk dat de ceremoniemeester in de Nieuwe Kerk met zijn 'stok' drie keer op de vloer tikt en 'De Koning!' roept vind ik echt prachtig.
Kloptquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat stuk dat de ceremoniemeester in de Nieuwe Kerk met zijn 'stok' drie keer op de vloer tikt en 'De Koning!' roept vind ik echt prachtig.
Ik vreesde voorafgaand aan de ceremonie dat dat weleens een enorm facepalm moment kon gaan worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)engen-eerbetoon.html
4:10
Die zag ik al wel ergens langskomen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is er ook een gifje van het knikje van Amalia?
Precies, ik vind het geluid toch wel essentieel bij deze scene (oftewel: gifje is niks aan want geen geluid)quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, ik vind het geluid toch wel essentieel bij deze scene (oftewel: gifje is niks aan want geen geluid)
Jij mag het van mij een bazengifje vinden hoor, ik deel je mening echter nietquote:
Dat wat er vanaf 23 seconden wordt gespeeld, is dat bekend(die muziek)?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is er ook een gifje van het knikje van Amalia?
Jawel, maar toen had ze meestal ook nog verplichtingen als koningin, nu was ze toch vooral moeder en oma.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Overduidelijk, het viel mij gisteren ook een paar keer op hoe trots ze keek naar haar kleinkinderen, dat is iets wat we nooit eerder van haar gezien hebben.
Bij het fotomomentje op vakantie ging ze soms ook bij de andere fotografen staan om foto's te maken van d'r kleinkinderen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Overduidelijk, het viel mij gisteren ook een paar keer op hoe trots ze keek naar haar kleinkinderen, dat is iets wat we nooit eerder van haar gezien hebben.
Echt?! Wat leuk, dat is me nooit opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik vaak alleen het resultaat van het fotomoment zag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het fotomomentje op vakantie ging ze soms ook bij de andere fotografen staan om foto's te maken van d'r kleinkinderen..
Dat is geen 'minzaam knikje', maar verlegen de ogen neerslaanquote:
Er is niets minzaams aan idd. Het is lief en verlegen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is geen 'minzaam knikje', maar verlegen de ogen neerslaan
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Wat leuk, dat is me nooit opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik vaak alleen het resultaat van het fotomoment zag.
Nu heeft ze eindelijk wat meer tijd om oma te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |