Gemiddeld aantal personen van 6 jaar en ouder die thuis op tv gekeken hebben. Op de piekmomenten zal dit nog wel wat hoger liggen.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:31 schreef fratsman het volgende:
Kom eens door met die post-cijfers van gisteren!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dit de snelst lopende reeks ooit?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:42 schreef Pino112 het volgende:
Dit is incl het eerste 1.5 topic van de 29e btw, en alle posts van vandaag tot 6.30u.
Hij was niet alleenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:12 schreef tralalala het volgende:
Die reactie van Alexander na de kans van Robben.
Eens, echt schitterend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat stuk dat de ceremoniemeester in de Nieuwe Kerk met zijn 'stok' drie keer op de vloer tikt en 'De Koning!' roept vind ik echt prachtig.
Arme WA, kids en Maxquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:57 schreef sararaats het volgende:
ik droomde vannacht dat Maxima weg ging bij WA en bij mij kwam wonen.
Gaat dit over WK van 2010?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:12 schreef tralalala het volgende:
Yup ..quote:
zo zat het hele land volgens mij, net als die bal op de paal in '78.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:12 schreef tralalala het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:12 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |