SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Afragboot, ik moest zappen om de juiste klemtoon te vinden.
Ik schrok me een ongeluk, want ik leek de laatste post te hebben.. Maar misschien was mijn pc niet bij?quote:
Misschien moeten we hier weer verder: TV / [Pauw & Witteman #300] Driehonderd topics joligheidquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
ja, ik lees weleens na hier als ik p en w niet gezien heb.. het gaat vaak alleen maar over pauw en die boot en users die dénken wat ie daar doet.. Offtopic, excuus
Die heb jij zeker ook geopend?quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier weer verder: TV / [Pauw & Witteman #300] Driehonderd topics joligheid
Ja, ga het HIER ineens hebben over P&Wquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
ja, ik lees weleens na hier als ik p en w niet gezien heb.. het gaat vaak alleen maar over pauw en die boot en users die dénken wat ie daar doet.. Offtopic, excuus
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ga het HIER ineens hebben over P&W![]()
![]()
![]()
Foutje met auto-update waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik schrok me een ongeluk, want ik leek de laatste post te hebben.. Maar misschien was mijn pc niet bij?
Nee, ik open amper topics eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef delano.888 het volgende:
"ze vind de handtekeningen mooi"
"mix-maxima"
ik heb gelachen vandaag
Sorry. Ik ging ontopic, hoe dom.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]uhh.. uhhh. uhhhh.. van nassau.. uh....
Nee, nee, nee.. Ik snap gewoon niet waar je precies op doeltquote:
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik wil weer oranje zijn.. Ik vind écht dat Fok! me dat moet gunnen: zondag jarig, en wat voor prachtige dag is dat?
Petitiequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Wat nu? demonstreren?
A la, gimme some fucking attention , Joanna?quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Wat nu? demonstreren?
De prachtige blunders van het tv commentaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Ik snap gewoon niet waar je precies op doelt
Owh, helderquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De prachtige blunders van het tv commentaar
Gaan we doen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Petitie
Heb ik al eerder gedaan (op de univ) en dat was heel succesvol
Zou ik nooit doen.. Tssssquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
A la, gimme some fucking attention , Joanna?
Leiden (als reeds 30-er trouwens)quote:
Sorry..quote:
Demonstratie groepje van 4 mensen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
A la, gimme some fucking attention , Joanna?
No worriesquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leiden (als reeds 30-er trouwens)
Begrijpelijk op dit tijdstip! Dank en trustequote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welterusten!
Je hebt mij overtuigd van Maxima
Langzamerhand sterft het uit...quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nu is het wel ERG rustig (niet onbegrijpelijk)
Ja, ik blijf ook geen uren meer.. Maar, maar, maar.. Ik wil nog geen afscheid nemen van deze dagquote:
Je moet natuurlijk wel op een bijzondere manier afscheid nemen van deze dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook geen uren meer.. Maar, maar, maar.. Ik wil nog geen afscheid nemen van deze dag
Dat wordt wat lastigquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op een bijzondere manier afscheid nemen van deze dag.
Het is gek genoeg wel een melodie die af en toe langskomt in mijn hoofd....alleen die tekst he..en de rap gedeeltesquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Op je knietjes voor het bed het koningslied zingen. Briljant einde.
Goed idee! en dan wel filmen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Wilhelmus OK (1e en 8e couplet), maar NIET het Koningsliedquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Is gewoon bekend en gezellig..quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom speelde Rieu eigenlijk Scotland the brave? Was hij door de zenuwen even vergeten in welk land hij optrad?
Althans dat denk ik.. Ken veel deuntjes wel, maar niet de titel of originequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom speelde Rieu eigenlijk Scotland the brave? Was hij door de zenuwen even vergeten in welk land hij optrad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |