Leiden (als reeds 30-er trouwens)quote:
Sorry..quote:
Demonstratie groepje van 4 mensen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
A la, gimme some fucking attention , Joanna?
No worriesquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leiden (als reeds 30-er trouwens)
Begrijpelijk op dit tijdstip! Dank en trustequote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welterusten!
Je hebt mij overtuigd van Maxima
Langzamerhand sterft het uit...quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nu is het wel ERG rustig (niet onbegrijpelijk)
Ja, ik blijf ook geen uren meer.. Maar, maar, maar.. Ik wil nog geen afscheid nemen van deze dagquote:
Je moet natuurlijk wel op een bijzondere manier afscheid nemen van deze dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook geen uren meer.. Maar, maar, maar.. Ik wil nog geen afscheid nemen van deze dag
Dat wordt wat lastigquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op een bijzondere manier afscheid nemen van deze dag.
Het is gek genoeg wel een melodie die af en toe langskomt in mijn hoofd....alleen die tekst he..en de rap gedeeltesquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Op je knietjes voor het bed het koningslied zingen. Briljant einde.
Goed idee! en dan wel filmen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Wilhelmus OK (1e en 8e couplet), maar NIET het Koningsliedquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
Is gewoon bekend en gezellig..quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom speelde Rieu eigenlijk Scotland the brave? Was hij door de zenuwen even vergeten in welk land hij optrad?
Althans dat denk ik.. Ken veel deuntjes wel, maar niet de titel of originequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom speelde Rieu eigenlijk Scotland the brave? Was hij door de zenuwen even vergeten in welk land hij optrad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |