Ik zit al op het werk, ben gebroken. Ik voel de gains uit me wegvloeien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 06:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag gewoon weer aan het werk kwajongens!!
ja mattie! Heb gelukkig mijn 8 uur slaap gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 06:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag gewoon weer aan het werk kwajongens!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb gisteren niet getraind, dus nu is alles stijf.
Ah ja maar je traint ook intensief he. Ik voel me vadsig omdat ik al 2 dagen niet heb getraind.quote:
Gewoon in polo en spijkerbroek gaan. Doen die Indiërs bij m'n broertje in de gym ook altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
gvd datfeel wanneer je meteen na stage wil trainen maar 's ochtends in de trein zit en erachter komt dat je alles hebt meegenomen behalve een trainingsbroek
Haha overweeg het serieus nu, dan maar morgen een nieuwe broek aan. Mooi in tank en broek met riem trainen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon in polo en spijkerbroek gaan. Doen die Indiërs bij m'n broertje in de gym ook altijd.
Zijn de meeste H&Ms niet ook na 6 uur open? Kan je na stage misschien even snel gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, kan proberen de H&M te hitten voor een korte sportbroek, die moest ik toch al hebben. Stond laatst te twijfelen of ik een M of een L moet hebben, kon niet kiezen dus zonder naar huis gegaan.
Maar om nu nog langer weg te blijven van stage vind ik ook zoiets.Sterker nog, ben er nog niet eens.
Kon gisteren pas laat slapen, autistisch de wekker vooruitschuiven zodat je 8 uur slaap hit.
15 euro bij de Perry, bv. +1 herkenbaar overigens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, kan proberen de H&M te hitten voor een korte sportbroek, die moest ik toch al hebben. Stond laatst te twijfelen of ik een M of een L moet hebben, kon niet kiezen dus zonder naar huis gegaan.
Maar om nu nog langer weg te blijven van stage vind ik ook zoiets.Sterker nog, ben er nog niet eens.
Kon gisteren pas laat slapen, autistisch de wekker vooruitschuiven zodat je 8 uur slaap hit.
Wat voor bedrijf loop je stage?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha overweeg het serieus nu, dan maar morgen een nieuwe broek aan. Mooi in tank en broek met riem trainen.
Of gewoon even vragen bij de gevonden voorwerpen!![]()
dont worry bro, jeff is watching over youquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dont worry bro, jeff is watching over you
[ afbeelding ]
Flexibele werktijdenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:31 schreef Sapstengel het volgende:
Goede transformation, lijkt net Joe uit Family GuyFlink buik ingehouden welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:31 schreef Sapstengel het volgende:
Goede transformation, lijkt net Joe uit Family Guymaybe ziekte van crohn puffy face door medicatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 uur beginnen vroegquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Flexibele werktijden. Ene dag begin ik om 9 uur en als ik geen zin heb om zo vroeg op te staan of ergens door te laat in bed lig begin ik om 10 of 11 uur en ga ik 's avonds thuis nog even verder werken.
Waarschijnlijk omdat je dan te lang opblijft. Ik merk het ook wel vrijdags als ik te weinig slaap heb gehad die week. Ben vrijdags wel altijd vroeg klaar dus tijd zat om even een uurtje of 2 mn nest in te duiken smiddagsquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Tering dat is wel heel vroeg, daar zou ik echt niet mee kunnen leven. Heb wel een tijd om 07:15 moeten beginnen toen ik in een fabriek werkte, dan moest ik er ook om half 7 uit. Dan ben ik vrijdag echt gewoon kapot.
Klopt, ik kan voor 12 uur gewoon niet slapen. Als ik dan om half 6 eruit zou moeten slaap ik 5 1/2 uur. Je zou verwachten dat je moe bent en er vroeg ingaat, maar ik ben gewoon een avondmens. Gelukkig wordt dat steeds meer erkend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dan te lang opblijft. Ik merk het ook wel vrijdags als ik te weinig slaap heb gehad die week. Ben vrijdags wel altijd vroeg klaar dus tijd zat om even een uurtje of 2 mn nest in te duiken smiddags
Dit. Ook goed voor het plannen van je training en het omzeilen van filesquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Flexibele werktijden. Ene dag begin ik om 9 uur en als ik geen zin heb om zo vroeg op te staan of ergens door te laat in bed lig begin ik om 10 of 11 uur en ga ik 's avonds thuis nog even verder werken.
het is alleen gay als je tegelijkertijd een dikke negerlul in je kont hebtquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:00 schreef VMSDKR het volgende:
jonges ik wil voor de zomer 2 diamantjes sgiete maar is da took gay?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:45 schreef 16meter het volgende:
gwn thuis hange joh heerlyk
zo lang je maar niet parasiteert op de verzoringsstaat
doe je cammen ofso?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:14 schreef 16meter het volgende:
Via internet een paar grijpstuivers verdienen.
Maar binnenkort wel weer een opleiding volgen. Dit is niet echt iets voor de lange termijn.
jeff plsquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dont worry bro, jeff is watching over you
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |