quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind liefroze rabarberkleur anders mooier dan die ingedikte bloedbietjeskleur.
Helemaal mee eens! Al met al mislukt experiment, al was het best lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind liefroze rabarberkleur anders mooier dan die ingedikte bloedbietjeskleur.
Ter compensatie, deze ochtend (supervroeg) helemaal natuurlijk roze:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef RobinOok het volgende:
Minilot, heb je een recept van die vegaballetjes? Die zien er echt zo lekker uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef minilot het volgende:
Avondeten!
[ afbeelding ]
Vegaballen, spinazie, tzatziki en homemade naanbrood van de grill
Bahn mi!! Ik heb laatst drie dagen achter elkaar bahn mi's op als lunch. Echt waanzinnig lekker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Steven184 het volgende:
Crappy foto van telefoon, maar omdat hij zo lekker was. Mijn banh mi
Deze: http://veganyumminess.com/tofu-pecan-balls-with-sweet-and-sour-sauce-7-secrets-cookbook-giveaway/. Ze kwamen bij mij wel uit de vriezer, en ze bakten daardoor wat steviger. En ik heb ze bereid in de koekenpan in flink wat bruine boter, dus toen waren ze niet zo plantaardig meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:08 schreef Smallish het volgende:
[..]
Minilot, heb je een recept van die vegaballetjes? Die zien er echt zo lekker uit!
Inderdaad, lijkt mij ook lekker met wodka!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef minilot het volgende:
Wat zit er in die kroketten, Myraela?
[..]
Ter compensatie, deze ochtend (supervroeg) helemaal natuurlijk roze:
[ afbeelding ]
Sap van een kwart watermeloen, en citroen, en ijs. Vast ook heel lekker met wodka.
Cool!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Steven184 het volgende:
Crappy foto van telefoon, maar omdat hij zo lekker was. Mijn banh mi:
Dank! En godsamme, wat een lekkere dingen zie ik hier........ Yum en inspiratie!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Bahn mi!! Ik heb laatst drie dagen achter elkaar bahn mi's op als lunch. Echt waanzinnig lekker!
[..]
Deze: http://veganyumminess.com/tofu-pecan-balls-with-sweet-and-sour-sauce-7-secrets-cookbook-giveaway/. Ze kwamen bij mij wel uit de vriezer, en ze bakten daardoor wat steviger. En ik heb ze bereid in de koekenpan in flink wat bruine boter, dus toen waren ze niet zo plantaardig meer.
Edit: ik bedenk me nu: sowieso al niet, want ik had er een eitje door gedaan voor de binding.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Bahn mi!! Ik heb laatst drie dagen achter elkaar bahn mi's op als lunch. Echt waanzinnig lekker!
[..]
Deze: http://veganyumminess.com/tofu-pecan-balls-with-sweet-and-sour-sauce-7-secrets-cookbook-giveaway/. Ze kwamen bij mij wel uit de vriezer, en ze bakten daardoor wat steviger. En ik heb ze bereid in de koekenpan in flink wat bruine boter, dus toen waren ze niet zo plantaardig meer.
Edit: ik bedenk me nu: sowieso al niet, want ik had er een eitje door gedaan voor de binding.![]()
Banh Mi's zijn zo verschrikkelijk lekker inderdaad.quote:
Argh. Heb ik er onlangs al zoveel op, krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd dat ik ze volgende week wéér wil maken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Banh Mi's zijn zo verschrikkelijk lekker inderdaad.![]()
Dit was de versimpelde versie met Vietnamese gehaktballetjes(Het kan natuurlijk nog simpeler met kant-en-klare fricandeau en Vietnamese worst). Na de vakantie ga ik er eens even eentje maken met verschillen terrines, die zou nog meer in de buurt moeten komen van het origineel(alhoewel je je kan afvragen of er een echt origineel is, echt alles kan erop).
Oh, broodjes met pitjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef minilot het volgende:
En voor vanmiddag: chia- en pittenbroodjes naar recept van OhSheGlows
[ afbeelding ]
Net eentje op en jeumig, wat vullen ze!
Ik vind het jammer dat het recept er niet bij gepost word. Dat maakt het leuker en lekkerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef minilot het volgende:
UienringenZiet er een goed beslagje uit Myraela! Met bier gemaakt?
Hier net op:
[ afbeelding ]
Bloemkool'fritters' met geitenfeta, een heel zachte komijnsaus en granaatappelpitjes
Ik heb min of meer dit recept aangehouden:quote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het recept er niet bij gepost word. Dat maakt het leuker en lekkerder.
Ik zit te kwijlen bij een foto
Zonder bier, had ik niet in huis.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef minilot het volgende:
Oeee, uienringenZiet er een goed beslagje uit Myraela! Met bier gemaakt?
Fijn ook, die uitlopende eierdooier.En knap ook, want ben zelf bepaald geen kei in het pocheren van eieren..
Hier net op:
[ afbeelding ]
Bloemkool'fritters' met geitenfeta, een heel zachte komijnsaus en granaatappelpitjes
Tjsa, de meeste dingen van de afgelopen tijd spreken nogal voor zichzelf - perzik op de grill gooien, salade mengen, kikkererwten roosteren in een droge koekenpan.. Is allemaal niet zo spannend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver minilot, krijg spontaan honger van je etenMaar recepten erbij zou wel leuk zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |