Toch wel hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Summers het volgende:
[..]
alle logica overboord gooien en bnw gerelateerde onderwerpen interessant vinden vanwege een gebrek . Niemand is zo .
Welnee , er is zoveel informatie op de wereld dat 1 persoon dat nooit allemaal kan inlezen of overzien of kan ervaren of kan begrijpen .quote:
Andere logica wil nog niet zeggen geen logica , lijkt me echt een sprookje dat je medemens plotseling geen logica meer heeft .quote:
Ik begrijp je zin niet helemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Andere logica wil nog niet zeggen geen logica , lijkt me echt een sprookje dat je medemens plotseling geen logica meer heeft .
Dat is niet wat jij aangaf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee , er is zoveel informatie op de wereld dat 1 persoon dat nooit allemaal kan inlezen of overzien of kan ervaren of kan begrijpen .
Uit het NIST rapport:quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
In het geval van 9/11 zijn er zoveel verschillende soorten en maten.
Het was ook een zeer grote gebeurtenis.
zo verbaasd het mij nog steeds dat ondanks het geval er een groot en redelijk nieuw sprinkler systeem in het wtc zat deze niet is aangesprongen, nou laat ik daar net wat kaas van hebben gegeten.
In het geval van 9/11 werd aangegeven dat door de impact de sprinklers niet afgingen maar dat de leidingen beschadigt werden.
Tja.. dan ga ik mij toch het een en ander afvragen, die leidingen staan onder constante druk, nou zit het kleppen systeem en de valves vaak 9/10 x in de kelder dus.
Het enige wat ik mij voor kan stellen is dat door de inslag de leiding doorboort werd en water weg liep, maar dat het gewoon door hoort te lopen, dat doet een sprinkler ook.
In dit geval is het heel lastig te bepalen wat er nu is gebeurt, als de leiding is geraakt moet het als een sprinkler werken en betekend dat het ergens alsnog water op komt.
En in dit geval moet het ergens bovenin zijn gebeurt en betekend dat alsnog de vloer of muur of iets blank stond
Of.. de druk sprong er volledig af waardoor de klep er op schoot en er geen water meer naar boven werd gepompt.
Of ... de klep is handmatig stop gezet.
Ik kan hier helemaal niks over weer vinden, de reden is niemand heeft die etage bereikt waar het vliegtuig beland is, ook is er niks naar voren gekomen of er water door het trappenhuis liep.
De sprinkler leidingen konden genoeg water leveren voor 4500 ft2, maar een verdieping was in totaal 40 000 ft2quote:The piping providing the water supply to the automatic sprinklers had been broken, and water was flowing down the stairwells. Even had this not happened, the system was designed to supply water to about 8 sprinkler heads at one time, enough to control the flames from as much as 1,500 ft2 of burning material. The water supply was likely sufficient to control fires up to triple
that size. The fires, however, had already grown far larger than that.
Drie pompen (gelijkvloer, 41e en 75e verdieping) vulden de reservoirs. (fig 5.2 NIST rapport pag 63). Ik neem aan dat de crash één of meerdere pompen uitschakelde, er zou dan 15000 gal of 56000 liter water beschikbaar geweest zijn, hadden de sprinklers gewerkt.quote:Within each tower were six 5,000 gal water storage tanks, three located on the 110th floor and one each on the 20th, 41st, and 75th floors. These were filled from the domestic water supply in the building. In the event of a fire, the gravity-fed water would flow to as many of the thousands of installed sprinklers as had been activated.
The WTC engineering staff would supply additional water upward from the city mains using manually started pumps located in the towers; the FDNY could augment the supply using fire department connections and truck-based pumps. While there were redundant vertical supply pipes, there was only a single connection to the array of sprinklers on any given floor.
Fast show fan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de sprinklers op die verdiepingen konden enkel van de drie reservoirs op het dak water krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef theguyver het volgende:
Er hadden 4 scenarios kunnen gebeuren.
1. water verdampte al snel , zou kunnen rook was hevig niet duidelijk of stoom was.
2. kerosine is lichter als water en had weg kunnen stromen trap af lift in etc.
3. vuur lichterlijk onder controle maar duurde te kort.
4. alu hoedje scenario's: de kraan was dicht gedraait
5. alu hoedje scenario's: niet de hitte veroorzaakte de instroting
en 6 x 5000 gallon is 18928 liter = 113.568 liter dat is heel veel, zelfs voor een flat.
voor een grote flat word, vaak 500 gallon gebruikt.
1200mm is normaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
de sprinklers op die verdiepingen konden enkel van de drie reservoirs op het dak water krijgen.
Er waren meerdere leidingen naar boven (van pompen naar reservoirs), maar de sprinklers werden slechts via één leiding bevoorraad. Als de crash die leiding gebroken heeft, dan hebben de verdiepingen eronder geen water, en de sprinklers erboven mogelijk geen voldoende waterdruk, ik neem aan dat de centrale leiding grotere diameter heeft dan de aftakkingen ervan...
Wat is een normale diameter voor de centrale leiding die meerdere verdiepingen bevoorraadt?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Fast show fan?
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Je had eentje vergeten:quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef theguyver het volgende:
Er hadden 4 scenarios kunnen gebeuren.
1. water verdampte al snel , zou kunnen rook was hevig niet duidelijk of stoom was.
2. kerosine is lichter als water en had weg kunnen stromen trap af lift in etc.
3. vuur lichterlijk onder controle maar duurde te kort.
4. alu hoedje scenario's: de kraan was dicht gedraait
5. alu hoedje scenario's: niet de hitte veroorzaakte de instroting
en 6 x 5000 gallon is 18928 liter = 113.568 liter dat is heel veel, zelfs voor een flat.
voor een grote flat word, vaak 500 gallon gebruikt.
Alle beelden zijn nep maar toch weet je dat het WTC is neergehaald dmv een conventionele gecontroleerde sloop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je had eentje vergeten:
6. Dat die torens waren naar beneden gebracht met 'n conventional controlled demolition en alle 'live' beelden van die 'collapse' zijn ook nep.
Dus ik ga m'n tijd niet meer verspillen over zinloze praatjes over sprinklers,free-fall speed,the buildings were desigend to withstand the impact. enz.enz.enz.enz.
Dat is t meeste logische idee vind ik....'n conventionele gecontroleerde sloop(dankje voor t lesjequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Alle beelden zijn nep maar toch weet je dat het WTC is neergehaald dmv een conventionele gecontroleerde sloop.
Wait wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je had eentje vergeten:
6. Dat die torens waren naar beneden gebracht met 'n conventional controlled demolition en alle 'live' beelden van die 'collapse' zijn ook nep.
Dus ik ga m'n tijd niet meer verspillen over zinloze praatjes over sprinklers,free-fall speed,the buildings were desigend to withstand the impact. enz.enz.enz.enz.
http://rationalwiki.org/wiki/Poes_Lawquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is t meeste logische idee vind ik....'n conventionele gecontroleerde sloop(dankje voor t lesjemet thermite als cutting explosives.
Ik vind die September Clues theorie dat : "The only things that were hi-jacked on 911 were the TV channels".quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wait wut?
Al dit noem je onzin..
Tingo ben je ziek?
En ja ik heb het over sprinklers en ja ik werk de hele dag met dat soort dingen dus ja ik stel er vragen over, omdat ik gewoon benieuwd ben.
hou maar op hier mee, 10 sec voor impact gingen er in de kelders ook bommen af om die sprinklers installatie ongedaan te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
de sprinklers op die verdiepingen konden enkel van de drie reservoirs op het dak water krijgen.
Er waren meerdere leidingen naar boven (van pompen naar reservoirs), maar de sprinklers werden slechts via één leiding bevoorraad. Als de crash die leiding gebroken heeft, dan hebben de verdiepingen eronder geen water, en de sprinklers erboven mogelijk geen voldoende waterdruk, ik neem aan dat de centrale leiding grotere diameter heeft dan de aftakkingen ervan...
Wat is een normale diameter voor de centrale leiding die meerdere verdiepingen bevoorraadt?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Terecht het volgende:
Ik ben haast in staat om de GGZ te bellen om ze mee te delen dat er eentje van hen rond losloopt.
pas maar op, dadelijk ben je nog een disinfo agent,mol kgb,cia,nsa aanhangerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:30 schreef Terecht het volgende:
We leven in The Matrix. Er gebeurt feitelijk geen reet in de wereld. Geen aanslagen, geen schietpartijen en tegenwoordig ook geen ontvoeringen. Al het drama dat waar wij via de media lucht van krijgen is door de Matrix in scene gezet. En dat wat wij niet te zien krijgen zit ook een luchtje aan, want doofpot. Zo is alles een complot. Ook bij 9/11. De twin towers zijn opgeblazen omdat het puin ver buiten de voetprint van de torens terecht kwam, WTC7 is opgeblazen omdat het puin binnen de voetprint terecht kwam. Een paspoort van één van de kapers kan de instorting van het WTC niet overleven en is dus nep, een harde schijf waarop bewijzen van voorkennis teruggevonden zijn kan de instortingen van de twin towers daarentegen wel overleven. De North American Aerospace Defense Command (NORAD) had een stand down order gekregen maar vlucht 93 is neergeschoten. Osama bin Laden staat onder controle van de CIA (al-Qaida heet ook eigenlijk al-CIAda) maar hij ontkende iets te maken te hebben met de aanslagen en kan het dus niet gedaan hebben. Als hij het wél gedaan zou hebben dan was het, u raadt het al, natuurlijk ook een complot geweest! Zoals alles een complot is.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:30 schreef Terecht het volgende:
We leven in The Matrix. Er gebeurt feitelijk geen reet in de wereld. Geen aanslagen, geen schietpartijen en tegenwoordig ook geen ontvoeringen. Al het drama dat waar wij via de media lucht van krijgen is door de Matrix in scene gezet. En dat wat wij niet te zien krijgen zit ook een luchtje aan, want doofpot. Zo is alles een complot. Ook bij 9/11. De twin towers zijn opgeblazen omdat het puin ver buiten de voetprint van de torens terecht kwam, WTC7 is opgeblazen omdat het puin binnen de voetprint terecht kwam. Een paspoort van één van de kapers kan de instorting van het WTC niet overleven en is dus nep, een harde schijf waarop bewijzen van voorkennis teruggevonden zijn kan de instortingen van de twin towers daarentegen wel overleven. De North American Aerospace Defense Command (NORAD) had een stand down order gekregen maar vlucht 93 is neergeschoten. Osama bin Laden staat onder controle van de CIA (al-Qaida heet ook eigenlijk al-CIAda) maar hij ontkende iets te maken te hebben met de aanslagen en kan het dus niet gedaan hebben. Als hij het wél gedaan zou hebben dan was het, u raadt het al, natuurlijk ook een complot geweest! Zoals alles een complot is.
Dat was ik al. Ik ben een shill, ik werk voor Israel, ik ben een spindoctor, een overheidsspion, een betaalde troll en weet ik niet wat meer voor een beroepen ik in de loop der jaren allemaal uitgeoefend heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pas maar op, dadelijk ben je nog een disinfo agent,mol kgb,cia,nsa aanhanger
was het maar betaaldquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat was ik al. Ik ben een shill, ik werk voor Israel, ik ben een spindoctor, een overheidsspion, een betaalde troll en weet ik niet wat meer voor een beroepen ik in de loop der jaren allemaal uitgeoefend heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |