DAS GIBT'S DOCH GAR NICHTquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JAAAA WOLLT IHR DEN TOTALEN KRIEG???
Matssssssssssssssquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een foto van 2004 gebruikenquote:
Faalnaldo hahaquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ajax kan Dortmund als voorbeeld nemen
Ah, inZanity. Kan je een deskundige analyse geven waar het vanavond is misgegaan voor je geliefde Real Madrid? Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dortmund speelt wel gewoon met eigen jeugd en met spelers uit eigen land hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DIE TAKKE GEAFCLUB LIGT ERUIT
Eerste hulp met doorgesneden polsen.quote:
zoals lewandowskiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dortmund speelt wel gewoon met eigen jeugd en met spelers uit eigen land hoor.
Hij is een volgevreten vedette, maar als hij wel passie en hart voor een zaak toont is hij een walgelijk homo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tyfus wat slecht. Hoe oud is dat plaatje nou wel niet?
Ja 3 100 procent kansen Real.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch dom van Dortmund nog met 2-0 heeft verloren, met al die 100% kansen.. Maar gelukkig liep het net goed af. Even een biertje opentrekken
kakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar was jij ineens toen het spannend werd en je posts gewaagd begonnen te worden?
Hij kan leuk voetballen, zijn gedrag wat niks met leuk voetbal te maken heeft staat mij niet aan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een volgevreten vedette, maar als hij wel passie en hart voor een zaak toont is hij een walgelijk homo.
Ach... ieder zijn eigen pleziertje
Fc Bayernquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Wat een geluk voor Madrid dat Mario Götze niet mee deed anders was het weer een monsterscore geworden voor Dortmund.
Morgen FC BAYERN
Wer hat die beste Verteidigung?
Hij doet de W van Willem foutquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Juventusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Wat een geluk voor Madrid dat Mario Götze niet mee deed anders was het weer een monsterscore geworden voor Dortmund.
Morgen FC BAYERN
Wer hat die beste Verteidigung?
Dat gaat hier verder of is daar een ander topic voor?quote:
Hier verderquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gaat hier verder of is daar een ander topic voor?
hier verderquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gaat hier verder of is daar een ander topic voor?
Natuurlijkquote:
welquote:
Dante???????????????????????????quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
CL zuigt dit jaar.
Er zijn nog 2 spelers in de overgebleven teams die ik het gun.
Robben en Dante.
Oke, wil nog even stoom afblazenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
CL zuigt dit jaar.
Robben en Dante.
Ik gun het niemand meer, alleen United, Milan en Madrid in de CLquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
CL zuigt dit jaar.
Robben en Dante.
Alaba, Santana en Gustavo zijn zwart hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
CL zuigt dit jaar.
Robben en Dante.
Oranje koek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen wij ophouden met die lewandowski / Klöpp plaatjes? begint irritant te worden. Wie dat nog een keer doet krijgt een koek
Lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen wij ophouden met die lewandowski / Klöpp plaatjes? begint irritant te worden. Wie dat nog een keer doet krijgt een koek
Denken dat ik pro-nigger benquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alaba, Santana en Gustavo zijn zwart hoor
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg 2-2 met minstens 1 goal van Arjen Robben
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Dan mogen ze de ambulance wel klaar zetten jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Symer het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n pot als vanavond overleef ik niet.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het Surinaamse negers zijn?
quote:Gullit ergert zich aan Real
Van onze Telesportredactie
Ruud Gullit maakte op Twitter duidelijk dat hij zich ergert aan het gedrag van een aantal van Real Madrid in het Champions League-treffen met Borussia Dortmund.
"De spelers van Real Madrid moeten ophouden met het telkens vragen om gele kaarten. Dat is irritant", aldus de 50-jarige oud-international.
Robben.. mengeling tussen Van H en Ronaldo..quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan mogen ze de ambulance wel klaar zetten ja
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef RetRy32 het volgende:
Als Barca doorgaat, koop ik een Messi shirtje.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, Feyenoord gaat CL winnen volgend jaar.
Beste spits in Europa jwz.
Er is iemand die nog geen Messi shirtje heeft?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef RetRy32 het volgende:
Als Barca doorgaat, koop ik een Messi shirtje.
Dit inderdaad. Barcelona is echt kansloos. Bayern is een paar klasses beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]![]()
Bayern doet er gewoon nog 3 bij.
FC BAYERN
Als ik hem binnenkrijg wordt hij uiteraard wel gelijk verbrand.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is iemand die nog geen Messi shirtje heeft?
Vraag het aan Klaar zelf.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij een zwart keepers teneu heeft?
quote:
Van Bommel baalt nog steeds dat hij hem toen niet per ongeluk heeft aangestoot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gezicht van Ribery blijft geweldig
Dat heeft ie al 2 uur aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleren maken in deze niet de manquote:
Ik moet toegeven, toen was 'iequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoop dat deze helpt bij het soppen
[ afbeelding ]
Tak!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Heel snel bij de eerste paal sjoef sjoef sjoef sjoef sjoef sjoef
Alba ziet toch al dat hij niks meer kan doen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Barca faalers.
-Gedold worden door Robben
-Müller die te sterk voor je is
[ afbeelding ]
En daaronder is hij bloot. Net als Johan bij grimeuse Wieke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In Nederland krijgt de koning enkel een mantel om.
Onzin. Daaronder had hij een pak aan met vlinderdasje in plaats van een stropdas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daaronder is hij bloot. Net als Johan bij grimeuse Wieke.
een wit vlinderdasje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Daaronder had hij een pak aan met vlinderdasje in plaats van een stropdas.
Dus onze koning is geen nudist? Onze koning houdt niet van dolle duikavond?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Daaronder had hij een pak aan met vlinderdasje in plaats van een stropdas.
Wel fijn dat mijn kritiek serieus genomen is. Tijdens de rondvaart heeft hij een zwarte vlinderdas gekregenquote:
Vilanova en Abidal inderdaad. Wel fijn dat het weer goed met ze gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Brancard
Barca = Tumor in voetbal.
het verklaart wel waarom je je bordje liet vallenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel fijn dat mijn kritiek serieus genomen is. Tijdens de rondvaart heeft hij een zwarte vlinderdas gekregen
Hij is discreet ondeugend. Achter gesloten deuren komt hij los.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus onze koning is geen nudist? Onze koning houdt niet van dolle duikavond?
Ik begin me steeds meer af te vragen of hij wel geschikt is.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Barca faalers.
-Gedold worden door Robben
-Müller die te sterk voor je is
[ afbeelding ]
Hij redt het alleen als hij hem wel aan de gordijnen afveegt, anders zie ik het ook somber in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus onze koning is geen nudist? Onze koning houdt niet van dolle duikavond?
Ik begin me steeds meer af te vragen of hij wel geschikt is.
Dat viel me ook op, het was ook wel terechte kritiek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel fijn dat mijn kritiek serieus genomen is. Tijdens de rondvaart heeft hij een zwarte vlinderdas gekregen
Deze muziek komt ook voor inquote:
Ik vind jou een topper. Dat moet een keer gezegd worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ramos ook die scoort nog![]()
het wezen dat al vier van het veld gestuurd had moeten worden.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Claudia de Breij is te gast bij P&W.
EInde bericht.
Nou nee, dank voor het herinneren dat het geen zondag is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Claudia de Breij is te gast bij P&W.
EInde bericht.
Hahaha die kende ik niet eens, mooi manquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze muziek komt ook voor in
zeer ontroerende muziek dus, een meesterwerk. Een briljante cover van Lee Towers
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
het verklaart wel waarom je je bordje liet vallen
Meh , ik denk zelf dat ze het gaan flikken dit jaar. Dante weet hoe je dat kan aanpakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Bayern Munchen heeft al 9x in de finale gestaan en er daarvan 5 verloren.. Dat is eigenlijk on-Duits matig. Ik zie Dortmund de finale ook wel winnen, als outsider hebben zij toch minder last van druk denk ik.. Bayern zit met het trauma van vorig jaar, dat ze per se willen goedmaken
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR... MEISTER! JA!
Brazilië zal zich weer laten gelden, net als Argentinië.. Aangezien een Europees land zelden wereldkampioen wordt buiten Europa (Spanje was de eerste), zet ik mijn geld volgend jaar niet op Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Und so ist Deutschland im nächsten jahr Weltmeister!
Tja ik denk wel dat Duitsland wel degelijk kans maakt. Met superduo Marco Reus + Mario Götze en nog een ultieme spits voorop schat ik ze vrij hoog in. Laat staan over het middenveld en Lahm erachter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Brazilië zal zich weer laten gelden, net als Argentinië.. Aangezien een Europees land zelden wereldkampioen wordt buiten Europa (Spanje was de eerste), zet ik mijn geld volgend jaar niet op Duitsland.
Ik heb een briljant idee: Speel die wedstrijd 20 keer, dan kan iedereen hem zien!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi toch dat de club met zoveel passie de winnaar is geworden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |