Hij deed het beter dan verwacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Is niet afgeschaft, is in NL nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat er serieus mensen tot in de tranen geroerd zijn door dit. Ik bedoel: Ik vind het leuk om te zien, maar om er nou tranen om te laten?
was daar straks bij nieuwsuur (maar dan de focus op de personen die overgeslagen wilden wordenquote:
Ken idd zat mensen die al voor tv zitten te huilen, laat staan daar op het plein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Hehehe..quote:
Ja, die wil ik ook zien. Heb ik bijna helemaal gemist omdat ik in de keuken stond.quote:
Ach, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Gevalletje 'hoe krijgt ie dat voor elkaar?!'quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook op de boot stond?
Femke van der Laan, de vrouw van Eberhard van der Laan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |