In de reeksquote:
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik erger me al tijden aan alle reclame's die het over de kroning hebben.
porta nigra ga je toch ook niet ineens weer wit maken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus die gevel hoort die kleur te hebben? Oke...
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Jupquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.Nee, hebben we niet, we hebben een nieuwe Koning en Maxima krijgt de titel gratis erbij...bij een pakje boter.
Gewoon algemene kennis als je een beetje hebt opgelet de laatste maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gek hoor, dat men geen 12000 reacties terugleest
Ik heb me niet aan hem geergerd iigquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Die is ook nepquote:
Volgens mij is het plan wel degelijk om de schoonmaakwerkzaamheden voort te zetten. Heb je wel eens gezien hoe wit die timpaan is geworden na de eerste ronde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my ass
stukjes anky door de slankiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Anky dit ook nog ergens moeten roepen?
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |