Verwacht je wat anders van haar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze zit er weer, klagen over dat ze opgepakt was ongetwijfeld.
Ja, ik wil!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ga naar een concert op een zwoele zomeravond op het Vrijthof.
Die is aan het acteren, begrijp dat dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef icloud het volgende:
Wat zit dat vrouwtje in het blauw raar te doen?
Blazen niet zuipen
Politie heeft haar even afgevoerd om de mensen van de huldiging te kunnen laten genieten, ik denk dat het een bewussie was.quote:
Ik zou zo gaan. Hostel boeken, naar die shizzle van Rieu - ben sowieso nog nooit in Maastricht geweestquote:
Ze had inderdaad misschien niet opgepakt moeten worden, ze had een verwijzing voor een goede therapeut moeten krijgen. Narcisisme kan je goed dwarszitten in het leiden van een normaal leven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht dat ze klaagt... ze heeft alleen een kartonnen bord omhoog gehouden...
Dit. Bovendien schijnt ze leuzen gescandeerd te hebben en dat mocht gewoon niet, was vooraf al gezegd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Politie heeft haar even afgevoerd om de mensen van de huldiging te kunnen laten genieten, ik denk dat het een bewussie was.
Daarna excuses en alles is weer goed, slim gedaan...
Ja, leukquote:
Ik vind het maar raar, en draagt niks bij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Die is aan het acteren, begrijp dat dan.
Ze kreeg wel excuses en morgen een bloemetje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...ze is opgepakt door de Hollandse Gestapo.
ze is niet opgepaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze had inderdaad misschien niet opgepakt moeten worden, ze had een verwijzing voor een goede therapeut moeten krijgen. Narcisisme kan je goed dwarszitten in het leiden van een normaal leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |