De Portugese Mertens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronaldo die weer niet presteert in een topwedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hup bvb nog even volhouden, de Duitse finale komt eraan
Spaanse schuldenclubs![]()
![]()
![]()
Opvallend idd. Dat mensen hem nog met Messi durven te vergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
jan van H.. Zo'n hekel aan die autistquote:
BVBquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hup bvb nog even volhouden, de Duitse finale komt eraan
Spaanse schuldenclubs![]()
![]()
![]()
jammer dat Ronaldo bij zo'n takke grafclub speelt
Die Ramos vraagt om roodquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of er nog flink geschopt gaat worden in de tweede helft
Nounounou!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
jan van H.. Zo'n hekel aan die autist
Staat Pepe erin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of er nog flink geschopt gaat worden in de tweede helft
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?quote:
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennen
Sowieso mensen die over voetbal praten alsof het een wetenschap isquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennen
Welke feit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.
komt door mourinho, die laat real pleurisvoetbal spelen. Zet Ronaldo bij Bayern en hij schiet ze er altijd inquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?
[..]
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.
In combinatie met dat schermpje en die cirkeltjes en pijltjes is het zeker irritant ja..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Nigel gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Hierro het volgende:
Bert mag blij zijn dat Webb niet meteen rood gaf aan Nigel in de wk-finale
Dit is dan weer een beetje engquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
In Europa moeten ze iedereen uberrollen, zeer goed voor de Bundesliga.
Deutschland
Mourinho laat hem die vrije trap overschieten idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
komt door mourinho, die laat real pleurisvoetbal spelen. Zet Ronaldo bij Bayern en hij schiet ze er altijd in
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef inZanity het volgende:
Real moet opschieten. Als ze vlak na rust scoren kan het misschien nog wel spannend worden. Hoewel ik Dortmund de finale gun, zou het wel leuk zijn voor de wedstrijd.
Ronaldo staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden. Alleen vandaag nog niet tot nu toe. Dus wat nou feiten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ronaldo staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden. Alleen vandaag nog niet tot nu toe. Dus wat nou feiten?
Dat is zijn sterkste punt nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mourinho laat hem die vrije trap overschieten idd.
Nielsert!!quote:
CL finale tegen Chelsea liet hij zich ook niet zien, hij faalt altijd die ronaldoquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.
Krat bier voor jou (als hij een hattrick maakt)quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha die opmerkingen over die TV
[ afbeelding ]
Op naar de hattrick
Dan moet hij ze niet keer op keer nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat is zijn sterkste punt niet
Maar als ze erin gaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij ze niet keer op keer nemen.
Hij scoort per jaar 2 keer uit vrije trappen, maar hij neemt ze wel alle 50.
Arrogant is dat.
Uh, ja.. Oke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als ze erin gaan
Pure klasse
Ik sluit me aan bij deze post.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrogant is dat.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
wat is er mis met Duitsers en Duitsland? Prima volk.
Niets maar met het aanbidden ervan welquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Goed argument.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
Hij staat er juist vrijwel altijd in wedstrijden die er toe doen.
Messi is daar veel efficiënter in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrogant is dat.
Rechnung Squeezequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch wordt het nog spannend als Real nu snel scoort.. wat is billenknijpen in het Duits?
Als Real het niet gaat redden, zal Ramos wel weer rood krijgen.
Hoezo???quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niets maar met het aanbidden ervan wel
Wat jij doet is wel wat misquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen Jan Boskamp zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers vaak zelfs beter te pruimen dan Nederlanders, alleen hebben Duitsers geen humor. Jan van Halst zou beter op de Duitse tv passen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dan gooit Jan zijn glas water over René heenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen Jan Boskamp zeggen.
[ afbeelding ]
Ok, nee nu zijn we overtuigd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
wel op de website van tubgirlquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mourinho terug naar Chelsea? Is dat zo? Heeft dat al ooit in de Bild gestaan?
Welke wedstrijden? Voorbeelden graag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
Jan van H der neue Rudi C?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers vaak zelfs beter te pruimen dan Nederlanders, alleen hebben Duitsers geen humor. Jan van Halst zou beter op de Duitse tv passen eigenlijk.
Als er één speler is op de wereld die er vrijwel altijd staat in topwedstrijden dan is het Ronaldo wel. Als je dat ontkent kijk je kennelijk nooit voetbal.quote:
Goed argument.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er één speler is op de wereld die er vrijwel altijd staat in topwedstrijden dan is het Ronaldo wel. Als je dat ontkent kijk je kennelijk nooit voetbal.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wel op de website van tubgirl
Real - BVB, BVB - Real.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Noem eens topwedstrijden waar CR7 zich niet liet zien?
Duitsers zijn inderdaad wat meer bescheiden en het waarmaken van grote woorden, hollanders roepen van alles en er komt niks van terecht (Haagse bluf en Amsterdamse blufquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers vaak zelfs beter te pruimen dan Nederlanders, alleen hebben Duitsers geen humor. Jan van Halst zou beter op de Duitse tv passen eigenlijk.
Prima.quote:
Sure. Deze wedstrijd is het zoveelste voorbeeld van Ronaldo als falende speler in de beslissende wedstrijden. Kijk nou gewoon naar de tv man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er één speler is op de wereld die er vrijwel altijd staat in topwedstrijden dan is het Ronaldo wel. Als je dat ontkent kijk je kennelijk nooit voetbal.
Zoiets moet je nooit vergeten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
iets met not en this shit again
Dat deden ze vroeger wel anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk dat die Duitsers ook even met Real spelen door 100% kansen niet eens op goal te schieten.
Barca top noemenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Barça knalde hij ze er wel in..
Ik aanbid liever landen die ons bevrijd heeft van de Duitsers..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
iets met not en this shit again
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sure. Deze wedstrijd is het zoveelste voorbeeld van Ronaldo als falende speler in de beslissende wedstrijden. Kijk nou gewoon naar de tv man.
Wordt levend gehouden door de KutUefaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
Real weer flink mazzel, klote spaanse taffesclub
Messi liet zich toen ook niet zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barca top noemenWerden met 4-0 afgedroogd tegen Bayern.
makkelijk om er steeds weer op terug te komen. Hollanders vergeten? Wat ze in indie gedaan hebben?quote:
Wat heeft Messi er mee te maken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi liet zich toen ook niet zien
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik aanbid liever landen die ons bevrijd heeft hebben van de Duitsers..
Omdat hij geblesseerd was, dat excuus heeft Ronaldo niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi er bij betrekkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Dortmund. Bayern vorig jaar 2 keer. Barcelona vrijwel iedere ontmoeting. United dit seizoen. Galatasaray dit seizoen. Champions League finale met United tegen Chelsea. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke wedstrijden? Voorbeelden graag.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik aanbid liever landen die ons bevrijd heeft van de Duitsers..
Komt vast zo een grimeuse het veld opquote:
Ook geselecteerd op ras en hele bevolkingsgroepen vanwege ideologische redenen uitgemoord idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
makkelijk om er steeds weer op terug te komen. Hollanders vergeten? Wat ze in indie gedaan hebben?
Was erg triest inderdaad, heb het daar momenteel over met Geschiedenis. Maar vergeet niet dat de VOC eerst heerste in Indië en door corruptie en concurrentie ten onder is gegaan. De VOC was een goed voorbeeld maar overruled door het kwaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
makkelijk om er steeds weer op terug te komen. Hollanders vergeten? Wat ze in indie gedaan hebben?
Ben ik ook wel erg benieuwd naar. Staat er vrijwel altijd. Geen speler in de wereld die daar bij in de buurt komt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Noem eens topwedstrijden waar CR7 zich niet liet zien?
uh ja okéquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terwijl we het over Real hadden.
[..]
Vorige keer tegen Dortmund? Wat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Dortmund. Bayern vorig jaar 2 keer. Barcelona vrijwel iedere ontmoeting. United dit seizoen. Galatasaray dit seizoen. Champions League finale met United tegen Chelsea. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Galatasaray noem ik geen serieuze wedstrijd. Dat was een formaliteit. En tegen Barca faalt hij structureel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Dortmund. Bayern vorig jaar 2 keer. Barcelona vrijwel iedere ontmoeting. United dit seizoen. Galatasaray dit seizoen. Champions League finale met United tegen Chelsea. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
VUC was pas een club.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was erg triest inderdaad, heb het daar momenteel over met Geschiedenis. Maar vergeet niet dat de VOC eerst heerste in Indië en door corruptie en concurrentie ten onder is gegaan. De VOC was een goed voorbeeld maar overruled door het kwaad.
Het is Messi niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sure. Deze wedstrijd is het zoveelste voorbeeld van Ronaldo als falende speler in de beslissende wedstrijden. Kijk nou gewoon naar de tv man.
Tegen Barça faalt hij?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Galatasaray noem ik geen serieuze wedstrijd. Dat was een formaliteit. En tegen Barca faalt hij structureel.
Heerlijk, met commentaar van Sierd erbij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Dit gaat binnen nu en 20 minuten ontaarden in een vieze schoppartij door gefrustreerde Madrid-spelers.
quote:
En wist jij billen knijpen in het duits te spellenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we niet waren bevrijd van de Duitsers, waren we nu wel 3x wereldkampioen geweest.. elk voordeel heeft zijn nadeel.
Dan is Messi wel héél vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij geblesseerd was, dat excuus heeft Ronaldo niet.
Dus dat is een reden om Duitsland maar te hekelen? Tuurlijk is het erg, geen woorden voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook geselecteerd op ras en hele bevolkingsgroepen vanwege ideologische redenen uitgemoord idd.
Haha was het trouwens inderdaad billenknijpen in het Duits? Nu nog uit leren spreken..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wist jij billen knijpen in het duits te spellen
Het is duidelijk waarom het fout gaat bij Real, zij hebben Messi noch Bonyquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heerlijk, met commentaar van Sierd erbij.
Haten op de mooiste stad van Spanjequote:
Kapitein was degene die al veel eerder in de discussie Messi er bij betrok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terwijl we het over Real hadden.
[..]
Dat is een van de redenen, ook al is het een tijd geleden..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dus dat is een reden om Duitsland maar te hekelen? Tuurlijk is het erg, geen woorden voor.
it isquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Haha was het trouwens inderdaad billenknijpen in het Duits? Nu nog uit leren spreken..
Ja maar hoe kwam de VOC aan die shit in Indië, spionage bij de Portugezen + Veel geweld op zee en op land omdat het niet anders als klein landje kon overleven in die concurrentiequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was erg triest inderdaad, heb het daar momenteel over met Geschiedenis. Maar vergeet niet dat de VOC eerst heerste in Indië en door corruptie en concurrentie ten onder is gegaan. De VOC was een goed voorbeeld maar overruled door het kwaad.
Droom komt uit vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Achja, blijf maar dromen dat CR7 zich niet laat zien..
Idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan is Messi wel héél vaak geblesseerd.
Ik heb niet met kapitein gediscussieerd vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kapitein was degene die al veel eerder in de discussie Messi er bij betrok.
Nogal ja. Op eigen veld weggetikt worden door een ploeg die groot is geworden met eigen jeugd en slimme aankopen die relatief weinig geld hebben gekostquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is duidelijk waarom het fout gaat bij Real, zij hebben Messi noch Bony
Bij Inter gefaald ja?quote:
Dat moet ik wel toegeven ja, Jan Pieterzoon Coen moordde wel de gehele bevolking van de Banda-eilanden uit :[.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar hoe kwam de VOC aan die shit in Indië, spionage bij de Portugezen + Veel geweld op zee en op land omdat het niet anders als klein landje kon overleven in die concurrentie
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen, ook al is het een tijd geleden..
1 landstitel met de spelers van Real Madridquote:
Jij dacht ook dat die gay er af moest?quote:
Je dacht CR7 eruit?quote:
Een intikkertje van Ronaldo, niet spannend hoor. Al zie jij een intikkertje als iets schitterends wat we nooit meer zullen zien gebeuren.quote:
Sierd zei datquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat die gay er af moest?
Bij Real Madrid istie niet bijster succesvol bakkertjen met 1 landstiteltjequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 landstitel met de spelers van Real Madrid
Dan ben je een falert IMO
Leuk ja, maar iedereen is benieuwder hoe de saucijzenbroodjes van de C1000 nu eigenlijk smaken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Ronaldo/Madrid haat hier is wel erg treurig zeg. Overigens ben ik ook geen fan, net zo min als ik dit van Barcelona ben. (Stiekem is dit namelijk wel weer de insteek gezien de postende users)
Zonder zijn goals had Galatasaray eruit gelegen. Tegen Barcelona scoort ie vrijwel altijd en merendeel beslissende goals. Vorig jaar nog kampioenschap beslist tegen Barcelona.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Galatasaray noem ik geen serieuze wedstrijd. Dat was een formaliteit. En tegen Barca faalt hij structureel.
Eigenlijk boeit de WOII me niet zo veel meer, ik vind het feit dat je een ander volk adoreert eigenlijk gewoon zielig. Dat is net zoiets als van club overstappen. Zoals Firefox deed. Al is dit nog een stapje erger.quote:
quote:
Slap gezwets.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zonder zijn goals had Galatasaray eruit gelegen. Tegen Barcelona scoort ie vrijwel altijd en merendeel beslissende goals. Vorig jaar nog kampioenschap beslist tegen Barcelona.
In een tijd waarin Barcelona de betere selectie heeft? Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij Real Madrid istie niet bijster succesvol bakkertjen met 1 landstiteltje
Ze waren inderdaad droog, en het vlees enigszins pezig. Geen succes te noemen. Verder viel het deeg ook uit elkaar waardoor ik mijn bordje op de grond stuk liet vallen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ja, maar iedereen is benieuwder hoe de saucijzenbroodjes van de C1000 nu eigenlijk smaken.
Ik ben een halve Duitser.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit de WOII me niet zo veel meer, ik vind het feit dat je een ander volk adoreert eigenlijk gewoon zielig. Dat is net zoiets als van club overstappen. Zoals Firefox deed. Al is dit nog een stapje erger.
Je zult nooit een echte Duitser zijn namelijk.
Het is voor de Messifappertjes kennelijk nogal moeilijk te accepteren dat Ronaldo beter is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Achja, blijf maar dromen dat CR7 zich niet laat zien..
Ik vind het zeer triest dat jij doet alsof je een serieuze binding hebt met Real Madrid, ik durf te wedden dat jij Santiago Bernabeu nooit van binnen hebt gezien, hoogstens een keer met een spannende stadiontour.quote:
Mosterd op je saucijzenbroodjequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad droog, en het vlees enigszins pezig. Geen succes te noemen. Verder viel het deeg ook uit elkaar waardoor ik mijn bordje op de grond stuk liet vallen.
3/10, en de 3 punten komen voort uit de mosterd die ik er eigenhandig aan toevoegde.
Je beseft je dat Vluggejappie zelf woonachtig in Duitsland is he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit de WOII me niet zo veel meer, ik vind het feit dat je een ander volk adoreert eigenlijk gewoon zielig. Dat is net zoiets als van club overstappen. Zoals Firefox deed. Al is dit nog een stapje erger.
Je zult nooit een echte Duitser zijn namelijk.
[..]
De gouden bal verkiezing is natuurlijk corrupt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is voor de Messifappertjes kennelijk nogal moeilijk te accepteren dat Ronaldo beter is.
Krijgt het broodje niet een automatische 1 uit 10 omdat het zijn eigen naam goed kon spellen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad droog, en het vlees enigszins pezig. Geen succes te noemen. Verder viel het deeg ook uit elkaar waardoor ik mijn bordje op de grond stuk liet vallen.
3/10, en de 3 punten komen voort uit de mosterd die ik er eigenhandig aan toevoegde.
Dat wisten jullie toch al?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg je ook aan het einde van een discussie
Prima recensie, is er ook een kookrubriek op Fok! eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
woonachtig =/= duitser zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft je dat Vluggejappie zelf woonachtig in Duitsland is he?
Gouden bal is een nikszeggend publieksprijsje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Was hij het maar, dan had hij ook weer eens kans op de gouden bal gemaakt.
Nee klopt, maar ik durf te wedden dat jij maar 1x naar Ajax bent geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zeer triest dat jij doet alsof je een serieuze binding hebt met Real Madrid, ik durf te wedden dat jij Santiago Bernabeu nooit van binnen hebt gezien, hoogstens een keer met een spannende stadiontour.
Al die gouden ballen van Messi ook...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is voor de Messifappertjes kennelijk nogal moeilijk te accepteren dat Ronaldo beter is.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft ie absoluut goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een tijd waarin Barcelona de betere selectie heeft? Kan gebeuren.
Bij Inter heeft ie zich bewezen, en bij Porto.
Uh, wat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt het broodje niet een automatische 1 uit 10 omdat het zijn eigen naam goed kon spellen?
Hoevaak is Ronaldo speler van het jaar geworden?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Behalve als Ronaldo hem wint.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gouden bal is een nikszeggend publieksprijsje.
Ik ben in een goede bui vandaag. Al begint deze wedstrijd mij wel te vervelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
. Je bent wel erg mild in je beoordeling trouwens.
Xbox vs ps3quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Je vergeet iOS tegen Android, da's ook een toppertje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Ronaldo vs Messi 'discussies' staan denk ik wel in de top 3 grootste non-discussies ooit, samen met Apple vs Microsoft en Ajacied vs Davy
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |