De Portugese Mertens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronaldo die weer niet presteert in een topwedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hup bvb nog even volhouden, de Duitse finale komt eraan
Spaanse schuldenclubs![]()
![]()
![]()
Opvallend idd. Dat mensen hem nog met Messi durven te vergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
jan van H.. Zo'n hekel aan die autistquote:
BVBquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hup bvb nog even volhouden, de Duitse finale komt eraan
Spaanse schuldenclubs![]()
![]()
![]()
jammer dat Ronaldo bij zo'n takke grafclub speelt
Die Ramos vraagt om roodquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of er nog flink geschopt gaat worden in de tweede helft
Nounounou!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
jan van H.. Zo'n hekel aan die autist
Staat Pepe erin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of er nog flink geschopt gaat worden in de tweede helft
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?quote:
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennen
Sowieso mensen die over voetbal praten alsof het een wetenschap isquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hekel is wat overdreven, maar ik vind hem een iets te serieuze wijsneus.. hij heeft iets irritants, kan ik niet ontkennen
Welke feit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.
komt door mourinho, die laat real pleurisvoetbal spelen. Zet Ronaldo bij Bayern en hij schiet ze er altijd inquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt hem niet eeuwig blijven verdedigen. De feiten spreken voor zich, je ziet het zelf toch ook?
[..]
Nou ik heb wel een hekel aan zijn infantiele benadering van het voetbal en het presenteren van open deuren alsof hij baanbrekende wetenschap bedrijft.
In combinatie met dat schermpje en die cirkeltjes en pijltjes is het zeker irritant ja..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Nigel gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Hierro het volgende:
Bert mag blij zijn dat Webb niet meteen rood gaf aan Nigel in de wk-finale
Dit is dan weer een beetje engquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
In Europa moeten ze iedereen uberrollen, zeer goed voor de Bundesliga.
Deutschland
Mourinho laat hem die vrije trap overschieten idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
komt door mourinho, die laat real pleurisvoetbal spelen. Zet Ronaldo bij Bayern en hij schiet ze er altijd in
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef inZanity het volgende:
Real moet opschieten. Als ze vlak na rust scoren kan het misschien nog wel spannend worden. Hoewel ik Dortmund de finale gun, zou het wel leuk zijn voor de wedstrijd.
Ronaldo staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden. Alleen vandaag nog niet tot nu toe. Dus wat nou feiten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ronaldo staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden. Alleen vandaag nog niet tot nu toe. Dus wat nou feiten?
Dat is zijn sterkste punt nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mourinho laat hem die vrije trap overschieten idd.
Nielsert!!quote:
CL finale tegen Chelsea liet hij zich ook niet zien, hij faalt altijd die ronaldoquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.
Krat bier voor jou (als hij een hattrick maakt)quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha die opmerkingen over die TV
[ afbeelding ]
Op naar de hattrick
Dan moet hij ze niet keer op keer nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat is zijn sterkste punt niet
Maar als ze erin gaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij ze niet keer op keer nemen.
Hij scoort per jaar 2 keer uit vrije trappen, maar hij neemt ze wel alle 50.
Arrogant is dat.
Uh, ja.. Oke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als ze erin gaan
Pure klasse
Ik sluit me aan bij deze post.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrogant is dat.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM benoemt net zeer terecht dat hij amper presteert in de wedstrijden die er écht toe doen.
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
wat is er mis met Duitsers en Duitsland? Prima volk.
Niets maar met het aanbidden ervan welquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
wat is er mis met Duitsers en Duitsland? Prima volk.
Goed argument.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
Hij staat er juist vrijwel altijd in wedstrijden die er toe doen.
Messi is daar veel efficiënter in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrogant is dat.
Rechnung Squeezequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch wordt het nog spannend als Real nu snel scoort.. wat is billenknijpen in het Duits?
Als Real het niet gaat redden, zal Ramos wel weer rood krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |