quote:
neequote:
Na 19 jaar? Lijkt me niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
Wil m weleens Engels horen praten, vast extreem slecht.
Ik hoorde afgelopen week een fragment op de radio en het klonk toen bijna accentloos. Maarja, da's radio.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
Is niet nodig. Yvon is de eerste die in 17 jaar tegen hem praat.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ze gaat straks nog naar Bonaire, daar moet iets in de buurt te regelen zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef OProg het volgende:
Kan Yvonne niet gewoon spontaan verdwijnen daar in Canada?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat straks nog naar Bonaire, daar moet iets in de buurt te regelen zijn.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat hij wel heel veel brieven zal krijgen.
Die met die Hindoestaanse dame.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nog steeds niet zo'n bazennaam als Gradus.
Gradus Familius
's winters alleen één grote poolwoestijn volgens mijquote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Toch leuker daar als gedacht, lekker aan het water. Niets mis mee.
Kleintjies.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is toch geinig, wat van die kleintjes.
Ze kan 'm hebben. Dit in tegenstelling tot 80% van de vrouwen.quote:
Ditquote:
Niet zo'n tyfus end weg, makkelijk mbt regels en ik vind het gewoon een mooi land- neem aan dat dit niet op een van de eilanden is? Ben zelf alleen op het vasteland geweest.quote:
Jutland is het vasteland van Denemarken toch? Eiland waar Kopenhagen op ligt is Sjaelland toch?quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Niet zo'n tyfus end weg, makkelijk mbt regels en ik vind het gewoon een mooi land- neem aan dat dit niet op een van de eilanden is? Ben zelf alleen op het vasteland geweest.
Jutland zeiden ze. Dus wel op een van de eilanden.quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Niet zo'n tyfus end weg, makkelijk mbt regels en ik vind het gewoon een mooi land- neem aan dat dit niet op een van de eilanden is? Ben zelf alleen op het vasteland geweest.
Die is gewoon te blij.quote:
'Een kid ka de wa doe he'quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:
oh hij praat Nederlands? Versta het zowat niet![]()
Prima!quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
Pino, normaal over Brabo's hoor.. anders zeg ik het tegen uw baas
Cee ook, maar dat weet ze al wel. Als het goed is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |