abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125910939
Hallo,

Afgelopen zaterdagavond hebben ik en mijn vriend in een auto-ongeluk gehad net over de Nederlandse grens bij Emlichheim. Hij reed.
Wij reden op een voorrangsweg, en zagen gebeuren hoe een vrouw vanuit een zijweggetje het stopteken negeerde en ons nog net even dacht voor te zijn.
Wij konden niet meer remmen en zijn tegen haar aangeknald.
Allebij onze auto's totaallos en weggesleept.
Vrouw beweerde dat ze dacht er nog 'wel even' voor langs te kunnen.
Inmiddels de verzekering op de hoogte gesteld, en die kan niks voor mij doen, omdat ik alleen WA verzekerd ben. Ook heb ik geen rechtsbijstand. Interpolis zegt dat ik haar verzekering het schadeformulier moet sturen.
Ik heb de vrouw gebeld maar wanneer ik naar haar verzekering vraag draait ze er omheen en zegt ze dat ik nog wordt gebeld door haar advocaat (?!)
Nou zit er nog een addertje onder het gras; mijn vriend heeft de dag voor het ongeval een jointje gerookt. Standaard wordt er in duitsland bij een ongeval ook een urinetest afgenomen, hier is dus uit gebleken (diezelde avond nog) dat er nog THC in de urine van m'n vriend aanwezig was.

Nou vraag ik me af wat ik moet doen? Verzekering kan mij niet helpen, mevrouw wilt haar verzekering niet geven + heeft een advocaat in de hand genomen, en ik kan geen advocaat betalen omdat ik nog scholier ben.

Hoop dat iemand me kan helpen
  FOK!fotograaf dinsdag 30 april 2013 @ 18:11:53 #2
13368 NiGeLaToR
pi_125910990
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_125911002
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!fotograaf dinsdag 30 april 2013 @ 18:16:00 #5
13368 NiGeLaToR
pi_125911046
quote:
www.wantopFok!komenallebriljantejuristengratisadviesgeven.nl/

Helemaal top dat je ts graag wilt helpen, maar waar heeft ie meer aan, jouw kansloze toevoeging, of een plek waar die zijn vraag echt kan stellen - en antwoord krijgt wat ergens op slaat.

Sorry TS, je zult vast 101 geweldige, fantastische en nuttige adviezen krijgen, maar mijn linkje is serieus en attent bedoeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:14 schreef trovey het volgende:
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx

Beste plek om het te vragen. ;)
Blijkbaar wil Kapt-Ruigbaard het liever zelf proberen op te lossen ;)
pi_125911121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

www.wantopFok!komenallebriljantejuristengratisadviesgeven.nl/

Helemaal top dat je ts graag wilt helpen, maar waar heeft ie meer aan, jouw kansloze toevoeging, of een plek waar die zijn vraag echt kan stellen - en antwoord krijgt wat ergens op slaat.

Sorry TS, je zult vast 101 geweldige, fantastische en nuttige adviezen krijgen, maar mijn linkje is serieus en attent bedoeld.
Ok, dan ben je nog stommer dan ik dacht.

Gebral over juridisch loket etc. wordt juist als een kansloze toevoeging gezien.
Dus helemaal top dat je ts graag wilt helpen,maar waar zij meer aan heeft, jouw kansloze toevoeging, of een moment totdat personen die weten hoe het wel werkt tijd hebben om te reageren. En jij niet Danny zijn inkomsten afneemt door TS'en naar andere websites te sturen. _O-
pi_125911172
Wat een schijtverzekering. Alsof het uitmaakt of je alleen wa verzekert bent. Ze moeten je gewoon helpen. Zij kunnen obv het kenteken contact opnemen met de verzekering van de wederpartij
Eerst denken, dan typen
pi_125911222
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:21 schreef Piger het volgende:
Wat een schijtverzekering. Alsof het uitmaakt of je alleen wa verzekert bent. Ze moeten je gewoon helpen. Zij kunnen obv het kenteken contact opnemen met de verzekering van de wederpartij
Nee hoor, is vrij normaal dat wanneer je alleen wa bent verzekerd jezelf alles mag regelen met de verzekering van de tegenpartij.
pi_125911228
Ja, ik weet het, inderdaad een kutverzekering.. Ik zal morgen nog eens bellen
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:25:15 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125911274
Ze wil haar verzekeraar niet opgeven en de politie was er nog wel bij
Wat is deze? :')

Dan sla je toch de verzekeraar over en verhaal je de schade direct op haar
pi_125911296
Maar als jouw vriend gepakt is op drugs wordt het een lastig verhaal denk ik
pi_125911339
Ja dat klopt, maar hij was niet onder invloed, hij had alleen de vorige dag een jointje gerookt.
En de vrouw is schuldig, zij heeft ons immers geen voorrang gegeven op de voorrangsweg.
Maar ik vraag me af tot hoever zij samen met de advocaat de schuld om kan draaien, aangezien er thc in de urine van m'n vriend is gevonden
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:27:56 #13
179075 hugecooll
pi_125911341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:26 schreef ejfaar het volgende:
Maar als jouw vriend gepakt is op drugs wordt het een lastig verhaal denk ik
Gepakt op drugs gepakt op drugs...dat kan ook van de dag ervoor geweest zijn
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:28:18 #14
179075 hugecooll
pi_125911352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef gekkind1993 het volgende:
Ja dat klopt, maar hij was niet onder invloed, hij had alleen de vorige dag een jointje gerookt.
En de vrouw is schuldig, zij heeft ons immers geen voorrang gegeven op de voorrangsweg.
Maar ik vraag me af tot hoever zij samen met de advocaat de schuld om kan draaien, aangezien er thc in de urine van m'n vriend is gevonden
Zou niet uit moeten maken
pi_125911365
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gepakt op drugs gepakt op drugs...dat kan ook van de dag ervoor geweest zijn
T zit in zijn bloed. Alcohol boeit ook niet wanneer je het drinkt, als het maar niet in je bloed zit.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:29:44 #16
179075 hugecooll
pi_125911384
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:

[..]

T zit in zijn bloed. Alcohol boeit ook niet wanneer je het drinkt, als het maar niet in je bloed zit.
urine
pi_125911389
Ik ga morgen m'n verzekering nog eens bellen, wanneer ze niks voor me kunnen doen, wat moet ik dan doen? naar de politie stappen, advocaat in handen nemen?
pi_125911398
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

urine
Klopt. Excuus
pi_125911402
Daarnaast hoeft de tegenpartij of verzekeraar daar niet van op de hoogte te zijn.

Leesvoer:

http://www.allesoververze(...)al-in-het-buitenland

https://secure.wbf.nl/nbm(...)rtegenwoordiger.aspx
Eerst denken, dan typen
  Redactie Frontpage dinsdag 30 april 2013 @ 18:35:42 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_125911541
Wellicht zou je de Polizei even kunnen bellen, en vragen of die THC in je vriend's bloed nog wat uitmaakt mbt de schuldvraag.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_125911566
''Wie alcohol of drugs in het verkeer gebruikt, zal ten alle tijden aansprakelijk worden gesteld, zelfs wanneer hij of zij niet schuldig is. Tenzij de partij kan bewijzen dat de alcohol of drugs geen invloed hadden op de rijvaardigheid.' Deze regel wordt de omkeringsregel genoemd.

En hoe kan je in godsnaam bewijzen dat het jointje van gisteren geen invloed heeft gehad op de rijvaardigheid? voor hun maakt het volgens mij niks uit of het 2 week geleden is of de zelfde dag, volgens mij is het voor hun; het zit in je urine en daarmee uit.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:37:37 #23
179075 hugecooll
pi_125911590
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef gekkind1993 het volgende:
''Wie alcohol of drugs in het verkeer gebruikt, zal ten alle tijden aansprakelijk worden gesteld, zelfs wanneer hij of zij niet schuldig is. Tenzij de partij kan bewijzen dat de alcohol of drugs geen invloed hadden op de rijvaardigheid.' Deze regel wordt de omkeringsregel genoemd.

En hoe kan je in godsnaam bewijzen dat het jointje van gisteren geen invloed heeft gehad op de rijvaardigheid? voor hun maakt het volgens mij niks uit of het 2 week geleden is of de zelfde dag, volgens mij is het voor hun; het zit in je urine en daarmee uit.
Te allen tijde, yo
Overigens zou je naar de Duitse wet- en regelgeving moeten kijken
  Redactie Frontpage dinsdag 30 april 2013 @ 18:38:08 #24
38148 crew  Innisdemon
pi_125911603
quote:

volgens mij
Informeren en zeker weten!
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_125911632
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef Innisdemon het volgende:
Wellicht zou je de Polizei even kunnen bellen, en vragen of die THC in je vriend's bloed nog wat uitmaakt mbt de schuldvraag.
Mijn duits is beperkt..
pi_125911652
Iniedergeval, erg bedankt allemaal.
Ik ga morgen mijn verzekering nog eens bellen en zie dan verder
pi_125911681
quote:
Vergeet niet dat nu de Duitse wet gebruikt wordt. Immers de aanrijding was in Duitsland niet in Nederland. En dan gelden de Duitse regels. En in Duitsland is een joint verboden.

Dus kan dit wel degelijk gebruikt worden in een aansprakelijkheid.

Mara je Auto verzekering was wel geldig in het Buitenland? Want anders zou het helemaal niet moeten uitmaken voor je verzekering wie er schuldig is. Het zou altijd moeten lopen via je verzekering, mits je buitenland mee verzekerd hebt.
pi_125911715
Op deze site kun je alles lezen wat je moet weten over een aanrijding in Duitsland.
http://auto-en-vervoer.in(...)itenland-en-dan.html

Veel succes.
pi_125911751
TS, wat is jouw schade precies? Dat kan ik niet in de OP vinden. Was de auto van jou, of had je bijvoorbeeld ziektekosten?
pi_125911844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:41 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Vergeet niet dat nu de Duitse wet gebruikt wordt. Immers de aanrijding was in Duitsland niet in Nederland. En dan gelden de Duitse regels. En in Duitsland is een joint verboden.

Hieruit maak ik op dat in Duitsland ongeveer het zelfde geldt als in Nederland:
quote:
Der Nachweis von Alkohol oder Drogen bei einem an einem Verkehrsunfall Beteiligten kann zahlreiche unangenehme Folgen für diesen haben. Dabei ist die sehr wahrscheinliche Einleitung eines Ermittlungsverfahrens der Staatsanwaltschaft nur eine dieser Folgen. Denn meistens wird – sobald Alkohol oder andere Drogen im Körper eines Unfallbeteiligten nachgewiesen werden – davon ausgegangen, dass der Unfallbeteiligte den Unfall “deshalb” verursacht hat.
Ofwel als je drugs gebruikt hebt, wordt er van uitgegaan dat je het jouw schuld is. Overigens wordt het nog wat onaangenamer:
quote:
eben den strafrechtlichen gibt es noch jede Menge anderer unangenehmer Folgen. So droht zum Beispiel der Regress der eigenen Haftpflichtversicherung, das heißt die Forderung der Erstattung von Schadensersatz, den die Versicherung an Dritte gezahlt hat. Dies können bis zu 5.000 ¤, in besonderen Fällen (bei Begehung mehrerer Straftaten, z. B. Trunkenheit und Unfallflucht) bis zu 10.000 ¤.
Alleen zou dit laatste wel eens anders kunnen zijn, omdat TS een Nederlandse verzekering heeft, en op de overeenkomst tussen TS en zijn verzekering Nederlands recht van toepassing is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_125911943
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:45 schreef Operc het volgende:
TS, wat is jouw schade precies? Dat kan ik niet in de OP vinden. Was de auto van jou, of had je bijvoorbeeld ziektekosten?
ja het was mijn auto. Auto is totaallos verklaard. Voor foto's kijk maar op kilroy.nl
Verder gelukkig geen ziektekosten
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:05:55 #32
179075 hugecooll
pi_125912319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef gekkind1993 het volgende:

[..]

ja het was mijn auto. Auto is totaallos verklaard. Voor foto's kijk maar op kilroy.nl
Verder gelukkig geen ziektekosten
deze?
quote:
"Een ongeluk komt nooit alleen", luidt het gezegde. Maar vier ongevallen vlak over de grens in vier dagen tijds, waarbij steeds weer een Nederlander betrokken is, moge gerust een opmerkelijke vorm van toeval genoemd worden.
Zaterdagavond tegen elven kwam er een melding binnen bij de meldkamer in Drachten, waaruit bleek, dat er tussen Coevorden en Emlichheim een ongeval gebeurd was. Een surveillanceteam uit Coevorden ging op zoek naar de aanrijding, maar trof op de Euregioweg en op de B403 bij Laar niets ongewoons aan, dus reed door richting Emmelkamp.

Op de kruising van de Coevordener Straße met het Westerfeld op circa één kilometer voor de bebouwde kom ontdekten de agenten een Duitse Volvo V40, die aan de rechter achterzijde flink in elkaar zat en een Nederlandse VW Golf Cabrio, die links-voor zwaar beschadigd was.
Het bleek, dat de bestuurder van de Nederlandse VW, die richting Emlichheim reed, geen vrije doorgang had gekregen van de Volvobestuurster, die van het Westerfeld linksaf de voorrangsweg op was gereden.
De 52-jarige vrouw in de Volvo had licht letsel opgelopen en ging met de ambulance mee; de 23-jarige man en de vrouw uit Coevorden in de VW kwamen met de schrik vrij. De Duitse politie nam de gegevens van de betrokkenen op.
Voor de Emmelkamper brandweer was nauwelijks werk weggelegd, op het strooien van absorptiekorrels op de op de weg gelekte olie na.
Beide auto's bleken onherstelbaar beschadigd en werden weggesleept door de firma Kronemeyer.

Foto's: U S Media
pi_125913158
dat jouw vriend een joint heeft gerookt is niet relevant, in nederland mag het immers wel en tenzij ze kunnen bewijzen dat hij tijdens het rijden onder invloed van drugs was, kunnen ze hem niks doen. wat betreft jouw verzekering, ik snap niet eens waarom jij die belt. de verzekering van die vrouw moet jouw schade betalen, zo werkt dat!

:7
pi_125914052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef chrisje013 het volgende:
dat jouw vriend een joint heeft gerookt is niet relevant, in nederland mag het immers wel en tenzij ze kunnen bewijzen dat hij tijdens het rijden onder invloed van drugs was, kunnen ze hem niks doen. wat betreft jouw verzekering, ik snap niet eens waarom jij die belt. de verzekering van die vrouw moet jouw schade betalen, zo werkt dat!

:7
Dat hebben ze al bewezen aan de hand van een urinetest. Dan is het uitgangspunt in Duitsland dat je schuldig bent aan het ongeluk behalve als jijzelf kunt bewijzen dat dit geen rol heeft gespeeld.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_125917657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef chrisje013 het volgende:
dat jouw vriend een joint heeft gerookt is niet relevant, in nederland mag het immers wel
Jammer voor de TS waren ze nu Duitsland...
  FOK!fotograaf woensdag 1 mei 2013 @ 08:30:05 #36
13368 NiGeLaToR
pi_125933018
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ok, dan ben je nog stommer dan ik dacht.
Of slimmer dan je je kunt indenken - ooit wel eens aan gedacht dat mensen soms een serieus antwoord op prijs stellen? En dan graag terugkomen?

quote:
Gebral over juridisch loket etc. wordt juist als een kansloze toevoeging gezien.
Dus helemaal top dat je ts graag wilt helpen,maar waar zij meer aan heeft, jouw kansloze toevoeging, of een moment totdat personen die weten hoe het wel werkt tijd hebben om te reageren. En jij niet Danny zijn inkomsten afneemt door TS'en naar andere websites te sturen. _O-
Wellicht overschat ik de bezoekers van Fok!, maar het lijkt mij prettig dat als ik een vraag stel ik een antwoord krijg waar ik wat aan heb. Als je werkelijk denkt dat Danny geld verdient aan toevoegingen van gebruikers zoals jij dan snap ik je opmerking meteen en trek ik een lief pruillipje voor je. In de tien jaar Fok! heb ik nog 0 keer een serieus nuttig antwoord op zo'n vraag als deze voorbij zien komen. Statistisch is de kans dus 0,00% dat dit nu wel gebeurt. En wat denk je, we zijn een avond verder en TS heeft heerlijk kunnen speculeren maar is geen steek wijzer geworden :')

Enfin, sterkte TS... hoop dat je wat hebt aan alle mooie goed bedoelde adviezen hier. ^O^
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 08:39:18 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125933104
Ik neem toch ook wel aan dat ze naar de waarden kijken in de urine? 'thc aangetroffen' zegt natuurlijk niet zoveel. Dat spul blijft weken in je bloed zitten en kan me niet voorstellen dat dat dan nog relevant is.
  woensdag 1 mei 2013 @ 08:44:20 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125933150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef gekkind1993 het volgende:
Ja, ik weet het, inderdaad een kutverzekering.. Ik zal morgen nog eens bellen
Nee, dat is het gevolg van het feit dat je alleen WA verzekerd bent.
Je hebt die verzekering alleen maar om schade aan een ander te vergoeden waar jij verantwoordelijk voor bent.

Maar niet van dat 'ik ben maar een scholier' gemiep, je bent eigenaar van een auto, en ongeacht of je op school, in de bijstand of in de RvB van Shell zit is de manier waarop je je auto verzekert toch echt je eigen keuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 mei 2013 @ 08:46:28 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125933172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef gekkind1993 het volgende:
Nou, dat scheelt dan weer, als ze het zo weten te draaien dat jij schuldig bent dan gaat je verzekering zich er iig wel mee bemoeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125933515
Contact opnemen met de Duitse politie, aangeven dat je de gegevens over het ongeval wilt hebben omdat mevrouw haar verzekeringsgegevens niet wilt afstaan. Vervolgens die verzekering aanspreken met jouw schade. Indien ze willen proberen het ongeval af te schuiven op de aanwezigheid van THC kan je wijzen naar het onderzoek van de politie, daar moet terug te vinden zijn dat er een noodstop gedaan is. Op basis van de plek van het ongeluk en het remspoor moet je proberen aan te tonen dat het ongeluk onvermijdbaar was.
Indien de foto's hierboven bij jouw ongeval horen kan je proberen contact op te nemen met de Nederlandse politie aangezien die zo te zien ook ter plaatse waren. Wellicht kunnen zij je helpen.

Indien jij of je ouders een rechtsbijstandverzekering hebben zou ik die inschakelen. Contact opnemen met het juridisch loket is een goede tweede optie, die weten in ieder geval welke paden ze moeten bewandelen.

Indien u zelf niet tegen de schade verzekerd bent en de tegenpartij aansprakelijk is
In dit geval kunt u zelf de verzekeraar van de tegenpartij aansprakelijk stellen. U hoeft dan niet direct contact op te nemen met de buitenlandse verzekeraar. Op grond van Europese wetgeving is iedere autoverzekeraar binnen de Europese Unie verplicht in alle andere EU-landen een vertegenwoordiger te hebben. U kunt dan ook uw claim indienen in het Nederlands bij deze schaderegelaar.

Hoe achterhaal ik de naam en adresgegevens van de schaderegelaar?
De gegevens van de schaderegelaar kunt u opvragen op de website van het Nederlands Bureau der Motorrijtuigverzekeraars aan de hand van de nationaliteit van de tegenpartij en de naam van de verzekeraar. Indien u de naam van de verzekeraar niet kent kunt u ook op basis van het kenteken van de tegenpartij nadere gegevens opvragen welke u dan per mail krijgt toegezonden.

Daarnaast is de advocaat van de vrouw in deze geen partij. Jij doet zaken met haar verzekering, niet met die vrouw, zij kan weer contact opnemen met haar verzekeraar.

[ Bericht 37% gewijzigd door Tsurany op 01-05-2013 09:18:28 ]
pi_125934306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee hoor, is vrij normaal dat wanneer je alleen wa bent verzekerd jezelf alles mag regelen met de verzekering van de tegenpartij.
Ik had ook een WA verzekering (weliswaar met rechtsbijstand) en die hebben alles prima voor me geregeld toen ik buiten mijn schuld in de prak werd gereden.
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:05:06 #42
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_125934383
quote:
99s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik had ook een WA verzekering (weliswaar met rechtsbijstand) en die hebben alles prima voor me geregeld toen ik buiten mijn schuld in de prak werd gereden.
Dat komt dus door je rechtsbijstand ;)

edit: Met de motor ook zoiets gehad, ik kan bij mijn verzekering gelijktijdig een rechtsbijstand nemen anders konden ze ook niet helpen. Misschien dus voor TS nog kans om te vragen of ze nog helpen als je nu gelijk rechtsbijstand bij hun afneemt?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_125934501
Wat is de dagwaarde eigenlijk van die auto? Ik schat het op 5 kratten pils en een voedselbon van de McDonalds.
pi_125935005
Allereerst, ik ben geen jurist. Toch een paar vraagjes:
Voor wie is die urinetest? Politie? Verzekeraar? Krijgt de verzekeraar van tegenpartij ook de uitslag?
Geldt een positieve urinetest ook als aantoonbaar onder invloed?

[ Bericht 39% gewijzigd door Ridocar op 01-05-2013 10:42:56 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_125935246
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef MCH het volgende:
Wat is de dagwaarde eigenlijk van die auto? Ik schat het op 5 kratten pils en een voedselbon van de McDonalds.
Tegenpartij is naar het ziekenhuis gebracht. Waarschijnlijk krijgt TS' vriend ook de rekening daarvan.
pi_125935268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Tegenpartij is naar het ziekenhuis gebracht. Waarschijnlijk krijgt TS' vriend ook de rekening daarvan.
Ah, ik merk dat de rechter al is aangeschoven in dit topic.
pi_125935330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Ah, ik merk dat de rechter al is aangeschoven in dit topic.
En jij leest nogal selectief. Welk gedeelte van 'waarschijnlijk' begrijp jij niet?
En als je een post eerder had gekeken:
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:37 schreef Ridocar het volgende:
Allereerst, ik ben geen jurist.
pi_125935515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:51 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En jij leest nogal selectief. Welk gedeelte van 'waarschijnlijk' begrijp jij niet?
En als je een post eerder had gekeken:

[..]

Wel goed dat je dan over iets zit te kletsen waar je totaal geen verstand van hebt, tenzij je ook zo'n ongeval hebt gehad.
pi_125935621
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Wel goed dat je dan over iets zit te kletsen waar je totaal geen verstand van hebt, tenzij je ook zo'n ongeval hebt gehad.
Dus alleen ervaringsdeskundigen mogen posten? Grappig. Nooit geweten.

Ik lever alleen een beetje bijdrage door wat belangstelling te tonen. Daarbij verkondig ik geen onzin; tot nu toe heb ik alleen wat vragen gesteld.
pi_125935682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dus alleen ervaringsdeskundigen mogen posten? Grappig. Nooit geweten.

Ik lever alleen een beetje bijdrage door wat belangstelling te tonen. Daarbij verkondig ik geen onzin; tot nu toe heb ik alleen wat vragen gesteld.
Alle Fokkers zijn bij voorbaat ervaringsdeskundigen. Ongeacht het onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')