www.doekditforummaaropdan.nl/prutserquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
http://juridisch-platform.nl/juridisch-loket/
www.wantopFok!komenallebriljantejuristengratisadviesgeven.nl/quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
www.doekditforummaaropdan.nl/prutser
Blijkbaar wil Kapt-Ruigbaard het liever zelf proberen op te lossenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:14 schreef trovey het volgende:
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
Beste plek om het te vragen.
Ok, dan ben je nog stommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
www.wantopFok!komenallebriljantejuristengratisadviesgeven.nl/
Helemaal top dat je ts graag wilt helpen, maar waar heeft ie meer aan, jouw kansloze toevoeging, of een plek waar die zijn vraag echt kan stellen - en antwoord krijgt wat ergens op slaat.
Sorry TS, je zult vast 101 geweldige, fantastische en nuttige adviezen krijgen, maar mijn linkje is serieus en attent bedoeld.
Nee hoor, is vrij normaal dat wanneer je alleen wa bent verzekerd jezelf alles mag regelen met de verzekering van de tegenpartij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:21 schreef Piger het volgende:
Wat een schijtverzekering. Alsof het uitmaakt of je alleen wa verzekert bent. Ze moeten je gewoon helpen. Zij kunnen obv het kenteken contact opnemen met de verzekering van de wederpartij
Gepakt op drugs gepakt op drugs...dat kan ook van de dag ervoor geweest zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:26 schreef ejfaar het volgende:
Maar als jouw vriend gepakt is op drugs wordt het een lastig verhaal denk ik
Zou niet uit moeten makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef gekkind1993 het volgende:
Ja dat klopt, maar hij was niet onder invloed, hij had alleen de vorige dag een jointje gerookt.
En de vrouw is schuldig, zij heeft ons immers geen voorrang gegeven op de voorrangsweg.
Maar ik vraag me af tot hoever zij samen met de advocaat de schuld om kan draaien, aangezien er thc in de urine van m'n vriend is gevonden
T zit in zijn bloed. Alcohol boeit ook niet wanneer je het drinkt, als het maar niet in je bloed zit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gepakt op drugs gepakt op drugs...dat kan ook van de dag ervoor geweest zijn
urinequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
T zit in zijn bloed. Alcohol boeit ook niet wanneer je het drinkt, als het maar niet in je bloed zit.
Te allen tijde, yoquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef gekkind1993 het volgende:
''Wie alcohol of drugs in het verkeer gebruikt, zal ten alle tijden aansprakelijk worden gesteld, zelfs wanneer hij of zij niet schuldig is. Tenzij de partij kan bewijzen dat de alcohol of drugs geen invloed hadden op de rijvaardigheid.' Deze regel wordt de omkeringsregel genoemd.
En hoe kan je in godsnaam bewijzen dat het jointje van gisteren geen invloed heeft gehad op de rijvaardigheid? voor hun maakt het volgens mij niks uit of het 2 week geleden is of de zelfde dag, volgens mij is het voor hun; het zit in je urine en daarmee uit.
Mijn duits is beperkt..quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef Innisdemon het volgende:
Wellicht zou je de Polizei even kunnen bellen, en vragen of die THC in je vriend's bloed nog wat uitmaakt mbt de schuldvraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |